20.8 C
Dubrovnik
Ponedjeljak, 26 rujna, 2022
NaslovnicaVijestiRAZVOJNI PROJEKTI Uklonjen spomenik na Pilama, sanirano odlagalište uz trasu nove ceste...

RAZVOJNI PROJEKTI Uklonjen spomenik na Pilama, sanirano odlagalište uz trasu nove ceste na Pobrežju

Grad Dubrovnik otpisao je paušal za drugi kvartal privatnim iznajmljivačima i to bez podnošenja zahtjeva. Zbog lošeg stanja i opasnosti za prolaznike uklonjen je početkom tjedna spomenik na Pilama. Prostor ispred spomenika će se sanirati i popločati kameni pločama, a u dijalogu s braniteljskim udrugama na Pilama će se postaviti novi spomenik. Sanirano je i odlagalište otpada uz trasu nove cesta za Pobrežje te je uklonjeno 35 tisuća kubičnih metara građevinskog otpada, a zamijenjen je i dotrajali električni agregat koji je električnom energijom opskrbljivao tvrđavu Revelin, Kino Slobodu, Kazalište Marina Držića i vanjsku razvodnu tablu pored Straduna.

Privatnim iznajmljivačima otpisuje se paušal za drugi kvartal bez podnošenja zahtjeva

U sklopu prvog paketa pomoći pri prevladavanju krize uzorkovane pandemijom koronavirusa, a u segmentu namijenjenom gospodarstvenicima, Grad Dubrovnik uključio je i mjeru oslobađanja od plaćanja paušalnog poreza za iznajmljivače u drugom kvartalu 2020. godine.

Oslobađanje plaćanja paušala za iznajmljivače za drugi kvartal najavio je gradonačelnik Mato Franković pri predstavljanju mjera 27. ožujka. Iako navedenu mjeru donosi Vlada Republike Hrvatske, odnosno nadležno Ministarstvo financija, prihod po ovoj osnovi prihod je proračuna Grada Dubrovnika, a odluku o njegovoj visini donosi predstavničko tijelo jedinice lokalne samouprave.

Mjera oprosta plaćanja paušala za smještajne jedinice za razdoblje travanj-lipanj 2020. godine Proračun Grada Dubrovnika stajat će tri milijuna kuna.

Nastavno na mjere koje je donijela Vlada RH o odgodi plaćanja paušala za prvi i oprostu za drugi kvartal, Ministarstvo financija i Porezna uprava ažurirali su upute za korisnike mjera pa tako pojašnjavaju da Porezna uprava svim iznajmljivačima, bez obveze podnošenja posebnog zahtjeva, otpisuje obvezu poreza koja se odnosi na drugo tromjesečje, a koju bi bili dužni platiti do kraja drugog tromjesečja, odnosno do 30. lipnja 2020. godine.

Iz Porezne uprave napominju da iznajmljivači koji su podnijeli zahtjev za odgodom plaćanja poreza do 30. ožujka  2020. za obvezu koja je dospjela 31. ožujka ostvarili su pravo na odgodu plaćanja te obveze do 30. lipnja te se ista neće otpisati.

Podsjetimo, postupajući proaktivno gradska uprava pravovremeno je identificirala tri moguća scenarija utjecaja pandemije koronavirusa na lokalno gospodarstvo. Paralelno s prvim paketom mjera pomoći građanima i gospodarstvenicima vrijednim preko 45 milijuna kuna, a koji je od ovog tjedna u primjeni, promišlja se i o njegovoj nadogradnji, ukoliko se kriza prelije i na razdoblje nakon 1. srpnja 2020. godine.

ZBOG LOŠEG STANJA I OPASNOSTI ZA PROLAZNIKE – Uklanja se Spomenik braniteljima na Pilama

Spomenik braniteljima na Pilama u jako je lošem stanju i predstavlja opasnost za prolaznike te je stoga odlučeno da se spomenik demontira.

Naime, prilikom vizualnog pregleda spomenika uočeno je kako je dio konstruktivnih elemenata u jako lošem stanju te da to predstavlja opasnost za prolaznike. Kako bi se izbjegle eventualne nesreće, odlučeno je da se spomenik demontira i potom sanira.

I sami prostor ispred spomenika također je u lošem stanju te će i on biti saniran i to tako što će biti popločan kamenim pločama.

Očekuje se da će demontaža spomenika biti završena do kraja tjedna, a radove na demontaži, vrijedne 106.250,00 kuna s PDV-om, izvodi tvrtka Quelin koja je sudjelovala i u njegovom postavljanju.

Cilj ove gradske uprave je da se, putem dijaloga sa svim braniteljskim udrugama, postigne dogovor o novom, trajnom, spomeniku braniteljima, a koji će odavati poštovanje prema svima onima koji su dali svoje živote za Grad ili su to svojim sudjelovanjem u Domovinskom ratu bili spremni učiniti. 

Pozicija trajnog spomenika branitelja će ostati na Pilama i o tome postoji konsenzus svih braniteljskih udruga. Isto tako, nakon sanacije sadašnjeg spomenika, o njegovoj  budućoj mikrolokaciji gradska će uprava odlučiti u dogovoru s braniteljskim udrugama.

Pozivaju se zakupnici javnih površina i poslovnih prostora u vlasništvu Grada na dostavu zahtjeva za ostvarenje mjera

Upravni odjel za gospodarenje gradskom imovinom uputio je poziv zakupnicima polovnih prostora u vlasništvu i suvlasništvu Grada Dubrovnika kao i zakupnicima javnih površina Grada Dubrovnika, a nastavno na usvojene mjere za prevladavanje krize uzrokovane koronavirusom iz paketa namijenjenog gospodarstvenicima.

