Eurowings, Lufthansa i Austrian otkazali 55 letova prema Hrvatskoj za srpanj

foto: Lufthansa

Prijevoznici iz Lufthansa grupacije, Eurowings, Lufthansa i Austrian Airlines, otkazali su ukupno 55 povratnih letova prema hrvatskim zračnim lukama najavljenih za srpanj ove godine, sve kako bi osigurali redovno odvijanje operacija zbog nedostatka radne snage kod samih prijevoznika ali i u zračnim lukama prema kojima prometuju, navodi portal Croatian aviation.

Tri spomenuta prijevoznika iz Lufthansa grupe otkazala su ukupno 55 povratnih letova najavljenih za srpanj ove godine prema hrvatskim zračnim lukama; Zagrebu, Rijeci, Puli, Zadru, Splitu i Dubrovniku.

Niskotarifni avioprijevoznik Eurowings smanjuje promet na čak 10 međunarodnih linija prema šest hrvatskih zračnih luka. Radi se o sljedećim linijama:

  • Koln – Rijeka, umjesto 13, najavljeno 9 letova, (otkazano 4),
  • Koln – Zadar, umjesto 13, najavljeno 9 letova, (otkazano 4),
  • Koln – Zagreb, umjesto 26, najavljeno 14 letova (otkazano 12),
  • Koln – Dubrovnik, suspendirana linija, posljednji let obavljen 12. lipnja,
  • Dusseldorf – Rijeka, umjesto 14, najavljeno 11 letova (otkazana 3),
  • Dusseldorf – Zagreb, umjesto 13, najavljeno 9 letova (otkazana 4),
  • Stuttgart – Pula, umjesto 7, najavljeno 6 letova (otkazan 1),
  • Stuttgart – Rijeka, umjesto 9, najavljeno 6 letova (otkazana 3),
  • Stuttgart – Split, umjesto 41, najavljeno 38 letova (otkazana 3),
  • Stuttgart – Zagreb, umjesto 23, najavljeno 14 letova (otkazano 9),

Austrian Airlines u srpnju nastavlja svakodnevno prometovati prema jadranskim zračnim lukama, Zadru, Splitu i Dubrovniku, no značajnije reže broj letova prema zagrebačkoj zračnoj luci.

Umjesto ukupno 53 planirana povratna leta u srpnju, Austrian je otkazao njih 9, te sada za srpanj planira ukupno 44 leta na ovoj liniji.

S obzirom na to da je broj mjesečnih letova avioprijevoznika iz Lufthansa grupe prema hrvatskim zračnim lukama razmjerno velik, ukupno 55 povratnih otkazanih letova prema Hrvatskoj u srpnju i nije iznimno velika brojka, osobito ako će se na taj način rasteretiti pritisak na ranije spomenute dionike i omogućiti kakvu-takvu normalizaciju zračnog prometa u samoj špici ljetne sezone, čemu se ipak ne treba previše nadati.

Više pročitajte ovdje.

FOTO: Ilustracija

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.