15.8 C
Dubrovnik
Četvrtak, 28 ožujka, 2024
NaslovnicaLifestyleTRIPADVISOR: koji su najbolji hoteli prema ovogodišnjim ocjenama gostiju

TRIPADVISOR: koji su najbolji hoteli prema ovogodišnjim ocjenama gostiju

Srce turističke sezone, koja je mnoge iznenadila, došlo je svom kraju. Odlučili smo stoga provjeriti kako su ocijenjeni i što gosti koji su odsjeli u dubrovačkim hotelima kažu o kvaliteti usluge. Pročešljali smo TripAdvisor, globalno najpoznatiji turistički servis, na kojem se mogu pronaći recenzije za 82 hotela na dubrovačkom području u brojnim, obiteljskih i boutique hotela do onih koji pripadaju velikim, svjetski poznatim grupacijama. Upravo zbog njihove brojnosti, koncentiratli smo se na listu onih koje su gosti ocijenili najboljima.

Izvor: St. Joseph’s Boutique Hotel, Facebook

Prvo mjesto od navedena 82 hotela zauzima St. Joseph’s Boutique Hotel smješten u povijesnoj jezgri s ukupno 194 recenzije. Gosti su lokaciju, čistoću i pruženu uslugu ocijenili prosječnom ocjenom 5, dok su vrijednost za novac ocijenili s 4.5. Jedna gošća je hotel tako opisala “kao savršen u svakom smislu”, dok je druga navela kako je hotel tijekom boravka postao domom. Oni su odsjeli u ovom boutique hotelu istaknuli su vrhunsku uslugu, uslužno osoblje koje im je u svakom trenutku bilo na raspolaganju te udobnost i ukusno uređene i besprijekorno održavanje soba. S obzirom da je hotel smještan u povijesnoj jezgri, središtu dubrovačkog turizma, mnogi su očekivali konstantnu buku, no pozitivno ih je iznenadilo upravo suprotno – mir i tišina. Usluga svježe pripremljenog doručka u sobi, nešto je što su mnoge gošće istaknule u svojim recenzijama. Jedna gošća istaknula je, da joj je osoblje hotela pomoglo pri pronalaženju lokacije gdje se može testirati na COVID-19.

Hotel Bellevue, izvor: ALH

Na drugom mjestu liste našao se Hotel Bellevue, s ukupno 1893 recenzije te prosječnom ocjenom 4.5. Gosti koji su za svoj boravak u Dubrovniku izabrali ovaj hotel iz grupacije Jadranskih luksuznih hotela, lokaciju hotela ocijenili su s 4.5, čistoću ocjenom 5, pruženu uslugu s ocjenom 4.5, a vrijednost za novac s prosječnom ocjenom 4. No, za razliku od prethodnog, odnosno prvog hotela koji se našao na TripAdvisorovoj listi najboljih, Hotel Bellevue dvanaest je gostiju ocijenilo ocjenom loš, a pet ocjenom užasan. Jedna gošća napisala je recenziju u kojoj je navela kako je ovaj hotel premašio sva njena očekivanja, a posebno je istaknula osoblje hotela za koje je navela da je profesionalno i uslužno te je pohvalila gastronomsku ponudu samog hotela. Druga gošća, koja je je također bila zadovoljna svojim boravkom u ovom hotelu istaknula je izvanredno osoblje hotela, počevši od vratara, osoblja recepcije, zaposlenih u hotelskom domaćinstvu do konobara. Gošća koja u ovom hotelu odsjela tijekom rujna navela je kako je bila izuzetno impresionira čistoćom i održavanjem hotela te covid protokolima. Gošća koja je u svojoj recenziji navela da je imala priliku odsjesti u brojnim hotelima diljem svijeta, ocijenila je hotel Bellevue izuzetnim.

One Suite Hotel, arhiva

Treće mjesto, među najboljim hotelima na dubrovačkom području zauzeo je One Suite Hotel u Srebrenom, kojeg je s recenziralo 139 putnika. Hotel je u svim istaknutim kategorijama ocijenjen ocjenom 5, osim u kategoriji lokacije gdje koja je ocijenjena s prosječnom ocjenom 4.5. U ostavljenim recenzijama istaknuto je zadovoljstvo osobljem hotela, čistoćom i uređenjem te opremljenošću soba kao i gastronomskom ponudom. Gosti su također, preporučili ovaj hoteli svim koji žele posjetiti Dubrovnik, no žele izbjeći gradsku vrevu i gužvu. Jedan je gost bio toliko oduševljen da je naveo kako je upravo ovaj hotel najbolji u kojem je tijekom života odsjeo.

