15.8 C
Dubrovnik
Petak, 29 ožujka, 2024
NaslovnicaVijestiAKTIVNOSTI GRADA: Potpisan ugovor o izgradnji druge etape Groblja Dubac, postavljena dizala...

AKTIVNOSTI GRADA: Potpisan ugovor o izgradnji druge etape Groblja Dubac, postavljena dizala za osobe s invaliditetom na četiri dubrovačke plaže, sastanak na temu Žarkovice …

Postavljena dizala za osobe s invaliditetom na četiri dubrovačke plaže

U tjednu od 23. do 27. svibnja postavljena su dizala za osobe s invaliditetom na četiri dubrovačke plaže: u Zatonu Velikom, u Zatonu kod tamošnje vatrogasne postrojbe te na plažama Mandrač i Copacabana.

Sve poslove oko nabave, postavljanja i održavanja koordinirano vode dva gradska odjela, Upravni odjel za turizam, more i poduzetništvo te Upravni odjel za obrazovanje, šport, socijalnu skrb i civilno društvo. Dizala postavlja, skladišti i održava odabrani izvođač radova, INKO CENTAR iz Zadra. 

U sljedećih desetak dana postavit će se i dizala za osobe s invaliditetom u Suđurđu na Šipanu te u Donjem Čelu na Kalamoti.

Gradonačelnik Franković obišao edukativne eksponate u dječjem parku na Batali

Gradonačelnik Grada Dubrovnika Mato Franković, zamjenica gradonačelnika Jelka Tepšić i suradnici obišli su danas Park nevinih žrtava rata na Batali gdje su u okviru europskog projekta „WONDER“ postavljeni edukativni eksponati koje nose naziv „Park znanosti“. Eksponati su također postavljeni i u parku Luja Šoletića u Gružu. Gradonačelnik Franković je u svom obraćanju iskazao zadovoljstvo ovim projektom.

– Drago mi je da DURA kroz europski projekt unaprijedila ovaj dječji park i onaj Luja Šoletića. Nadam se da će biti još i više ovakvih aktivnosti u svim postojećim parkovima, ali i puno novih parkova kako biste imali jedan lijepi prostor za igru, a istovremeno razvijali svoje znanje – poručio je gradonačelnik Franković okupljenim učenicima Osnovne škole Ivana Gundulića za koju je u ovoj prigodi organizirana animacija s igrama te upoznavanje s edukativnim eksponatima. Obilasku je nazočila i ravnateljica škole Vedrana Elez s nastavnicima i suradnicima, kao i gostujući nastavnici iz Španjoske koji su u Dubrovniku u okviru Erasmus programa razmjene nastavnika.

U parku Nevinih žrtava rata na Batali postavljeni su eksponati Glazbena ograda, Živi dimnjak i Zvučna zrcala, a u parku Luja Šoletića u Gružu postavljeni su Prugasto ogledalo, Crtić vrtić i Tekući pitagora.

Projekt WONDER pod krilaticom “Child friendly destinations” kojeg provodi Razvojna agencija Grada Dubrovnika DURA, podržava nove turističke ponude usmjerene djeci i obiteljima kroz usvajanje transnacionalne mreže destinacija turističkih gradova prilagođenih djeci, a glavni cilj je unaprijediti već postojeću ponudu i sadržaj za djecu i obitelji. 

DURA sudjeluje u projektu kao jedan od deset projektnih partnera. Nositelj projekta je grad Fano  u Italiji, dok su ostali partneri: Cervia – Italija, Velenje i Razvojni Centar Novo Mesto – Slovenija, Turistička organizacija Herceg Novi – Crna Gora, DURA i Novigrad – Hrvatska, West Achaia i Preveza – Grčka i Observatorij za prava djece i mladih – Albanija.

Grad Dubrovnik domaćin radionice o očuvanju biološke raznolikosti u regiji

Zamjenica dubrovačkog gradonačelnika Jelka Tepšić sudjelovala je danas u Lazaretima na radionici pod nazivom „Prekogranično upravljanje u ekološki ili biološki značajnom području južnog Jadrana i Jonske ravnice (SAIS-EBSA) te susjednim regijama: Od identifikacije područja do očuvanja biološke raznolikosti“.

