23.8 C
Dubrovnik
Ponedjeljak, 22 srpnja, 2024
NaslovnicaVijestiPROJEKTI GRADA: Nabavlja se oprema za dječje vrtiće, isplaćen dar djeci samohranih...

PROJEKTI GRADA: Nabavlja se oprema za dječje vrtiće, isplaćen dar djeci samohranih roditelja, potpisan ugovor za 11 novih autobusa

U proteklom tjednu upaljena je prva advenska svijeća kao i blagdanska rasvjeta čim je započeo program ovogodišnjem Dubrovačkog zimskom festivala. Rezervat Lokrum donirao 10 uređaja za terapiju visokim protokom kisika za Opću bolnicu. Unatoč svim izazovima koje je  2020. donijela u organizacijskom smislu, manifestacija 7. Dani kreativnih i kulturnih industrija, uspješno je održana kroz bogati trodnevni program. Grad Dubrovnik pokrenuo je tri postupka javne nabave opreme, namještaja i literature za dječje vrtiće, u sklopu projekta “Grad za djecu – poboljšanje usluga i uvjeta za djecu u sustavu ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja na području grada Dubrovnika”. Grad Dubrovnik nabavlja 11 novih, suvremenih autobusa za javni gradski prijevoz, sufinanciranih EU sredstvima u iznosu od 18 milijuna kuna. Putem Upravnog odjel za obrazovanje, sport, socijalnu skrb i civilno društvo Grad Dubrovnik isplatio je novčani dar za 49 maloljetne djece nezaposlenih samohranih roditelja. Grad Dubrovnik putem novčanih pomoći u 2020. godini isplatio 1.546,670 kuna  

Upaljena prva adventska svijeća i blagdanska rasvjeta – započeo Advent u gradu kolendara

Gradonačelnik Mato Franković upalio je sinoć prvu adventsku svijeću – svijeću nade na adventskom vijencu ispred Kneževa dvora. Molitvu je predvodio katedralni župnik don Marin Lučić čime se obilježio početak ovogodišnjeg Došašća.

Istovremeno, upalila se i blagdanska rasvjeta u staroj gradskoj jezgri te je započeo Advent u gradu kolendara.

Tako je, dočekujući najljepše doba u godini, grad  zasjao u zimskom ruhu, okićen rasvjetnim dekorativnim elemenatima i tisuću metara dekorativne lovorike koja krasi gradska pročelja, s više od trideset velikih i malih božićnih drvaca postavljeno je u svakom gradskom naselju.

Ovogodišnji Dubrovački zimski festival poseban naglasak stavio je na tradiciju kolendavanja. Stoga je osmišljena nagradna igra ‘Traže se kolendari’. Mali, veliki, mladi ili stari koji žele mogu se snimite dok pjevaju kolendu i poslati snimku na press@dubrovnik-festival.hr, a oni najbolji, na tjednoj bazi simbolično će biti i nagrađeni.

Novost ovog adventa, koja će sigurni smo razveseliti mnoge te unjeti blagdanski uguđaj u svaki dio našeg Grada jest cabrio ”pop up” Kolenda bus. Veseli Kolenda bus već je krenuo obilaziti grad i gradske kotare, a tako će i nastaviti svakim danom po četiri različite rute.

Također, na radost najmlađih svakim danom kroz Uvalu Lapad od 10.00 do 16.00 sati prometovat će omiljeni Adventski vlakić u intervalima od 30 minuta koji će biti besplatan za sve putnike, a u prolazu gradom moći će susresti i omiljenog meda te vilenjakinje.

Za sve ljubitelje fotografije kao i sve one koji žele fotografijom ovjekovječiti posebne trenutke primpreljena su tri photo pointa, a jedan od njih je Adventski vijenac na Luži, koji će za sve posjetitelje biti otvoreno petkom i subotom od 18.00 do 21.00 sat.

