OPERA PERDUTA Arije i dueti iz opera u Saloči od zrcala

Tri sjajne glazbenice: sopranistica Nela Šarić, mezzosopranistica Nera Gojanović i pijanistica Gordana Pavić, donose dubrovačkoj  publici koncert kojim je uvode u svijet „izgubljenih opera“. Odatle i naziv koncertnog programa –  Opera perduta, najavljenog za utorak, 09. travnja 2024. u Saloči od zrcala  s početkom u 20 sati.

 Na repertoaru koncerta bit će arije i dueti iz opera koje do sada scenski u integralnoj verziji nisu izvedene u Hrvatskoj.

U programskom letku tog koncerta naša će ugledna glazbena urednica i komentatorica Marija Barbieri navesti „Iznimno je vrijedna zamisao da se na opernim koncertima izvode odlomci iz djela koja u nas nisu uopće izvođena, ili ih se eventualno moglo čuti na nekom davnom gostovanju. Prigoda je to da se iz velikog opusa velikih skladatelja predstave i vrijedni odlomci iz njihovih, u nas, zapostavljenih djela“.

Te će navode na koncertu potvrditi  izvedbe, primjerice dueta Ninette i Pippa iz Rossinijeve opere „La gazza ladra“, Linde i Pierotta iz Donizettijeve „Linda di Chamounix“, ili pak arije iz drugih djela G. Rossinija te iz opera C. Gounoda, P. Mascagnija, G. C. Menottija, kao i D. Moora, G. Meyerbeera i G.F.Händela.

 Bit će to iznimno zanimljiva i atraktivna koncertna večer još jednog u nizu glazbenih projekata ovih triju umjetnica. Sve su one već dobro poznate, kako iz samostalnih, tako i zajedničkih nastupa no, nije naodmet istaknuti neke podatke.

Zadarska sopranistica Nela Šarić magistrirala je na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi prof. Cynthije Hansel Bakić te na Velškoj Međunarodnoj akademiji. Usavršavala se kod renomiranih umjetnika i dobivala nagrade na uglednim međunarodnim natjecanjima. Surađivala je s brojnim poznatim dirigentima, vokalnim trenerima i redateljima, istaknutim orkestrima i ansamblima te snimila nosač zvuka zadarskih skladatelja iz 19. st kao i nosač zvuka za japansko tržište za pomoć oboljelima od depresije. Nosila je uloge u više popularnih opera, među njima i ulogu Violette u Verdijevoj „La Traviata“ u HNK Split u kojemu je od listopada 2023. u stalnom angažmanu kao solistica. Aktivna je i u pedagoškom radu, osnivačica i umjetnička voditeljica Glazbeno – scenskog studija Arija.

Mezzosopranistica Nera Gojanović također je studirala na Muzičkoj akademiji u Zagrebu i magistrirala u klasi primadone Nelli Manuilenko te još kao studentica ostvarila zapažene rezultate. Organizirala je i producirala brojne koncerte i glazbeno- scenske programe te je u mnogima  sudjelovala i kao pjevačica. Stručno se usavršavala kod uvaženih hrvatskih i međunarodnih umjetnika, pisala glazbene osvrte, priređivala samostalne koncerte. Kao solistica djelovala je u opernim produkcijama u svim hrvatskim nacionalnim kazalištima te na Splitskom ljetu, Glazbenim večerima u sv. Donatu, Pasionskoj baština, Danima kršćanske kulture……

Gordana Pavić je rođena u Zadru gdje je stekla  srednjoškolsko glazbeno obrazovanje, a diplomski i poslijediplomski studij je završila na Muzičkoj akademiji u Zagrebu, na klavirskom odsjeku u klasi prof. Jakše Zlatara. Životni i profesionalni put nastavila je u Šibeniku gdje je profesorica klavira u zvanju profesor mentor  u Glazbenoj školi Ivana Lukačića. U predanom pedagoškom radu bilježi zapažene uspjehe na prestižnim domaćim i inozemnim natjecanjima na kojima sa svojim učenicima osvaja brojne nagrade. U školskoj godini 2021/2022. dobila  je nagradu za najbolju klavirsku suradnju na međunarodnom natjecanju Antonio Janigro, u konkurenciji 40 kolega pijanista. Često, baš kao i u ovoj prigodi, surađuje i nastupa s Nelom Šarić i Nerom Gojanović.

OPERA PERDUTA / IZGUBLJENA OPERA

Gioachino Rossini: La gazza ladra / Kradljiva svraka –duet Ninette i Pippa

(1792-1868)                                        Deh, pensa che domani…E ben, per mia memoria     

                                                             cavatina Ninette  Di piacer mi balza il cor

Gaetano Donizetti: Linda di Chamounix – duet Linde i Pierotta  Al bel destin che attendevi

(1797-1848)

Gioachino  Rossini: Semiramida – arija Arsacea Ah, quel giorno ognor rammento

(1792-1868)

Charles Gounod: Sapho –  arija Sapho Ne m’en veux pas d’être venue

(1818-1893)

Pietro Mascagni: L’amico Fritz / Prijatelj Fritz –  Intermezzo

(1863-1945)

Gian Carlo Menotti: The Consul / Konzul – uspavanka Majke, Lulaby

(1911-2007)

Douglas Moore: The ballad of Baby Doe / Balada o Baby Doe – arija Elizabeth Dearest Mama

(1893-1969)

Giacomo Meyerbeer: La Prophète / Prorok – arija Fidès Donnez, donnez pour une pauvre âme

(1791-1864)

Gioachino Rossini: Semiramida –duet Semiramide i Arsacea Serbami ognor

 (1792-1868)

Georg Friedrich Händel: Rinaldo – duet Armide i Rinalda Fermati! No crudel

(1685-1759)

BIS: Gioachino. Rossini: Zelmira duettino Zelmire i Emme Perchè mi guardi, e piangi?

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.