Dvodnevna radionica u organizaciji MedCities i Mediteranske zajednica za zaštitu biološke raznolikosti (MBPC-Interreg Med Program) obuhvatit će teme poput stvaranja preduvjeta pozitivnog suživota gospodarskog sektora i biološke raznolikosti, daljnjih poboljšanja u kontekstu zaštite morskih i kopnenih područja te obnove ekosustava u okviru strategije Europske unije.

Zamjenica Tepšić otvorila je današnju radionicu i u svom govoru istaknula je kako kao društvo moramo postati osvješteniji po pitanju iskoraka u promišljanjima i djelovanja usmjerenih prema očuvanju prirodnih resursa. Dodala je kako je Grad Dubrovnik jedan od članova udruženja MedCities te da organizacija radionice u Lazaretima predstavlja podršku brojnim hvalevrijednim susretima, inicijativama i projektima koji imaju za cilj potaknuti urbani i održivi razvoj lokalnih sredina na Mediteranu te u konačnici staviti u središte zaštitu prirode. 

„Grad Dubrovnik veliku pozornost podredio je provođenju „zelenih projekata“ koji podrazumijevaju promicanje energetske učinkovitosti, korištenje obnovljivih izvora energije, unapređenje sustava gospodarenja otpadom i izgradnje održivog turizma kao glavne gospodarske grane Dubrovnika. Grad je prošle godine potpisao Akcijski plan za smanjenje plastičnog onečišćenja. To je prvi takav dokument u Hrvatskoj, koji uključuje ključne mjere za smanjenje otpada, a izrađen je suradnjom Udruge za prirodu, okoliš i održivi razvoj Sunce i WWF Mediterana, u sklopu globalne inicijative plastični pametni gradovi, kojoj se Dubrovnik priključio u srpnju 2020. godine. Dubrovnik je također prvi grad u Hrvatskoj koji 2019. godine nudi stopostotni sustav za dijeljenje električnih automobila. Sustav je to koji funkcionira kao nadogradnja javnog prijevoza na ekološki prihvatljiv način bez buke i štetnih emisija. Realizacijom kapitalnih investicija kojim podižemo kvalitetu i standarde života građana, nastojimo promicati korištenje obnovljivih izvora energije kroz projekte energetske obnove škola, vrtića i javnih zgrada“, kazala je zamjenica.

Osvrnula se u svom kratkom izlaganju na strateški projekt „Respect the City“ koji je krucijalan u izgradnji održivog turizma i odgovornog upravljanja destinacijom te brigu o prirodnim atrakcijama koji su nezaobilazne lokacije kako građana tako i posjetitelja grada.

„Sretni smo što imamo čisto i bogato okruženje, od Konavala, preko otoka, Dubrovačkog primorja i poluotoka Pelješca. U našem gradu i našoj županiji imamo brojne zaštićene dijelove prirode i lokalitete NATURA 2000 ekološke mreže Europske unije, među kojima je i rijeka Ombla, s koje se Dubrovnik od svog postanka opskrbljuje vodom i stoga pažnju posvećujemo tim izuzetno vrijednim prostorima.  Istovremeno smo ponosni što smo sačuvali neke doista vrijedne oaze u Dubrovniku, kao što je otok Lokrum posebni rezervat šumske vegetacije, naša gradska zelena oaza, omiljeno mjesto Dubrovčana i turista“, zaključila je zamjenica gradonačelnika Tepšić.

Rok korištenja prostora Centra za mlade u Luci Dubrovnik produžen do konca 2025.

Ugovorom o korištenju objekta lučke suprastrukture između Grada Dubrovnika i Luke Dubrovnik d.d. produžen je rok korištenja prostora Centra za mlade Dubrovnik do konca 2025. Ovim se ugovorom Grad Dubrovnik obvezuje iz svog proračuna snositi troškove zakupa prostora i sve zavisne troškove (vodoopskrba, elektropskrba, komunalne usluge i dr.), što na godišnjoj razini iznosi oko 200 tisuća kuna.  

