PROJEKTI GRADA: Dubrovnik Pass oborio rekord, bolnici dodijeljen stan, dostavljači dobili raspored

Donosimo pregled glavnih aktivnosti uprave Grada Dubrovnika u proteklom tjednu.

U svibnju ostvaren novi rekord u prodaji Dubrovnik Passa

Gradska uprava Grada Dubrovnika u svibnju je zabilježila novi rekord u prodaji Dubrovnik Pass-a, Smart City rješenja predstavljenog prije nepunih godinu dana, ostvarivši prodaju od  42.440 komada vrijednu 1,59 milijuna eura! Dosadašnji rekord u prodaji ove zajedničke ulaznice u najznačajnije kulturne i spomeničke objekte Grada ostvaren je u rujnu prošle godine kad je zabilježen prihod od 1,3 milijuna eura.

Najveći su posjet temeljem Dubrovnik Passa zabilježile gradske zidine (97 posto), Knežev dvor (55 posto), Muzej Franjevačkog samostana Male braće (43 posto) te Pomorski muzej (36,7 posto), dok sve uključene atrakcije bilježe značajna povećanja broja posjetitelja.

Projekt Dubrovačke kartice pokrenut je 2010. godine s ciljem disperzije posjetitelja te dodatne promocije manje atraktivnih baštinskih institucija. Kartica je od samog početka uključivala besplatan posjet Gradskim zidinama, gradskim muzejima i galerijama te javni prijevoz, kao i popuste za brojne kulturne i turističke sadržaje. S obzirom na vrijeme boravka u Gradu, formirana su tri paketa usluga uključenih u jednodnevnu, trodnevnu i sedmodnevnu karticu.

Iako je od samog uvođenja sadržajem i cijenom bila najpovoljnije rješenje za posjet kulturnim atrakcija, projekt je svoj procvat doživio tek prošle godine kad je provedena digitalna transformacija. Uvođenjem informacijskog sustava elektronske naplate i kontrole, omogućena je jednostavnija prodaja, kupnja, očitavanje te kontrola korištenja, ekonomičnije upravljanje resursima i vremenom, kao i optimizacija marketinških aktivnosti kroz digitalnu promociju i upravljanje zajednicama.

U okviru projekta napravljen je i rebrending te redizajn vizualnog identiteta, uključujući i izmjenu imena iz Dubrovačke kartice u Dubrovnik Pass. Za potrebe promocije i prodaje izrađeni su web aplikacija i web shop koji omogućuju brzo i jednostavno kreiranje novih paketa usluga i cijena, budući da su rezultati prodaje i korištenja uključenih usluga vidljivi u realnom vremenu, kao i posebna mobilna aplikacija za kontrolu korištenja Dubrovnik Pass-a. U cilju učvršćivanja Dubrovnika kao poželjne destinacije za digitalne nomade, kreiran je i Digital Nomad Dubrovnik Pass kroz koji se osiguravaju posebne pogodnosti za osobe koje u Dubrovniku borave duže vrijeme radeći na daljinu.

Osim što generira prihode iz kojih se financira obnova baštine, ali i cjelokupni kulturni sektor, projekt Dubrovnik Passa iznimno je značajan i zato što pruža široke mogućnosti nadogradnje, umrežavanja te daljnjeg strateškog razvoja kao ključnog alata za upravljanje povijesnom jezgrom Grada kao UNESCO-ovim svjetskim dobrom. Sustav je kao inovativno rješenje usklađen s EU zelenim planom.

Grad dodijelio stan za potrebe gostujućih liječnika dubrovačke Opće bolnice

Grad Dubrovnik predao je na korištenje stan u svom vlasništvu Općoj bolnici Dubrovnik, koja će ga koristiti za smještaj gostujućih liječnika. Prostor su danas obišli gradonačelnik Dubrovnika Mato Franković i pročelnica Upravnog odjela za gospodarenje imovinom, opće i pravne poslove Marijeta Hladilo te ravnatelj dubrovačke Opće bolnice prof. prim. dr. sc. Marijo Bekić.

”Uz ostala ulaganja u zdravstvene ustanove na području Grada i na ovaj način pomažemo njihov rad, kako bismo podigli razinu zdravstvene usluge za naše građane”, kazao je gradonačelnik Franković.

Riječ je o stanu u Ulici Điva Natali, površine 21 metar četvorni za kojeg je potpisan ugovor o najmu sa slobodno ugovorenom najamninom.