Hotel Kazbek

Četvrto mjesto liste najboljih zauzeto je Hotel Kazbek, koji je ocijenjen prosječnom ocjenom 5, dok su među istaknutim kategorijama lokacija i vrijednost za novaca ocijenjeni s 4.5. Gošća koja je odsjela u ovom hotelu tijekom listopada te ovom hotelu dodijelila ocjenu 4, navela kako hotel po njenom mišljenu ne spada u kategoriju luksuznih boutique hotela, a uslugu je ocijenila kao dobrom. Navela je i kako je hotel dobra baza za istraživanje Dubrovnika, no da u okolici hotela manjka sadržaja. Također je navela da je zvučna izolacija soba loša te da su joj smetali zvukovi iz susjednih soba, no čistoću hotela ocijenila je izvrsnom. Gošća koja je u ovom hotelu boravila dva tjedna kazala je kako se u ovom hotelu osjećala kao kod kuće te pohvalila osoblje hotela te njihovu predanost gostima i pažnju koju pridaju detaljima, što su istaknuli i mnogi drugi gosti ovoga hotela.

Peti najbolji hotela prema ocjenama korisnika TripAdvisor je hotel Villa Dubrovnik, koji je ocijenjen ukupno 1 074 puta, a ima prosječnu ocjenu 4.5. Među istaknutim kategorijama lokaciju i čistoća ocijenjeni su s 5, razina usluge ocijenjena je s 4.5, a vrijednost za novac ocjenom 4. Oni koji su ostavili recenziju bili su oduševljeni lokacijom, pogledom na Lokrum i povijesnu jezgru kao i osobljem koje su mnogi ocijenili kao iznimno pažljivim. Jedna je gošća navela kako je tijekom protekle tri godine posjetila 26 destinacija diljem svijeta te da je ovaj hotel jedna od najboljih u kojem je boravila. Istaknula je osoblje hotela koje po njenom mišljenu čini razliku između ovog hotela i ostalih hotela visoke kategorije u kojima je odsjela. Gošća koja je u ovom hotelu odsjela tijekom kolovoza navela je kako je tijekom protekle godine odsjela u više hotela diljem svijeta te se upoznala s raznim pristupima pandemiji te da je ovaj hotela najbolje i najozbiljnije pristupio pandemiji zbog čega se osjeća izuzetno sigurno tijekom svog boravka. No, osim upućenih pohvala, pronašla je i pokoja kritika. Tako je jedna gošća navela neugodna miris i mrave u kupaonici, dok se drugi požalio zbog visoke cijene koktela za koju smatra da je i za hotele s 5 zvjezdica previsoka.

Rixos Premium, arhiva

Na šestom mjestu liste najboljih našao se hotel Rixos Premium s ukupno 502 recenzije te prosječnom ocjenom 4.5. Gosti su čistoću, uslugu i vrijednost za novac ocijenili prosječnom ocjenom 4.5, dok su lokaciji dodijelili ocjenu 5. Par koji je odsjeo u hotelu tijekom listopada naveo je kako je osoblje bilo iznimno uslužno te da su se tijekom boravka osjećali kao kraljevi zbog čega su produžili svoj boravka. Gošća koja je odsjela u hotelu tijekom travnja opisala je ovaj hotel kao magično mjesto te istaknula fantastično osoblje, pogotovo sommeliera. Sobe je opisala kao uredne, udobne i dobro održavane, a navela je kako pandemija nije umanjila njeno iskustvo boravka u hotelu. Drugi gosti bio je toliko zadovoljan svojim boravkom i osobljem da je naveo kako jedva čeka odsjediti u nekom od drugih hotela grupacije Rixos diljem svijeta. Par koji je u hotelu Rixos Premium boravio tijekom srpnja, istaknuo je razinu pružene usluge te pažnju koje im je osoblje pridalo. Istaknuli su da im je hotel pomogao pri organizaciji PCR testiranja te da je liječnik došao u hotel zbog čega nisu dio medenog mjeseca provesti čekajući u red za testiranje. Gošća koja je u hotelu odsjela tijekom listopada savjetovala je drugim da ne rezerviraju sobu u unutrašnjosti hotela, već da biraju sobu s pogledom na more, a kao razlog je navela konferencije koje su se u hotelu u tom periodu odvijale te buku koja mu je smetala.