Centar za mlade uspostavljen je usprkos teškim posljedicama pandemije, uz veliku financijsku i logističku potporu Grada Dubrovnika, partnera i donatora. Grad Dubrovnik je uložio oko 1,5 miljuna kuna za uređenje i opremanje Centra za mlade, ali je osigurao i 500.000 kuna za djelatnike Centra za mlade kroz takozvano izravno financiranje za vrijeme pandemije. No, svoj puni smisao Centar za mlade pokazao je kroz činjenicu da su udruge članice Centra za mlade za manje od godinu dana donijele lokalnoj zajednici višestruko veći iznos iz europskih fondova. Naime, za četiri kandidirana projekta osigurano je oko 6,5 milijuna kuna. Radi se pretežito o lokalnim programima za mlade, koji su potpuno besplatni, raznoliki, edukativni i zabavni. U krizi izazvanoj pandemijom, koja je snažno pogodila dubrovačko gospodarstvo, ovo iznimno postignuće Centra za mlade pokazuje i dokazuje izniman potencijal ulaganja u kulturu, znanost i tehnologiju te vezane nove industrije koje proizlaze upravo iz civilnog sektora. 

U svom se dosadašnjem djelovanju Centar za mlade profilirao kao središnje mjesto brojnih projekata za mlade u području znanosti, tehnologije, umjetnosti, informiranja i obrazovanja. Centar za mlade istaknut je kao primjer dobre prakse kroz nekoliko nacionalnih i međunarodnih projekata, kao što su Europe Goes Local, European Youth Capital, Youth Adrinet, Nacionalna konferencija savjeta mladih Hrvatske te Motovunska ljetna škola Hrvatske mreže zdravih gradova.

PROVEDBA PLANA UPRAVLJANJA Za predstavnicu GK Grad u Izvršni odbor izabrana Mara Kolić Pustić

Na drugoj u nizu radionica za izbor predstavnika Izvršnog odbora Upravljačke komisije Plana upravljanja svjetskim dobrom UNESCO-a „Starim gradom Dubrovnikom“, održanoj 26. svibnja, za predstavnicu gradskog kotara Grad izabrana je Mara Kolić Pustić.

Naime, proces izbora kandidata za Izvršni odbor iz redova gradskih kotareva provodi Zavod za obnovu Dubrovnika kao glavni koordinator za implementaciju Plana upravljanja u suradnji s Dubrovačkom razvojnom agencijom DURA. Predstoji odabir još jednog predstavnika preostalog kontaktnog područja (GK Ploče, GK Gruž-Lapad-Montovjerna) te predstavnika udruga civilnog društva i privatnog sektora.

Glavna zadaća Izvršnog odbora Upravljačke komisije Plana upravljanja bit će učinkovita koordinacija i provođenje aktivnosti Plana upravljanja, o čemu će navedeno tijelo podnositi izvješća Upravnom odboru koji čini pet članova: ministrica Ministarstva kulture i medija RH, gradonačelnik Grada Dubrovnika, župan Dubrovačko-neretvanske županije, predstavnik građana – stanovnika područja svjetskog dobra (predsjednik Vijeća Gradskog kotara Grad) i predstavnik udruga civilnog društva. Upravljačka komisija dužna je prilikom svog djelovanja osigurati uvjete za očuvanje resursa baštine i za mogućnost služenja baštine javnom interesu, pri čemu ima mogućnost i obvezu savjetovanja sa stručnjacima za relevantna područja. Za svoj rad i sudjelovanje u radu Upravljačke komisije, članovi Upravnog odbora i Izvršnog odbora ne primaju naknadu.

Podsjetimo, cilj Plana upravljanja zaštićenom spomeničkom cjelinom Grada Dubrovnika jest osigurati dugoročan sustav upravljanja koji će omogućiti očuvanje kvalitete, izvornosti i cjelovitosti svjetskog dobra, kao i sastavnica koje potvrđuju izvanredne univerzalne vrijednosti, istodobno održavajući kvalitetu života građana i aktivnu multifunkcionalnu namjenu gradskog središta.

