16.8 C
Dubrovnik
Petak, 19 travnja, 2024
NaslovnicaPolitikaMOST: Zašto se TZ reklamira na američkom tržištu ako su ukinuti izravni...

MOST: Zašto se TZ reklamira na američkom tržištu ako su ukinuti izravni letovi?

S obzirom na promociju Turističke zajednice Grada Dubrovnika na američkom tržištu, dubrovački MOST se pita zašto to radimo ako su ukinuti izravni letovi. Kažu kako takve reakcije ne ostavljaju dojam da dobro ciljaju sa svojim aktivnostima osim ako nije riječ o promotivnoj kampanji za 2022. godinu i ako se 2021. nije već prekrižila. Navode i kako Vlada RH nije usvojila Mostov amandman oko dodjele 14 milijuna kuna Gradu Dubrovniku, a koje bi se mogle utrošiti prema njihovom prijedlogu na kupnju PCR testova za turiste.

Iako očekivanja i optimizam u svezi turističke 2021. godine nisu na nekoj visokoj razini, turistički djelatnici se svakako pripremaju za sezonu. Neki od njih imaju već ranije ugovorene aranžmane i vjeruju kako će u slučaju da se epidemiološka situacija kod nas, ali i ostatku Europe i svijeta počne smirivati turisti ipak odlučiti krenuti prema Dubrovniku.

Najave postoje, kao i već ugovoreni aranžmani za travanj, kojih nema puno, ali je moguće da će se uz već spomenute pretpostavke, isti i realizirati. Turistička zajednica bi trebala biti motor našeg turističkog gospodarstva i činiti sve da istakne naše konkurentske prednosti u odnosu na ostale destinacije, ali i da se promovira na onim tržištima gdje je to realno odnosno s kojih možemo očekivati dolaske turista s obzirom na ozbiljnost epidemiološke situacije, odluke nacionalnih stožera tih zemalja, ali i zračnu povezanost s tim zemljama.

Stoga nas je uistinu iznenadila njihova najnovija objava već ranije korištenog video uratka kojim se Dubrovnik promovira na američkom tržištu koje ove godine uopće neće biti povezano izravnim letovima s nama. Osim toga, epidemiološka, gospodarska, ali i politička situacija u Sjedinjenim Američkim Državama je poprilično nestabilna, tako da objektivne okolnosti za pokretanjem nekih većih turističkih dolazaka sa tog tržišta u narednom periodu gotovo da i nema, ili su iste poprilično zanemarive.

Da stvar bude još čudnija i gradonačelnik se na svojoj Facebook stranici pohvalio promocijom putem inflight magazina American Airlinesa na tom istom tržištu.

Takve reakcije ne ostavljaju dojam da dobro ciljaju sa svojim aktivnostima osim ako nije riječ o promotivnoj kampanji za 2022. godinu i ako se 2021. nije već prekrižila. No, postoje i oni koji očekuju nešto od ove turističke sezone i vjeruju kako će biti nešto od nje, a turistička zajednica bi s relevantnim subjektima trebala učiniti sve da se takva očekivanja ostvare.

Šteta je da Vlada RH nije usvojila naš prijedlog amandmana i dodijelila 14 milijuna kuna koliko je ova gradska uprava obećavala uložiti u promociju za ovu sezonu jer su se ti novci mogli primjerice ciljano utrošiti u nabavku PCR testova, kako bi se Dubrovnik promovirao kao odredište koje brine o zdravlju svojih gostiju.

Testovi, njih cca 30000, bi u tom slučaju bili besplatni za sve goste koji bi mogli dokazati da su bili smješteni u dubrovačkim objektima, no svakako jedna od mjera koju bi trebali žurno uvesti je da se značajno smanje troškovi PCR testiranja koji su do nedavno iznosili i preko 1000 kuna po osobi.

Uz navedeno potrebno je žurno u suradnji s dubrovačkom bolnicom osigurati mogućnost izlaska medicinskih djelatnika na teren i testiranja gostiju odmah po dolasku u zračnu luku odnosno za hotelske goste u njihovim kongresnim dvoranama odnosno u za to primjerenom hotelskom prostoru kako se oni na parkingu bolnice na Medarevu ne bi miješali s domicilnim stanovništvom među kojima su i oni potencijalno zaraženi. Osim što je to opasno ostavlja dojam da smo trećerazredna turistička destinacija i po organizaciji, ali i po cijeni PCR testova.

U većini turistički orijentiranih zemalja troškovi testiranja po osobi ne prelaze 300 kuna, a u nekima od njih je testiranje besplatno, a rezultati se mogu dobiti i preko vikenda što je od izuzetne važnosti jer turisti putuju i tada pa bi naša žurna prilagodba turističkoj konkurenciji u pogledu gore navedenog bila zaista nužna. 

Stoga smatramo da bi promidžbena kampanja koja u fokus stavlja sigurnost gostiju uz povoljno ili besplatno testiranje polučila puno veći učinak od video uradaka koji su na žalost sami sebi svrha, napisali su iz Most Dubrovnik.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

KOMENTAR TJEDNA