Ovogodišnji program prilagođen je preporukama HZJZ-a za sprječavanje zaraze bolešću COVID-19, a svi sudionici i posjetitelji mole se da se pridržavaju istih. Održavanje planiranih programa ovisit će o epidemiološkoj situaciji i daljnjim uputama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo.

Više o događanjima u Dubrovniku tijekom nadolazećih blagdana na www.dubrovackizimskifestival.com te na Facebook i Instagram stranicama Dubrovačkog zimskog festivala.

Rezervat Lokrum donirao 10 uređaja za terapiju visokim protokom kisika za Opću bolnicu

Općoj bolnici Dubrovnik danas je isporučeno deset novih uređaja za terapiju visokim protokom kisika koji su se pokazali kao izuzetno učinkoviti u borbi protiv virusa COVID 19. Uporabom ovih uređaja na oboljelim pacijentima znatno se smanjuje potreba priključenja pacijenta na respirator čime se olakšava i ubrzava proces izlječenja.

Radi se o uređajima AIRVO2 proizvođača Fisher&Paykel vrijednosti 465 tisuća kuna s PDV-om , a za potrebe Odjela za infektologiju i dermatovenerologiju nabavljeni su zahvaljujući donaciji Javne ustanove Rezervat Lokrum, a u okviru aktivnosti koje Grad Dubrovnik i Bolnica provode u borbi protiv pandemije koronavirusa.

Predstavljajući uređaje ravnatelj Opće bolnice Dubrovnik Marijo Bekić u ime djelatnika i pacijenata zahvalio je gradonačelniku Matu Frankoviću, v.d. ravnateljice JU Rezervat Lokrum Nikolini Grković i predsjedniku Upravnog vijeća Zoranu Obradoviću na vrijednoj donaciji. Istaknuo je kako sada bolnica raspolaže s dvanaest uređaja, uz dva koje je posjedovala dosada, koji će podići skrb pacijenata koji trebaju kisik na veću razinu.

–  Osim primjenom antibiotika, pacijentima zaraženima Covid 19 infekcijom uslijed gubitka zraka pomažemo davanjem kisika u visokim koncentracijama. Drago nam je da su gradonačelnik i Rezervat Lokrum prepoznali tu potrebu i da su u ovim teškim financijskim trenucima za našu zajednicu izdvojili sredstva od kojih će naši pacijenti imati veliku korist – rekao je ovom prilikom ravnatelj Bekić.

Gradonačelnik Franković je istaknuo važnost sudjelovanja lokalne samouprave u podizanju brige o zdravlju sugrađana i kupnji medicinskih uređaja. Napomenuo je da je Grad Dubrovnik već početkom pandemije ubrzano reagirao donacijom respiratora i najavio nastavak suradnje i financijske potpore Općoj bolnici Dubrovnik i zdravstvenom sustavu i u budućnosti.

–  Važno nam je da se naši sugrađani prilikom dolaska u bolnicu osjećaju sigurno, da znaju da će biti zbrinuti i tretirani kako to i zaslužuju. Pozivam je i druge lokalne samouprave na području Dubrovačko-neretvanske županije da se pridruže donacijama kojima će pomoći svojim sugrađanima koji se također liječe u Općoj bolnici Dubrovnik – kazao je gradonačelnik Franković te se zahvalio predstavnicima JU Rezervat Lokrum.

Voditelj Odjela za infektologiju i dermatovenerologiju Stjepan Đuričić obrazložio je važnost uređaja kroz njegove tehničke značajke.

– Covid 19 pandemija nameće problem kako tretirati i što uspješnije liječiti pacijente čija pluća više nisu dostatna radi opsežnosti upalnih promjena. Promjene nastaju naglo u velikom postotku i ovaj uređaj objedinjuje visoki protok i primjenu ovlaženih i zagrijanih respiratornih plinova koji bi se dali bolesnicima kojima je to potrebno zbog njihovog stanja – naglasio je Đuričić.