Potpisan ugovor o izgradnji druge etape Groblja Dubac

Direktor Groblja Dubac Đuro Lonza danas je u zgradi Općine Župa dubrovačka potpisao ugovor s izvođačem radova tvrtkom Trag i stručnim nadzorom, tvrtkom Trames za drugu etapu izgradnje groblja Dubac koja uključuje gradnju 1686 grobnica. Potpisivanju su nazočili i gradonačelnik Grada Dubrovnika Mato Franković i pročelnica Upravnog odjela za izgradnju i upravljanje projektima Paula Pikunić Vugdelija te načelnik Općine Župa dubrovačka Silvio Nardelli.

Gradonačelnik Franković osvrnuo se na proteklih desetak godina u kojima su dva najveća komunalna problema za građane Grada Dubrovnika bili nedostatak pročistača za vodu i grobnih mjesta. Nakon izgradnje pročistača, izrazio je zadovoljstvo ulaskom projekta Groblja Dubac u završnu fazu i skorim početkom radova na korist stanovnika Grada Dubrovnika i Župe dubrovačke.

Rok za završetak gradnje grobnica je 18 mjeseci, a za desetak dana očekuje se početak gradnje. Rečeno je kako su javne nabave za izvođača i nadzor trajale skoro tri mjeseca te nije bilo žalbi.


– Druga etapa obuhvaća izgradnju 1686 grobnih mjesta s popratnim objektima, ali ne uključuje izgradnju glavne poslovne zgrade i kapelice. Nadam se da ćemo u narednih 18 mjeseci dobro i uspješno surađivati, da ćemo projekt uspješno privesti kraju i da neće biti nekih problema iako nas čeka izazovnih 18 mjeseci po pitanju rokova i po pitanju nestabilnog tržišta, cijena materijala i svega što nas zadnjih mjeseci tišti. – istaknuo je direktor Đuro Lonza.

Izvijestio je i o postupcima dodjele grobnih mjesta koji su prethodili raspisivanju javne nabave.

– Dosad smo donijeli 1486 rješenja, koje se odnose na ukupno 1280 grobnih mjesta. Ukupno zaduženje prema našim sugrađanima je bilo 67 milijuna i 400 tisuća kuna, a naplatili smo 64 milijuna i 550 tisuća  kuna, što je dobar postotak naplate i što nam je omogućilo kretanje u izgradnju druge etape – rekao je Lonza.

Općina Župa dubrovačka i Grad Dubrovnik dosada su u projekt uložili 94 milijuna kuna, što obuhvaća nepuna 23 milijuna kuna za kupnju zemljišta, 54,5 milijuna kuna dosadašnje izgradnje, projektne dokumentacije, detaljnih planova te materijalnih troškova.

Pred izdavanjem lokacijska dozvola za prometnicu iza ”Kineskog zida”

Nakon što je izrađen idejni projekt za izgradnju javne prometnice s uzdužnim parkiralištem na predjelu gradskog naselja Montovjerna, Grad Dubrovnik uputio je i zahtjev za izdavanje lokacijske dozvole za ovu cestu. Riječ je o novoj prometnici kroz naselje, iza zgrada  “Kineskog zida”, koja će rasteretiti promet ovog dijela Montovjerne. Trasa je ucrtana u GUP Grada Dubrovnika.

Spojna jednosmjerna gradska prometnica povezat će Ulice Mihajla Hamzića i kneza Branimira, čiji se kolnik i nogostup trenutačno koriste i za parkiranje i za dvosmjerno prometovanje vozila. Na taj način dobit će se kružni protok oko zgrada i dodatna parkirališna mjesta.

Novoplanirana prometnica dužine je oko 630 metara, minimalne širine kolnika 3 i pol metra, s jednostranim nogostupom širine 1,6 metara i novih 30 parkirališnih mjesta, na predjelima gdje terenske prilike to dopuštaju.