Dajući u najam stanove u svom vlasništvu uz simbolični iznos najamnine, Grad Dubrovnik pomaže zdravstvene i druge ustanove od interesa za Grad, pa je tako do sada dodijeljeno 10 stanova – tri za potrebe Opće bolnice, dva za Dom zdravlja, tri za Dom Maslina te po jedan za Kazalište Marina Držića i Sveučilište u Dubrovniku.

Dobavljači će za povijesnu jezgru dobiti raspored dostave

U Gradu Dubrovniku održan je sastanak s predstavnicima dobavljača koji obavljaju uslugu dostave poslovnim subjektima u povijesnoj jezgri, a nastavno na prethodni kada je usuglašeno da će se izraditi operativni plan kojim će se regulirati načini ulaska vozila u povijesnu jezgru.

Gradonačelnik Mato Franković izvijestio ih je da će im biti uručen točan vremenski raspored dostave kako bi se izbjeglo grupiranje vozila na Stradunu te je jasno naznačeno da će novom Odlukom o komunalnom redu biti zabranjeno korištenje paletara.

Ova Odluka stupa na snagu 12. lipnja 2023., a razdoblje prilagodbe će, sukladno postignutom dogovoru, biti mjesec dana, nakon čega neće biti moguće bilo kakvu dostavu unutar povijesne jezgre obavljati paletarom.

Nove mjere donesene su nastavno na iskazane potrebe na zboru građana povijesne jezgre, a koji su posebno istaknuli problematiku buke od paletara te kako bi se osigurao red i maksimalno očuvanje kulturne baštine.

Kreće urbano-komunalno uređenje Lapadske obale

Donesena je odluka o odabiru izvršitelja u postupku nabave i ugradnju urbane opreme, u sklopu projekta izvođenja rekonstrukcije i proširenja Lapadske obale. Uređenje buduće obalne šetnice obuhvatit će nabavu i ugradnju stupova javne rasvjete, autobusnih nadstrešnica, polera za privez brodova, kao i nabavu i ugradnju pametnih klupa te formiranje zone drvoreda. 

Uz novu prometnu regulaciju i izgradnju obalne konstrukcije, projektnim rješenjem posebna pažnja je posvećena uređenju kojim će se stvoriti ugodan prostor za aktivnosti na otvorenom, gdje će se uz pješačko-biciklističku stazu formirati drvoredi s klupama za sjedenje u sjeni stabala. Ove radove urbano-komunalnog uređenja, vrijedne 165.373,82 eura, izvest će TEXO MOLIOR d.o.o., koji će nakon nabavke sve potrebne opreme istu i ugraditi pred sami završetak radova na Lapadskoj obali.

Radovi na rekonstrukciji i proširenju Lapadske obale napreduju u skladu s usvojenim dinamičkim planom, a završetak projekta očekuje se u studenom 2023. godine. U tijeku su radovi na proizvodnji i ugradnji armirano-betonskih zavjesa, zatim radovi na polaganju kolektora oborinske odvodnje u tupu buduće prometnice, ugradnje kamene obloge na obalnom zidu te su započeli i radovi na izgradnji vodoopskrbnog sustava. 

Instalacija kolektora oborinske odvodnje kao i vodoopskrbnog cjevovoda položena je kroz cijelu II. fazu radova (do čela Marine), a radovi se izvode dalje u III. fazi.  U tijeku su radovi na izvedbi armirano-betonskih elemenata za propust Ljetnikovca Sorkočević kroz armirano-betonsku zavjesu. U narednim tjednima planira se izvedba prekopa kompletnog profila buduće prometnice, radi izvedbe instalacija, a tijekom kojih će prometovanje motornim vozilima  Lapadskom obalom biti u potpunosti zabranjen, osim za vozila gradilišta.

Rekonstrukcija i proširenje Lapadske obale (II, III i IV faza izgradnje) kapitalna je investicija od javnog interesa, ujedno najveće ulaganje u prometnu infrastrukturu užeg centra grada u posljednjih pedeset godina. Investicija je vrijedna 70 milijuna kuna, a u potpunosti je financirana izvanproračunski, europskim i nacionalnim sredstvima. Po završetku projekta povećat će se razina sigurnosti prometa i kvaliteta javnog gradskog prijevoza te rasteretiti postojeći dominantni pravci.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.