Završeni sedmi Dani kreativnih i kulturnih industrija

Unatoč svim izazovima koje je  2020. donijela u organizacijskom smislu, manifestacija 7. Dani kreativnih i kulturnih industrija, uspješno je održana kroz bogati trodnevni program. Svečano je otvorena 26. studenoga u Lazaretima, kreativnoj četvrti Grada Dubrovnika.

Tako su od četvrtka, 26.11. do subote, 28.11. održane četiri radionice („recikliranART“ Iris Lobaš Kukavičić i Margarita Bego koja je trajala sva tri dana manifestacije, „Modalni mostovi“ radionica jazz glazbe – Ivan Bonačić, Viktor Lipić i Alan Polzer, „Radionica kreativnog pisanja“ – Stanislava Nikolić Aras, „Izrada jestivih adventskih ukrasa s majkama i dječicom“ – Mirna Sarić – Mirna Nutrigurman), tri predavanja („Dom budućnosti – potrebe stanovanja u vrijeme post pandemije“ – Društvo arhitekata Dubrovnik i Valentina Vojnić, „Predmeti koji su nam oblikovali svakodnevnicu“ – Muzej crvene povijesti i Koraljka Vlajo, „Kreiraj svoj tanjur“ – Mirna Sarić – Mirna Nutrigurman), dvije predstave („Božićna jelka“ – Kulturno društvo Aster, „Jugo“ – Teatar Lero), jedan koncert (Alan Polzer Polymodal Trio), jedan okrugli stol na temu „Kultura u virtualnom svijetu“ (moderatorica Jelena Tamindžija, sudionici Ivica Kipre, Renata Roman Dobroslavić, Damir Butigan, Jasmina Runje, Iva Knego Šoletić, Tomi Šoletić, Magdalena Prkut, Antonija Rusković Radonić, Kristina N. Vujanović, Franica Miloš), te izložba „Put naš svagdašnji“ autora Darija Bajurina.

Svakako najpoznatiji koncept i ujedno događanje koje je okupilo najviše kreativaca na jednom mjestu je ART OF YOUR MIND powered by Pecha Kucha koji se održao u petoj lađi kompleksa Lazareti u petak, 27.11. Program je vodila Darija Mikulandra Žanetić,  a svoje priče, u ovom zanimljivom formatu gdje se predstavljanje događa u 20 fotografija po 20 sekundi, iznijeli su: Paolo Tišljarić, Dario Bajurin, Vesna Barišić, Kristina Kojan Goluža, Alan Polzer, Mirna Sarić, Belinda Marić i Stanislava Nikolić Aras.

Sedmo izdanje Kreativnih i kulturnih industrija ostavilo je Gradu trajni ukras – skulpturu koju su vrijedni studenti druge godine Odjela za umjetnost i restauraciju Sveučilišta u Dubrovniku zajedno s umjetnicama Iris Lobaš Kukavičić i Margaritom Bego u sklopu radionice „recikliranART“ izradili, a koja je trajno izložena u parku Luja Šoletića.

Od 2014. godine Dubrovačka razvojna agencija DURA i Grad Dubrovnik, pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija RH, u suradnji s pojedincima, udrugama i institucijama iz kulturnog i kreativnog sektora tijekom mjeseca studenog organiziraju  „Dane kulturnih/kreativnih industrija Dubrovnik“. Cilj organiziranja ove manifestacije je poticanje udruživanja, umrežavanja, povezivanja i zajedničkog djelovanja svih sudionika javnog života naše zajednice kroz kreativan i inovativan pristup te razvoja novih ideja i proizvoda.

DURA je od 12. lipnja 2014. godine članica Udruge „Hrvatski klaster konkurentnosti kreativnih i kulturnih industrija“ a ovo događanje je pokazalo, uz veliki interes javnosti, da održavanje ovakvih događanja može doprinijeti djelovanju i prezentaciji rada kulturnih i kreativnih industrija i urbanom razvoju Grada. Također potiče kreativne pojedince da razvijaju nove ideje i poruke kojim će djelovati na društveno umrežavanje i razmjenu iskustva te time doprinijeti razvoju poduzetništva kreativnih industrija.