Kroz trup prometnice položit će se potrebna komunalna infrastruktura – kolektor oborinske odvodnje, vodoopskrbni cjevovod, nova instalacija javne rasvjete i distributivna telekomunikacijska kanalizacija.

Po ishođenju lokacijske dozvole potrebno je pristupiti parcelaciji i izvlaštenju, što je preduvjet za podnošenje zahtjeva za izdavanje građevinske dozvole.

Grad je pristupio izradi sve potrebne dokumentacije temeljem koje će se ishodovati sve potrebne dozvole i suglasnosti, a samom realizacijom ovog projekta značajno će se poboljšati promet ovog dijela grada.

Gradonačelnik Franković i glavni državni inspektor Mikulić održali sastanak na temu zbrinjavanja životinja sa Žarkovice

Gradonačelnik Grada Dubrovnika Mato Franković održao je danas sastanak s glavnim državnim inspektorom Andrijom Mikulićem, na temu zbrinjavanja životinja s lokacije Žarkovica.

Na sastanku su detaljno definirane potrebne radnje u nadolazećim tjednima, a sve sa ciljem zbrinjavanja te osiguravanja kvalitetnih uvjeta i zdravstvene skrbi za životinje koje se nalaze na području Žarkovice.

‘Državni inspektorat ima izuzetno širok djelokrug rada no ono na što sam posebno osjetljivi i što nam je izuzetno važno je zaštita zdravlja i dobrobiti životinja. Upravo zato, sinergijskim djelovanjem s drugim nadležnim institucijama, kontinuirano, pa tako i u ovom slučaju, nadziremo provedbu zakonodavstva s ciljem prevencije nezakonitosti i zaštite životinja’, rekao je Mikulić te je naglasio kako je sukladno Zakonu o zaštiti životinja zbrinjavanje napuštenih životinja obaveza jedinica lokalne samouprave.


Grad Dubrovnik će po primitku Rješenja postupati sukladno daljnjim naputcima nadležnih tijela, a svoje obveze će izvršavati putem ugovorene suradnje s ovlaštenim skloništima za životinje s područja Republike Hrvatske. Isto tako, po primitku službenog rješenja kojim će biti utvrđeni svi daljnji koraci postupanja, Grad Dubrovnik će izvijestiti zainteresiranu javnost.


Podsjetimo, na području Žarkovice izvršen je nadzor s ciljem uvida u zdravlje i dobrobit životinja. Nadzorom su utvrđene nepravilnosti te je Državni inspektorat naložio hitno zbrinjavanje bolesnih i ozlijeđenih životinja s lokacije Žarkovica.

DUBROVAČKA STANOGRADNJA: Utvrđena Konačna lista reda prvenstva

Nakon provedenog Javnog poziva za davanje u najam stanova u vlasništvu Grada Dubrovnika koji je trajao 45 dana, danas se utvrdila Konačna lista reda prvenstva, na kojoj se nalazi 17 građana koji su u propisanom roku dostavili svu potrebnu dokumentaciju.

Konačna lista objavljena je na službenim stranicama Grada Dubrovnika:

Konačna lista prvenstva za davanje stanova u najam u vlasništvu Grada Dubrovnika

Početkom sljedećeg tjedna službe Grada Dubrovnika pozvat će sve sugrađane koji su ostvarili svoje pravo na odabir stana i sklapanje Ugovora o najmu.

Tim povodom, gradonačelnik Mato Franković detaljno je izvijestio predstavnike medija o provedenom postupku.

Odluka je prethodno prošla dva javna savjetovanja te dvije rasprave na Gradskom vijeću, a u Povjerenstva nadležna za provedbu ovog javnog poziva uz službenike Grada Gradsko vijeće imenovalo je i vijećnice i vijećnike Gradskog vijeća kojima je na takav način omogućeno da kao predstavnici građana sudjeluju u svim koracima provedbe i donošenju Odluka.

Uz navedeno postupak je proveden transparentno uz javno otvaranje pristiglih zahtjeva prilikom kojeg je pročitan svaki dostavljeni dokument. Imena i prezimena svih podnositelja sa naznačenim uvjetima koje su zadovoljili ili nisu zadovoljili javno su objavljena.

