“Vijećnici HDZ-a Župe dubrovačke su ispred Župe i svoje djedovine ipak odabrali stranku i Silvija Nardellija”

Na sinoć održanoj 17. Sjednici Općinskog vijeća Općine Župa dubrovačka nije usvojena Deklaracija protiv projekta izgradnje dijela brze ceste Osojnik – Zračna luka Čilipi te je time varijanta V1b i dalje ostala na životu kao jedno od rješenja za izgradnju ceste. Ono što još više zabrinjava je razina nepoznavanja i nerazumijevanja ove kompleksne teme te detalja samog projekta, kako vijećnika HDZ-a, tako i načelnika Silvija Nardellija – stoji u ptiopćenju koje stiže iz oporbene ŽUPKE. Prenosimo ga u cijelosti.

Predloženi Zaključak HDZ-a Župe dubrovačke, a koji se trebao odnositi na primjedbe na Studiju utjecaja na okoliš, se zapravo odnosi na primjedbe na Idejno rješenje po kojem je Studija rađena.

Idejno rješenje je izradila tvrtka Geoprojekt d.d. iz Splita 2020.godine, pa se postavlja pitanje što je u međuvremenu radio načelnik Nardelli i Općina Župa dubrovačka.

Zašto nisu reagirali na tehnička rješenja poput 17m visokog nasipa, gorostasnih čvorišta i brojnih drugih nedostataka koje varijanta V1b neosporno ima?

Na to su morali reagirati prije početka izrade same Studije utjecaja na okoliš. Mogli su i morali reagirati i na to da se Studija utjecaja na okoliš radi samo za jednu varijantu.

Sad kad su vidjeli da se narod počeo buniti, probudili su se iz zimskog sna i odlučili reagirati na dokument koji je izrađen 2020.godine. A kad će reagirati na Studiju utjecaja na okoliš, to ostaje za vidjeti.

Usvojeni Zaključak nekome tko nije upućen u temu dobro zvuči, ali u naravi nema nikakvu pravnu težinu, niti ima jasan smisao.

Po našemu mišljenju tome i služi; da se umiri dio nezadovoljnih stanovnika koji se protive izgradnji ovakve varijante ceste kroz Župu dubrovačku. Dodatna namjera je i da se zbuni ostatak stanovništva, pa da se sutra ne zna tko je za što.

Župska stranka izgradnju brze ceste drži prioritetnim projektom za razvoj šireg dubrovačkog područja, međutim, ovakvo tehničko rješenje koje je predloženo varijantom V1b te spojnih cesta, smatramo štetnom i neprihvatljivom za održivi razvoj Župe dubrovačke, očuvanje kulturno-povijesne baštine, očuvanje krajolika, biljnih i životinjskih staništa, očuvanje vrijednog poljoprivrednog zemljišta te za kvalitetu života stanovništva Župe dubrovačke.

1 KOMENTAR

  1. Trasu Osojnik-Čilipi treba promatrati u globalu. Trasa u Rijeci dubrovačkoj kao i u Župi dubrovačkoj trebaju ići nešto više od planirane varijante. Iznad izvora i klizišta , onamo gdje se spaja stjenoviti dio brda i kosine. Zašto!? Taj dio je geomorfološki stabilan sa najmanje brijegova. Još mi je jedna stvar zapela za uho. Naime gradonačelnik M.F. izjavio je da je važnije što građani misle od studije utjecaja na okoliš. Što je tu tako enormno glupavo!?
    Cijens A/C Doli Dubrovnik je oko 840 mil eura. Cijena po kilometru zahtjevne dionice je 27 mil eura.
    Ako potražimo cijenu nezahtjevne A/C na netu ona se kreće od 5-8 milijuna eura.
    Cijena tunela u hrvatskoj je najmanja u Evropi i iznosi 25 mil.eura za jednu cijev.
    A moraju se raditi dvije dakle plus evakuvacijska cijev što je 50 mil eura.
    Kako umovi dijela građana zastupaju tezu
    da do Čilipa sve treba ići kroz tunel a samo ponegdje bez tunela to znači 20km x 50 mil.eura= 1 milijarda eura. To znači da bi brza cesta bila skuplja od autoceste Doli-Dubrovnik !? Može li to zdrava pamet predložiti. Nemože! Još nešto sve ispušne plinove ventilatori izbacuju van i oni ne ostaju u tunelu. Primjer tunel Učka ima
    manji promet nego kroz Župu i sa jednom izgrađenom cijevi su bili silni čepovi.
    Da se čejade prekrsti što ljudi predlažu i govore. Zašto je veći promet nego u Istri.
    Zato što se ovom trasom ide prema Albaniji i Crnoj Gori, sutra i prema Grčkoj.
    Poslovica kaže:”Konja možeš dovesti do vode ali ga ne možeš natjerati da pije”.
    Tako je i sa prometom. Netko je gadno pogriješio u planiranju mreže auticesta.
    Slijede nam ozbiljne posljedice.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.