EU PROJEKT „GRAD ZA DJECU“ Nabavlja se oprema i literatura za dječje vrtiće

Grad Dubrovnik pokrenuo je tri postupka javne nabave opreme, namještaja i literature za dječje vrtiće, u sklopu projekta “Grad za djecu – poboljšanje usluga i uvjeta za djecu u sustavu ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja na području grada Dubrovnika”. Bespovratnim sredstvima iz europskih fondova procijenjene vrijednosti pola milijuna kuna bez PDV-a unaprijedit će se standard boravka djece i kvaliteta usluge u dubrovačkim vrtićima.

Za opremanje vanjskog igrališta Dječjeg vrtića Pčelica u Novoj Mokošici raspisana je javna nabava procijenjene vrijednosti od 293 tisuće kuna bez PDV-a, a rok za dostavu ponuda je 18. prosinca 2020. godine do 10 sati. Najmlađi Mokošani dobit će nove kućice s didaktikom, penjalice, pješčanik, vrtni namještaj i nogometne golove, a igralište će se obložiti kvalitetnom antistres podlogom koja umanjuje mogućnosti ozljeda.

Druga javna nabava raspisana je za opremanje vrtića različitim namještajem te didaktičkim igračkama za igru unutar skupina te na otvorenom prostoru. Procijenjena vrijednosti je 175.600 kuna bez PDV-a , a rok za dostavu ponuda je 8. prosinca 2020 do 10 sati. Pokrenut je i proces nabave stručne literature za jačanje stručnih kompetencija djelatnika, za što je stručna služba vrtića iskazala interes u procesu provedbe projekta. Vrijednost se procijenjuje na oko 31 tisuću kuna, a rok za dostavu ponuda je 8. prosinca do 10 sati.

Podsjetimo, projekt „Grad ZA djecu – poboljšanje usluga i uvjeta za djecu u sustavu ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja na području grada Dubrovnika“ ukupne vrijednosti 14.080.986,10 kuna u potpunosti  je financiran sredstvima Europskog socijalnog fonda kroz Operativni program Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020. Nakon faze I ovog projekta, koja završava u travnju 2021. godine, Grad Dubrovnik će nastavak projektnih aktivnosti osigurati prijavom na fazu II.

Javna nabava oglašena je u Elektroničkom oglasniku javne nabave te na internetskoj stranici Grada Dubrovnika.

POTPISAN UGOVOR Novih 11 autobusa financiranih EU sredstvima stižu za novu sezonu

Grad Dubrovnik nabavlja 11 novih, suvremenih autobusa za javni gradski prijevoz, sufinanciranih EU sredstvima u iznosu od 18 milijuna kuna. Novi autobusi povećat će kvalitetu usluge javnog prijevoza i smanjiti negativan utjecaj na okoliš primjenom visokih EURO 6 normi motora novih vozila.

Ugovor o kupnji autobusa potpisan je danas u gradskoj vijećnici, a novi se autobusi na gradskim prometnicama očekuju do iduće sezone. Rok za isporuku je 200 dana od potpisivanja ugovora.

Ovaj EU projekt koordinirao je Upravni odjel za europske fondove, regionalnu i međunarodnu suradnju, a pročelnica Zrinka Raguž istaknula je kako i ovaj projekt pokazuje tendenciju ove gradske uprave u korištenju EU sredstava.

”U mandatu ove gradske uprave ugovoreno je više od milijardu kuna europskih sredstava za gradske projekte. To nas iznimno veseli i nastavljamo raditi u tom smjeru, a s obzirom da Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture najavljuje i nove natječaje za nabavku autobusa EU sredstvima, bit ćemo spremni za njih i vjerujem jednako uspješni kao do sada”, kazala je pročelnica Raguž.