Prije samog propisanog roka za podnošenje prigovora gradska uprava je omogućila svim podnositeljima zahtjeva uvid u dokumentaciju uz obrazloženje od strane članova Povjerenstava.

Uvidu je pristupilo 110 podnositelja zahtjeva. Od ukupno 136 podnesenih zahtjeva koji nisu zadovoljili administrativnu provjeru pristigao je 21 prigovor Povjerenstvu za rješavanje prigovora.

Zadaća Povjerenstva za prigovore jest da na temelju izjavljenih prigovora da utvrdi je li u postupanju i donošenju odluka ranijih povjerenstva bilo previda, nepravilnosti i pogrešaka. Budući da nisu utvrđene nepravilnosti, Povjerenstvo je odbacilo prigovore kao neosnovane. Sami podnositelji zahtjeva su uz prigovore uglavnom dostavili dokumentaciju koja je bila propisana javnim pozivom čime su i sami pokazali kako je istu bilo moguće dostaviti u roku.

Ovom prilikom, gradonačelnik Mato Franković još jednom je pozvao sve sugrađane da, ako imaju saznanja kako osobe koje se nalaze na Konačnoj listi ne udovoljavaju uvjetima imaju mogućnost, kako je propisano i samom Odlukom, prijave navedeno Gradskoj uprave te će se ukoliko se utvrde nepravilnosti osoba brisati sa liste prvenstva.

“Na samom početku, potaknut brojnim komentarima naših sugrađana koji su sumnjali u ovaj postupak, rekao sam kako jamčim kako će ovaj postupak biti javan, transparentan i pošten. Vjerujem da upravo tome, unatoč brojnim pritiscima koje je gradska uprava imala tijekom samog postupka, svjedočimo danas. Siguran sam da će se svi oni koji su ranije sumnjali, a nakon što su se i sami uvjerili o načinu postupanja gradske uprave, javiti na novi javni poziv koji ćemo objaviti”, kazao je gradonačelnik Franković.

Svima onima koji na ovom Javnom pozivu nisu zadovoljili Grad će iznaći model za povrat dokumentacije kako bi istu, onu koja je ispravna mogli iskoristiti prilikom prijave na novi javni poziv.

Na kraju, gradonačelnik je još jednom čestitao svim sugrađanima koji se nalaze na Konačnoj listi.

PLAN UPRAVLJANJA Javni poziv za izbor predstavnika privatnog sektora

Zavod za obnovu Dubrovnika, kao glavni koordinator za provedbu Plana upravljanja svjetskim dobrom UNESCO-a „Starim gradom Dubrovnikom“ uputio je Javni poziv zainteresiranim predstavnicima privatnog sektora, cehova i drugih strukovnih organizacija privatnog sektora da u svrhu uspostave upravljačkog sustava provedbe Plana upravljanja prisustvuju skupu zainteresiranih predstavnika koji će se održati u utorak, 7. lipnja 2022. godine u 18:00 sati, u zgradi DURE, na adresi Branitelja Dubrovnika 15, u dvorani u prizemlju.

Sudjelovanje na radionici/skupu potrebno je potvrditi na e-mail tpuzovic@dura.hr, najkasnije do 06. lipnja u 12:00 sati. 

U ovoj će se prigodi odabrati jedan predstavnik privatnog sektora za člana Izvršnog odbora Upravljačke komisije. Glavna zadaća Izvršnog odbora je briga o neposrednoj primjeni Plana upravljanja i osiguranje koordinacije svih dionika uključenih u provedbu Plana upravljanja.

Svrha Plana upravljanja područjem svjetskog dobra je osigurati dugoročan sustav upravljanja koji će omogućiti očuvanje kvalitete, izvornosti i cjelovitosti prepoznatog svjetskog dobra, kao i sastavnica koje potvrđuju izvanredne univerzalne vrijednosti, istodobno održavajući kvalitetu života građana i aktivnu multifunkcionalnu namjenu gradskog središta.

