14.8 C
Dubrovnik
Srijeda, 24 travnja, 2024
NaslovnicaVijestiNad 20 zakupaca gradskih prostora i javnih površina pokrenut je ovršni postupak

Nad 20 zakupaca gradskih prostora i javnih površina pokrenut je ovršni postupak

Unatoč pandemijskom vremenu i slabijoj turističkoj sezoni u odnosu na 2019. godinu izgleda kako zakupci javnih površina i gradskih prostora uredno izvršavaju svoje obveze. Dug prema Gradu postoji no iz gradske uprave tvrde kako je to tekuće potraživanje. Ipak od ukupno 156 poslovnih prostora i 200 lokacija na javnim površinama nad 20 zakupaca pokrenut je ovršni postupak za neplaćene račune.

Potraživanja Grada Dubrovnika za zakupnine poslovnih prostora na dan 17. rujna iznosila su 2.353.017,61 kuna, a za zakupnine javnih površina 300.868,41 kuna, no iz gradske uprave napominju kako je važno naglasiti da većina aktivnih zakupaca nema duga ili se radi o tekućem potraživanju za rujan 2021. te eventualno za kolovoz. Navode kako aktivni zakupci uredno plaćaju svoje obveze prema Gradu ili se događaju eventualno manja kašnjenja koja budu podmirena u kraćem vremenu.

Zbog krize Grad je smanjio najamnine za 50 posto, a udruge i društvene organizacije su oslobođene plaćanja

Gradsko vijeće Grada Dubrovnika je na sjednici održanoj 27. srpnja 2021. donijelo Zaključak kojim se oslobađa plaćanja zakupnine za poslovne prostore u vlasništvu i suvlasništvu Grada Dubrovnika za mjesece kolovoz, rujan i listopad 2021. godine sve udruge i društvene organizacije te je isto tako odobrilo smanjenje ugovornih iznosa zakupnine za poslovne prostore u vlasništvu i suvlasništvu Grada Dubrovnika za 50 posto iznosa za kolovoz, rujan i listopad 2021. godine.

Također, na istoj sjednici donesen je zaključak kojim se odobrava umanjenje svih ugovorenih iznosa zakupnine za korištenje javnim površinama Grada Dubrovnika u kategorijama ugostiteljski stolovi i stolice, kiosci za pružanje ugostiteljskih usluga i nepokretna vozila za pružanje jednostavnih ugostiteljskih usluga, u razdoblju od 01. kolovoza do 31. listopada 2021. godine također za 50 posto. Iz gradske uprave navode kako su svi navedeni zakupnici dužni s Gradom sklopiti Dodatak ugovoru.

Na naš upit tko su dužnici prema Gradu kazali su kako nemaju pravne osnove za javno objavljivanje dužnika obrtnika ili fizičkih osoba. Takvo postupanje pojašnjavaju kako objava podataka o dužnicima za zakupe nije propisana posebnim zakonom, što znači da bi objava istih bila bez zakonitog temelja ili bi zahtijevala pristanak (privolu) osobe za objavu tih podataka.

Također, na sljedećoj sjednici Gradskog vijeća koja će se održati u srijedu, 29. rujna naći će se Prijedlog zaključka o umanjenju ugovorenih iznosa zakupnine za korištenje javnim površinama Grada Dubrovnika u kategorijama ugostiteljski stolovi i stolice, kiosci za pružanje ugostiteljskih usluga i nepokretna vozila za pružanje jednostavnih ugostiteljskih usluga, u razdoblju od 1. studenog 2021. do 1. ožujka 2022. godine kao i Prijedlog zaključka o smanjenju ugovorenih iznosa zakupnine za poslovne prostore u vlasništvu i suvlasništvu Grada Dubrovnika od 1. studenog 2021. godine do 1. ožujka 2022. godine.

Ukoliko gradski vijećnici usvoje ove dvije odluke zakupnine javnih gradskih površina i gradskih poslovnih prostora biti će ponovno umanjene za 50 posto, međutim odluke su podložne promjenama te će sve ovisiti o razvoju epidemiološke situacije i odlukama Nacionalnog stožera Civilne zaštite.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

KOMENTAR TJEDNA