Ugovor su potpisali direktor Libertas – Dubrovnik d.o.o., gradskog društva za prijevoz putnika Ante Vojvodić i Mario Fabek, direktor AutoHrvatska PSC d.o.o. čija je ponuda ostvarila najveći broj bodova u postupku javne nabave.

”Čestitam Gradu Dubrovniku i društvu Libertas na ovom velikom i značajnom projektu, koji je i za nas veliki zamah u idućoj poslovnoj godini. Ovim ugovorom nastavljamo postojan kontinuitet dobre suradnje u isporuci novih autobusa. Siguran sam da će ovi autobusi dići razinu kvalitete usluge javnog prijevoza i učiniti da se svi ugodno osjećaju u njima”, rekao je Mario Fabek.

Direktor Libertasa Ante Vojvodić zahvalio je svima koji su radili na projektu, ističući kako je ovo prvi put u povijesti da će Libertas  dobiti autobuse financirane putem EU i državnog proračuna RH što će uvelike olakšati poslovanje društva.

”Korisnicima ćemo omogućiti vožnju u najnovijim autobusima, klimatiziranima i ekološki najprihvatljivijima koji se trenutačno mogu naći na tržištu. Ovo je početak i nadamo se i novim natječajima za daljnje obnavljanje našeg voznog parka uz EU sufinanciranje”, kazao je direktor Vojvodić.

Riječ je o autobusima dužine 12 metara, marke MAN, tehnički i ekološki naprednijima s obzirom da se radi o generaciji 2021. godine. Ukupna vrijednost projekta, čiji je cilj osigurati održivu i kvalitetnu uslugu prijevoza građanima, iznosi 22.843.750,00 kuna, od čega iznos dodijeljenih bespovratnih sredstava iz fondova EU iznosi 18.000.000,00 kuna.

Investicija nabavke 11 autobusa financira se iz Europskog fonda za regionalni razvoj i Kohezijskog fonda u okviru Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija“ 2014.-2020., u sklopu ograničenog postupak dodjele bespovratnih sredstava, a nastavno na Poziv na dostavu projektnih prijedloga za nabavu autobusa za pružanje usluge javnog gradskog prijevoza koje je provelo Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture s ciljem poticanja razvoja i unapređenje prometnih sustava prihvatljivih za okoliš (niska razina buke i niska emisija CO2) kao i povećanje broja putnika u javnom prijevozu.

Uz blagdan sv. Nikole isplaćen novčani dar djeci samohranih roditelja

Putem Upravnog odjel za obrazovanje, sport, socijalnu skrb i civilno društvo Grad Dubrovnik isplatio je novčani dar za 49 maloljetne djece nezaposlenih samohranih roditelja. 

Naime, jedna od mjera Socijalnog programa Grada Dubrovnika za 2020. godinu usmjerena je na pomoć djeci nezaposlenih samohranih roditelja u vidu novčanog dara koji se ispaćuje povodom blagdana Sv. Nikole.

U srijedu, 2. prosinca za ovu namjenu Grad Dubrovnik je ukupno isplatio 50 tisuća kuna.

Nezaposleni samohrani roditelji pravo na godišnju potporu ostvaruju prema evidenciji nadležnog upravnog odjela i Centra za socijalnu skrb u Dubrovniku.

Objavljen javni poziv za programe, projekte i manifestacije iz područja socijalne i zdravstvene skrbi za 2021. godinu

Grad Dubrovnik raspisao je Javni poziv za predlaganje programa, projekata i manifestacija iz područja socijalne i zdravstvene skrbi za 2021. godinu.

Javni poziv otvoren je do 4. siječnja 2021., a njime je planirano ugovaranje provedbe do 10 programa, projekata i manifestacija. Najmanji iznos financijskih sredstava koji udruga ili druga organizacija civilnog društva može ostvariti po pojedinom programu/projektu je 5.000,00 kuna, a najveći iznos po programu/projektu je 70.000,00 kuna.