PROVEDBA PLANA UPRAVLJANJA Vijećnica Petra Marčinko izabrana za predstavnicu GK Ploče iza Grada u Izvršni odbor

U prostorijama DURA-e ovog tjedna održana je treća u nizu radionica za izbor predstavnika Gradskog kotara Ploče iza Grada u Izvršni odbor Upravljačke komisije Plana upravljanja svjetskim dobrom UNESCO-a „Starim gradom Dubrovnikom“. Tako je, nakon provedenog glasovanja, za predstavnicu navedenog kotara u Izvršni odbor izabrana vijećnica Petra Marčinko.

Predstoji odabir još jednog predstavnika/ce GK Gruž-Lapad-Montovjerna te predstavnika udruga civilnog društva i privatnog sektora koje će uslijediti u narednim danima.

Podsjetimo kako će glavna zadaća Izvršnog odbora Upravljačke komisije Plana upravljanja biti učinkovita koordinacija i provođenje aktivnosti Plana upravljanja, o čemu će navedeno tijelo podnositi izvješća Upravnom odboru koji čini pet članova. Upravljačka komisija dužna je prilikom svog djelovanja osigurati uvjete za očuvanje resursa baštine i za mogućnost služenja baštine javnom interesu, pri čemu ima mogućnost i obvezu savjetovanja sa stručnjacima za relevantna područja.

Važno je za napomenuti kako je Zavod za obnovu Dubrovnika, kao glavni koordinator za provedbu Plana upravljanja svjetskim dobrom UNESCO-a „Starim gradom Dubrovnikom“ uputio Javni poziv zainteresiranim predstavnicima privatnog sektora, cehova i drugih strukovnih organizacija privatnog sektora da u svrhu uspostave upravljačkog sustava provedbe Plana upravljanja prisustvuju skupu zainteresiranih predstavnika koji će se održati u utorak, 7. lipnja 2022. godine u 18:00 sati, u zgradi DURE, na adresi Branitelja Dubrovnika 15, u dvorani u prizemlju.

Sudjelovanje na radionici/skupu potrebno je potvrditi na e-mail tpuzovic@dura.hr, najkasnije do 06. lipnja u 12:00 sati.

Na dubrovačkim plažama postavljene plutajuće zaštitne ograde, provodi se godišnji program uređenja

U okviru aktivnosti na održavanju javnih plaža i kupališta Grad Dubrovnik putem nadležnog Upravnog odjela za turizam, gospodarstvo i more proveo je postavljanje plutajućih zaštitnih ograda na plažama odnosno kupalištima na administrativnom području Grada Dubrovnika: od pozicija na užem gradskom području, preko onih na području Mokošice, Lozice, Štikovice, Zatona, Orašca, Trstenog i Brsečina sve do više kupališta na Koločepu, Lopudu, Suđurđu i Šipanskoj Luci.

Od ukupno 32 pozicije, psihološke brane postavljene su na svim osim na plaži Šunj, gdje su radovi još u tijeku, a ugovorni izvođač će ogradu ojačati većim sidrenim blokovima kako bi se osigurala dugotrajnost konstrukcije.

Iz nadležnog Upravnog odjela upozoravaju građane – korisnike kupališta da svoja plovila ne vezuju za navedene ograde i pripadajuće bove jer zaštitne ograde tome ne služe, a takvim postupanjem uzrokuju oštećenja na ogradama i ugrožavaju sigurnost kupača.

Uz navedene aktivnosti, u tijeku su i sezonski radovi na uređenju gradskih plaža i kupališta sukladno redovitom godišnjem programu, a obuhvaćene su također sve gradske plaže i kupališta koja nisu pod koncesijama. 

Ti radovi uključuju nasipanje plaža i njihovo poravnavanje, sanaciju oštećenja na samim kupalištima u nevremenima tijekom jeseni i zime, posebno na betonskim platoima, skalinima i ogradama, a provode se i ulaganja u nove tuševe i skalice te se postavljaju dizala za osobe s invaliditetom.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

KOMENTAR TJEDNA