Hotel Kompas, izvor: ALH

Sedmo mjesto ove ljestvice zauzeo je Hotel Kompas, još jedan od hotela iz grupacije Jadranski luksuzni hoteli. Gosti su ostavili ukupno 1 325 recenzija, a prosječna ocjena ovog hotela je 4.5. Gosti su lokaciju, pruženu uslugu i vrijednost za novac ocijenili s uslugom 4.5, a čistoću hotela s prosječnom 5. Gosti su istaknuli moderno uređen interijer hotela, visoke standarde po pitanju čistoće i održavanja te uslužno osoblje za koje su brojni gosti hotela kazali kako su iznimno uslužni te da im niti jedan njihov zahtjev nije bilo teško ispuniti. Jedna od gostiju nazvao je ovaj hotel „biserom Lapada“. Gosti su također istaknuli lokaciju hotela te izuzetna pogled. No, među pozitivnim kritikama, pronašla se i pojedina zamjerka. Tako je jedna gošća istaknula nedostatak ležaljki na bazenu, dok je druga gošća navela kako bi većina restoranskog osoblja trebala biti pažljivija prema gostima te im je preporučila dodatno usavršavanje.

Hilton Imperijal

Osmo mjesto ove ljestvice najboljih zauzeo je hotel Hilton Imperijal, s ukupno 3 951 recenzijom te prosječnom ocjenom 4.5. Ukupno gledajući gosti su lokaciju i čistoću ocijenili s ocjenom 5, dok su usluzi i vrijednosti za novac dodijelili prosječnu ocjenu 4.5. Gosti su u svojim recenzijama svoj boravak u hotelu ocijenili fantastičnim, a sam hotel opisali kao savršenu kombinaciju stila i profinjenosti, a uslugu kao personaliziranu i nepretencioznu. Jedna gošća koja na svojim putovanjima preferira boraviti u hotelima grupacije Hilton ocijenila dubrovački Hilton najboljim na svijetu. Gosti su mahom isticali kako su se zbog pristupa osoblja osjećali kao članovi obitelji. Iako je većina gostiju bila izuzetno zadovoljna svojim boravkom u ovom hotelu, što je očito iz gore navedenih prosječnih ocjena, bilo je i gostiju koji su bili izuzetno nezadovoljni svojim boravkom. Jedna gošća navela je kako je pri ulasku u sobu naišla na mrvice hrane na tepihu, prašinu na sofi, mrlje i kosu na plahtama te da je to prijavila u roku od sat vremena od dolasku u sobu te da se zbog pristupa hotela prema navedenim zamjerkama osjećala kao da ju se optužuje da je mrvice i kosu podmetnula. Ista gošća je navela i da joj je prioritet pri odbiru hotela čistoća i stav osoblja prema gostu. Druga pak gošća upozorila je one koji razmatraju boravak u ovom hotelu, da ovaj hotel ima dvije zgrade – glavnu koja se promovira putem svih kanala te sekundarnu koja po njoj ne zadovoljava standarde hotela s pet zvjezdica.

Royal Princess, izvor: Royals Hotels & Resorts

Na devetom mjestu najboljih hotela našao se Royal Princess Hotel, s ukupno 1 020 recenzija i ukupnom ocjenom 4.5. Gosti su lokaciju, uslugu i vrijednost za novac ocijenili s prosječnom ocjenom 4.5, a čistoću s ocjenom 5. Gosti tako o hotelu Royal Princess pišu u superlativima, navodeći da se radi o izvanrednom i besprijekornom hotelu koji je ispunio sva njihova očekivanja, a neki su toliko oduševljeni da su svoj boravak okarakterizirali kao iskustvo života. Ističu ljubazno osoblje, koje im je uvijek bilo na usluzi i spremno pomoći. Pohvalili su tako čistoću, lokaciju, udobnost soba, a mnogi su istaknuli i spa centar kao vrhunac svog boravka. Jedna od zamjeri koji su gosti uputili odnosila se na nedostatak ležaljki na bazenu. Treba podsjetiti da ovaj hotel dijeli određene sadržaje s ostalim hotelima iz grupacije. Jedna je gošća uputila i zamjerku ostalim koji su odsjeli su hoteli, kritizirajući ih zbog ne nošenja maski, iako je to upozorenje na nužno pridržavanje epidemioloških mjera bila istaknuto na mnogim mjestima u hotelu.

Na desetom mjestu među najbolje ocijenjeni hotelima našao se Royal Hotels & Resort Dubrovnik, s ukupno 322 recenzije te ukupno ocjenom 4.5. Gosti su lokaciju, uslugu te vrijednost za novac ocijenili ocjenom 4.5, a čistoću ocjenom 5. Kao i kod prethodnog hotela s TripAdvisorove ljestvice najboljih, gosti su ovaj hotelski kompleks ocijenili izvanrednim, a posebno su se osvrnuli na osoblje za koje svi odreda imaju samo riječi hvale. Gosti su bili izuzetno zadovoljni sadržajima koji kompleks nudi ističući brojne bazene i restorane.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

KOMENTAR TJEDNA