Prioriteti u području socijalne skrbi su programi, projekti ili manifestacije namijenjeni smanjenju i prevenciji socijalne isključenosti i socijalnom uključivanju ranjivih skupina (beskućnici, osobe i obitelji u riziku od siromaštva, dugotrajno nezaposlene osobe, jednoroditeljske obitelji); oni programi, projekti ili manifestacije namijenjeni unapređenju kvalitete života osoba starije životne dobi putem organiziranih aktivnosti u zajednici te programi, projekti ili manifestacije namijenjeni  unaprjeđenju zaštite mentalnog zdravlja ranjivih skupina za vrijeme pandemije. Za financiranje navedenih programa, projekata ili manifestacija predviđena su sredstva u iznosu od 150.000,00 kuna.

U području zdravlja i zdravstvene skrbi prioriteti se daju programima, projektima ili manifestacijama namijenjenim promicanju zdravlja, zdravstvenog odgoja i zdravstvenog prosvjećivanja te onima namijenjenim psihosocijalnoj zaštiti teško bolesnih i kronično bolesnih osoba. Za financiranje ovih programa, projekata ili manifestacija predviđena su sredstva u iznosu od 100.000,00 kuna.

Tekst poziva s uputama te svim pripadajućim obrascima nalazi se na LINKU.  

Grad Dubrovnik putem novčanih pomoći u 2020. godini isplatio 1.546,670 kuna

Kroz institut novčane pomoći Grad Dubrovnik kontinuirano pomaže sve one obitelji koje uslijed različitih okolnosti ne raspolažu s dovoljno sredstava za život.

Tako je od siječnja ove godine pa zaključno s današnjim danom na osnovu jednokratnih novčanih pomoći Grad Dubrovnik isplatio 765.170,00 kuna. Jednokratne novčane pomoći dio su Socijalnog programa Grada Dubrovnika, a sredstva su u 2020. isplaćena ukupno 450 korisnika.

Nadalje, na ime privremene novčane pomoći građanima koji su zbog pandemije koronavirusa ostali bez primanja i za subvenciju troškova najma stana korisnicima privremene pomoći građanima je isplaćeno ukupno 781.500 kuna. Privremena novčana pomoć za kućanstvo, podsjetimo, iznosila je 3.000 kuna mjesečno, za samca 1.500 kuna mjesečno, dok je subvencija troškova najma stana korisnicima privremene novčane pomoći iznosila 1.500 kuna po kućanstvu.

Ukupno je navedene mjere koristilo 578 dubrovačkih obitelji, a sredstva za novčane pomoći osigurana su i Proračunom za 2021 godine.

Kroz institut novčane pomoći Grad Dubrovnik kontinuirano pomaže sve one obitelji koje uslijed različitih okolnosti ne raspolažu s dovoljno sredstava za život.

Tako je od siječnja ove godine pa zaključno s današnjim danom na osnovu jednokratnih novčanih pomoći Grad Dubrovnik isplatio 765.170,00 kuna. Jednokratne novčane pomoći dio su Socijalnog programa Grada Dubrovnika, a sredstva su u 2020. isplaćena ukupno 450 korisnika.

Nadalje, na ime privremene novčane pomoći građanima koji su zbog pandemije koronavirusa ostali bez primanja i za subvenciju troškova najma stana korisnicima privremene pomoći građanima je isplaćeno ukupno 781.500 kuna.

Privremena novčana pomoć za kućanstvo, podsjetimo, iznosila je 3.000 kuna mjesečno, za samca 1.500 kuna mjesečno, dok je subvencija troškova najma stana korisnicima privremene novčane pomoći iznosila 1.500 kuna po kućanstvu.

Ukupno je naveden mjere koristilo 578 dubrovačkih obitelji, a sredstva za novčane pomoći osigurana su i Proračunom za 2021 godine.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

KOMENTAR TJEDNA