28.8 C
Dubrovnik
Srijeda, 2 srpnja, 2025
HomeVijestiOdržana online radionica “Gost je uvijek u pravu! Ili ipak ne?”

Održana online radionica “Gost je uvijek u pravu! Ili ipak ne?”

Briga o gostu može se definirati kao visoka razina usluge koja odgovara očekivanjima gostiju i utječe na njihove emocije. Gosta je potrebno razumjeti, shvatiti njegove želje i potrebe, ali postoji li granica? Kako i kad prihvatiti da gost nije u pravu objašnjeno je na današnjoj besplatnoj online radionici u organizaciji Centra za poduzetništvo Dubrovačko-neretvanske županije.

Predavanje je održala Ines Nanić, vlasnica trgovačkog društva koja je dugogodišnjim iskustvom ostvarila izniman uspjeh i osobine odlične menadžerice te je na predavanju pokušala razbiti mit kako je gost uvijek u pravu. Istina je da je posao uspješan upravo zbog zadovoljnih korisnika te da je njihovo zadovoljstvo prilika za dodatnu profitabilnost. Međutim, više je razloga zašto gosti nisu uvijek u pravu. Polaznici su naučili kako i kada prihvatiti da gost nije u pravu te na koji način nastaviti komunikaciju bez narušavanja odnosa i time osigurati ponovnu uspostavu povjerenja, posebno u današnje vrijeme kada posao ovisi o recenzijama koje su dostupne svim potencijalnim budućim korisnicima i gostima.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

KOMENTAR TJEDNA