Na mnogim publikacijama diljem Konavala osvanuli su plakati sa sugestijom – budi kao Cvijeto! Dovoljno za raspiriti znatiželju i poželjeti saznati – pa, tko je taj Cvijeto? Tko se iza Cvijeta krije i što želi?
A, kad se na društvenim mrežama koje su u konavoskoj zajednici izuzetno razvijene, osobito kroz grupu Zavazda Konavle počelo raspredati o Cvijetu, istina je polako izlazila na vidjelo. Jer, Cvijeto je bio u obilasku dječjih vrtića i škola gdje je oduševio i učiteljice i djecu.
O čemu je riječ?
O odličnoj kampanji Općine Konavle za koju je mlađahnog Cvijeta osmislio konavoski akademski slikar Ivo Vodopija, spajajući moderne dizajnerske elemente s dubokim poštovanjem prema prirodi i tradiciji ovog kraja.
Kampanja #budikaoCvijeto nastala je iz potrebe i želje kako bi se u Konavlima stvorio dugoročan i održiv okvir za jačanje ekološke svijesti i konkretno djelovanje. Cilj nije samo uklanjanje otpada i pošumljavanje, već dubinska edukacija i uključivanje svih generacija, s posebnim naglaskom na djecu i mlade.
Kroz igru, priču i prepoznavanje pozitivnih uzora, razvija se emocionalna povezanost sa zajednicom i okolišem. Simbol kampanje ekološki superjunak Cvijeto postao je most između dječje mašte i stvarnih izazova zaštite prirode. Za djecu, manju ili veću, on je zabavni prijatelj, inspirativan uzor. Poruke koje dobivaju od njega (Budi kao Cvijeto!) prenose dalje, čime kampanja nadilazi škole i vrtiće i postaje zajednička priča svih nas.
Želiš i ti znati tko je Cvijeto? I zašto bi trebao biti kao Cvijeto? Probaj OVDJE.

Ja imam kokota, koji se zove cvijeto i kukuriče svako jutro.