23.8 C
Dubrovnik
Ponedjeljak, 29 travnja, 2024
NaslovnicaNaša čeljadU našem stiluVilla King - kraljevska loža koju gosti obitelji Kralj ocjenjuju s 9.9...

Villa King – kraljevska loža koju gosti obitelji Kralj ocjenjuju s 9.9 već godinama

Već godinama obitelj Kralj uspjeva sa svojom Vilom King zadržati ocjenu 9.9, a što to znači najbolje znaju ostali privatni iznajmljivači koji se izuzetno trude, ali i imaju sreće da im se u moru gosta ne dogodi “jedan” koji će im preko noći srušiti imidž. Jer, dovoljan je samo jedan jedini loš komentar da bi se veliko zalaganje, znanje, 24satna usluga i ulaganje odrazilo na “pad” ocjene. I to jako dobro znaju svi privatni iznajmljivači. Sve to potvrđuje nam i Jasna Kralj, vlasnica Ville King koju je prije desetak godina uspješno brendirala, a koja posljednje dvije i pol godine ima visokih 9.9. Upravo na to nam je skrenula pažnju jedna naša sugrađanka koja se bavi također privatnim iznajmljivanjem luksuzne kuće u Gradu. Villa King je smještena na samom kantunu ceste kojom se, od Viktorije ide prema Zlatnom potoku, a s njenih taraca se pruža divna vizura na Grad i Lokrum, na što nitko ne ostaje ravnodušan.

-Mi smo prvo počašćeni što nas je predložila naša, recimo, konkurencija, jer smo svjesni kako je po pitanju nekih stvari naš grad “težak”, ali smo i zahvalni jer je očito riječ o nekome tko dobro zna koliko treba uložiti truda i rada da se takva ocjena stekle, ali i još više da se zadrži. Preko dvije i pol godine mi imamo 9.9 ocjenu s preko 280 komentara i kad to nekome kažemo – prva je reakcija da je to nemoguće. Jer, mi se možemo “ubiti” da sve bude briljantno, uložimo puno truda, a dovoljna je samo jedna loša ocjena da se sve to sruši kao kula od karata. Ima u gradu dosta nekretnina s tom ocjenom, ali na puno manji broj komentara, jer je baš teško visoku ocjenu zadržati – priča nam Jasna Kralj, dodajući kako oni koji se bave ovim poslom to jako dobro znaju.

Prije nekih desetak godina u njenoj obiteljskoj kući u kojoj je odrasla, a kojoj je, priznaje, na svoj tadašnji užas, predstavnik booking.com-a predložio naziv Villa King, obnovljeni su apartmani, te dotjerana okućnica. I ulaganje, kaže, traje otada, jer u i oko kuće koja se iznajmljuje, nema dovršenog posla nikada.

-Kad mi je predstavnik booking.com-a prije desetak godina predložio naziv Villa King samo sam se nasmijala i rekla kako ne volim pretenciozne i prenapuhane nazive, jer nisam takva osoba. Bili smo u to vrijeme 350. nekretnina na toj platformi u gradu i on mi je objašnjavao kako je to naziv, zvučan za strance, a da je ujedno prijevod našega prezimena na engleski pa da samim time nije pretenciozan. Trebalo mi je, iskreno, vremena da to prihvatim. Prema mom dosadašnjem iskustvu, a posao sam prije dvije godine prepustila sinovima Mariju i Đinu, u nekretninu i okućnicu se putem ulaganja vrati oko 70 posto zarađenog novca tijekom godine – kazala nam je gospođa Jasna, koja pojašnjava “recept” za uspješan biznis u turizmu.

-Prostor u koji gosti dolaze mora imati neku osobnost, a domaćini moraju biti iskreno i otvorena srca u tom poslu, jer svaki gost, vjerujete mi, brzo i lako prepozna umjetni osmijeh, usiljeno ponašanje domaćina koji je tu samo da bi ga “odradio”. Gluma se osjeti i ona iritira. To su mi brojni gosti i rekli. Kad s ljudima radite cijelog života, u tim susretima i kontaktima pomalo postajete i psiholog. U prvom kontaktu s gostom osjetim što mu treba – želi li mir i privatnost ili želi malo veću pažnju svojih domaćina. A drugo je intuicija. Ja sam znala da svako nezadovoljstvo koje bih osjetila zbog nečega što bi gost doživio, “otapa” vrući kroasan uz jutarnju kavu koju bih im odnijela. Ta, zapravo sitna gesta bi svakoga razoružala i učinila da se taj osjećaj nezadovoljstva prebrodi. Ali to može samo onaj tko živi za svoj posao i koji to voli. Ovo se ne radi samo za novac, treba imati puno više toga da se bi se gost dobro osjećao i da biste imali visoku ocjenu. To morate osjećati i mora vam biti stalo, ne samo da pođe zadovoljan iz vaše kuće, nego i iz grada pa i iz države. Novac tu ne smije biti presudan – kategorična je Jasna.

Kao poznata modna dizajnerica koja je osnovala “Marđino”, Jasna ima istančan ukus i kao dizajnerica interijera što se u njenoj kući jako i vidi, a osobito u dvoetažnom penthouseu, koji je uređivala “za sebe”.

-Kuća je lijepa i apartmani su lijepi, ali u posljednje vrijeme stvarno ne manjka “nabrijanih” i vrhunski uređenih nekretnina za iznajmljivanje pa i s dizajnerskim komadima namještaja. Naš je objekt drukčije osmišljen i promišljen, uređivala sam prema osobnim preferencijama, kao za sebe i to je u startu drukčija osnova i osnovna razlika. Puno je detalja u prostoru, ali svaki ima razlog zašto je tu. Ima ih toliko da me je sin, kad je preuzeo vođenje posla, pitao mora li ih baš biti toliko – uz smijeh nam priča Jasna, jer, naravno, sve to iziskuje više čišćenja i rada. Rekla sam mu da može raditi što hoće, ali da ocjenu mora zadržati i u tome je i uspio – dodaje u istom dahu, te spominje kako su sinovi nasljedili njenu perfekciju i odnos prema gostu.

-Penthouse sam uređivala ’89.-te i to je u to vrijeme bila fakat “revolucija”, od mramora na podu, polukružnih skala i sl., a onda sam poželjela prije nekoliko godina sve promijeniti u čemu me je, zapravo, spriječio jedan gost, Amerikanac, nekim slučajem arhitekt koji mi je sugerirao da to ne radim jer da će se izgubiti duša prostora i da ću dobiti interijer kakav se može vidjeti svugdje u svijetu. On mi je osvijestio što turisti vole, a osobito kategorija 50+ koja ima drukčije vrijednosti i cijeni drukčije stvari. Osobnost je važna i to je nešto što utiskujemo u svoje prostore i što naši gosti osjete.

Za kraj pitamo – što su njeni gosti izdvajali kao najljepši, a što kao najružniji dojam iz grada.

-Svi su gosti fascinirani kako ovaj Grad izgleda i to vjerujte, često ublaži i brojne kritike koje bi se mogle čuti. A ako bi se nešto baš posebno izdvojilo to je prigovor na nesrazmjer kvalitete hrane i cijena u dubrovačkim restoranima. I njihova ponuda. Ponekad mi se čini da se mi u gradu jako malo trudimo, da od Grada jako puno dobijamo, a da mu jako malo vraćamo. A svaki nesrazmjer onoga što se gostu da i naplati, kod njih stvara osjećaj da su prevareni. A turizam je, ne zaboravimo, jako krhka grana gospodarstva i preko noći se može urušiti – zaključuje.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

KOMENTAR TJEDNA