Tekst poziva prenosimo u cijelosti:

Poštovani,

Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na sjednici održanoj 8. travnja 2020. godine donijelo  je:

– Zaključak  Klasa: 372-01/20-01/10, Urbroj: 2117/-01-09-20-03 kojim se odobrava umanjenje svih ugovornih iznosa zakupnine za poslovne prostore u vlasništvu i suvlasništvu Grada Dubrovnika za 50 % iznosa za mjesec travanj, svibanj i lipanj 2020. godine i to zakupnicima koji  su korisnici Vladine mjere za očuvanje radnih mjesta kod poslodavaca kojima je zbog okolnosti uvjetovane koronavirusom (Covid-19) narušena gospodarska aktivnost od 1. ožujka 2020. godine,

– Zaključak Klasa: 363-05/20-01/148, Urbroj: 2117/01-09-20-03 kojim se odobrava umanjenje svih iznosa zakupnine za korištenje javnim površinama Grada Dubrovnika propisanih Pravilnikom o visini zakupnine za korištenje javnim površinama Grada Dubrovnika (Službeni glasnik Grada Dubrovnika br. 17/16. i 15/19.)  i to od početka primjene izvanrednih mjera Nacionalnog stožera Civilne zaštite-obustave rada za sve objekte koji nisu prijeko potrebni za funkcioniranje zajednice, od 19. ožujka do 30. lipnja 2020. godine zakupnicima koji  su korisnici Vladine mjere za očuvanje radnih mjesta kod poslodavaca kojima je zbog okolnosti uvjetovane koronavirusom (Covid-19) narušena gospodarska aktivnost od 1. ožujka 2020. godine.

Sukladno prethodno navedenim zaključcima, potrebno je da zakupnik na stanicama Grada Dubrovnika, Upravnog odjela za gospodarenje gradskom imovinom preuzme obrazac kojim podnosi zahtjev za umanjenje zakupnine za poslovne prostore u vlasništvu i suvlasništvu Grada Dubrovnika kao i/ili zahtjev za umanjenje iznosa zakupnine za korištenje javnim površinama Grada Dubrovnika te iste dostavi na mail nekretnine@dubrovnik.hr ili putem pošte na adresu: Grad Dubrovnik, Upravni odjel za gospodarenje gradskom imovinom, Pred Dvorom 1, Dubrovnik. Banner za pristup svim mjerama pooći također je istaknut i na naslovnici web stranice Grada Dubrovnika. 

Slijedom navedenog, pozivaju se svi zakupci koji ispunjavaju gore navedene uvjete da dostave ispunjene obrasce kako bi se po istima žurno moglo postupiti.

Sanirano odlagalište otpada na trasi nove ceste na Pobrežju

Završeni su radovi na sanaciji odlagališta otpada na trasi buduće ceste Most dr. Franja Tuđmana – Osojnik. Na dijelu projektirane prometnice na Pobrežju nalazio se odloženi građevni otpad koji je bilo potrebno ukloniti kako bi se izveli predviđeni radovi na izgradnji ceste. Time je sanirano oko 4.446 kvadratnih metara površine, s koje je uklonjeno oko 35 tisuća metara kubičnih građevinskog otpada koji je potom primjereno zbrinut prema stanju i vrsti otpada. Navedene radove nakon provedene javne nabave izvodila je tvrtka Texo Gradnja.

Podsjetimo, nova prometnica izvodi se od postojeće državne ceste D8 u neposrednoj blizini Mosta do postojeće ceste koja je ranije bila kategorizirana kao županijska cesta Ž6235, a do kraja projektiranog zahvata rekonstruira se postojeća prometnica. Radovi koje izvodi ugovorni izvođač PZC Split/Strabag započeli su u prosincu, a ugovoreni završetak investicije vrijedne nešto više od 32 milijuna kuna je travanj 2021. Na Pobrežju je u budućnosti planirano i Park ‘n’ Ride parkiralište za oko 600 vozila, ali i nastavak ulaganja u razvoj Dubrovačke stanogradnje.

Grad Dubrovnik zamijenio dotrajali električni agregat

Agregat u vlasništvu Grada Dubrovnika koji električnom energijom opskrbljuje tvrđavu Revelin, Kino Slobodu, Kazalište Marina Držića i vanjsku razvodnu tablu pored Straduna dotrajao je te je zamijenjen novim uređajem. Stari agregat u prostor koridora ulice Iza Grada montiran je sredinom 80-tih godina prošlog stoljeća i istekao je njegov vijek trajanja, a zamijenio ga je novi uređaj nazivne snage 220 kVA u skladu sa svim današnjim tehničkim normama.

Struja dobivena ovim agregatom koristi se i za sve javne izvedbe i događaje na Stradunu, a daljnjom rekonstrukcijom njegove mreže planira se i napajanje nužnih potrošača zgrade gradske uprave na adresi Pred Dvorom 1, u prvom redu servera Grada.

Nakon provedene javne nabave, ugovor je potpisan s tvrtkom IMC iz Rijeke, a vrijednost investicije je ukupno 259.312,50 kuna s PDV-om, što osim cijene samog agregata i montaže obuhvaća i poslove demontaže starog agregata i njegovo zbrinjavanje na deponij uz poštivanje svih ekoloških uvjeta i zahtjeva, kao i dvogodišnje jamstvo na novi uređaj.

Grad Dubrovnik time nastavlja ulaganja u modernizaciju opreme i poboljšanje kvalitete svih sustava potrebnih za učinkovito funkcioniranje gradske uprave te gradskih ustanova i tvrtki.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

KOMENTAR TJEDNA