13.8 C
Dubrovnik
Četvrtak, 25 travnja, 2024
NaslovnicaVijestiSlijedi reorganizacija upravnih odjela - osniva se jedan novi, a neki se...

Slijedi reorganizacija upravnih odjela – osniva se jedan novi, a neki se spajaju

Broj upravnih tijela ostaje isti, njih 13, kao što je i do sada bio slučaj no neki se spajaju, a osniva se i jedan novi upravni odjel. Dok se ne pronađu čelne osobe koje će obavljati dužnosti pročelnika, vijećnici će na sljedećoj sjednici Gradskog vijeća odlučivati o reorganizaciji upravnih odjela. Tako Upravni odjel za komunalne djelatnosti i mjesnu samoupravu i Upravni odjel za promet postaju jedan odjel – Upravni odjel za komunalne djelatnosti, promet i mjesnu samoupravu. Upravni odjel za izgradnju i upravljanje projektima preimenovat će se u Upravni odjel za gradnju i provedbu projekata, a osnovat će se i novi Upravni odjel za gospodarenje imovinom, opće i pravne poslove.

U odluci koju će pred vijećnicima u sljedeću srijedu obrazlagati gradonačelnik Mato Franković stoji kako je do ovoga došlo zbog učinkovitijeg rada Gradske uprave.

Novi upravni odjel – Upravni odjel za gospodarenje imovinom, opće i pravne poslove će između ostalog biti zadužen za ustroj i vođenje svih nekretnina u vlasništvu i suvlasništvu Grada, ustroj i vođenje registra stvarnih prava, gospodarenje i upravljanje stambenim i poslovnim prostorima kao i zemljištima, koje nije javna površina, a u vlasništvu Grada Zatim moći će zastupati Grad po punomoći gradonačelnika u postupcima pred sudovima, organiziranje i provođenje postupaka jednostavne i javne nabave robe, radova i usluga za potrebe Grada…Tako ovaj upravni odjel zapravo preuzima dio poslova koji su bili u djelokrugu rada Upravnog odjela za poslove gradonačelnika, te novi upravni odjel preuzima zatečene službenike i namještenike.

Upravni odjel za komunalne djelatnosti, promet i mjesnu samoupravu preuzimanjem poslova ukinutog Upravnog odjela za promet obavljat ćerad s djelokrugom određenim ovom odlukom te preuzima i službenike koji su na dan stupanja na snagu ove Odluke zatečeni na radu na preuzetim poslovima, te prava, obveze i dokumentaciju u svezi s preuzetim poslovima.

Ostali upravni odjeli ostaju kao i do sada:

Upravni odjel za poslove gradonačelnika, Upravni odjel za kulturu i baštinu, Upravni odjel za proračun, financije i naplatu, Upravni odjel za turizam, gospodarstvo i more, Upravni odjel za obrazovanje, šport, socijalnu skrb i civilno društvo, Upravni odjel za izdavanje i provedbu dokumenata prostornog uređenja i gradnje, Upravni odjel za urbanizam, prostorno planiranje i zaštitu okoliša, Upravni odjel za europske fondove, regionalnu i međunarodnu suradnju, Služba Gradskog vijeća, Služba za unutarnju reviziju.

Na 4. sjednici Gradskog vijeća moglo bi biti zanimljivo: na dnevnom redu izvršenje proračuna i poslovanje gradskih tvrtki

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

KOMENTAR TJEDNA