29.8 C
Dubrovnik
Nedjelja, 20 srpnja, 2025
HomeVijestiPREDBLAGDANSKO OKUPLJANJE U LONDONU Dubrovnik oduševio britanske medije i turističke djelatnike

PREDBLAGDANSKO OKUPLJANJE U LONDONU Dubrovnik oduševio britanske medije i turističke djelatnike

U organizaciji predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Londonu, Turističke zajednice grada Dubrovnika i Zračne luke Ruđer Bošković održana je tradicionalna turistička promocija Hrvatske i grada Dubrovnika u prestižnom ozračju Queen’s Club u Londonu.

Promidžbenom događanju održanom u četvrtak, 12. prosinca s početkom u 18 sati nazočilo je preko 70 istaknutih urednika, novinara i vodećih turoperatora koji su potvrdili postojanu prepoznatljivost i atraktivnost turističkih aduta grada Dubrovnika na britanskom otoku, emitivnog tržišta od izuzetne važnosti za hrvatski turizam.

Nakon uvodnih govora opunomoćenog ministra i privremenog otpravnika poslova Veleposlanstva Republike Hrvatske u Ujedinjenom Kraljevstvu Davora Ljubanovića, direktora Turističke zajednice Dubrovnika Miroslava Draškovića, zamjenice gradonačelnika Grada Dubrovnika Jelke Tepšić i direktorice predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Londonu Bisere Fabrio, predstavljena je turistička ponuda Dubrovnika i Hrvatske.

Miro Drašković, direktor Turističke zajednice grada Dubrovnika, istaknuo je vrijednost događanja u interaktivnom promicanju Dubrovnika kao hrvatskog turističkog favorita na britanskom tržištu, što uvelike pridonosi i razvoju održivosti hrvatskog turizma.

-Dubrovnik će uvijek biti otvoreni grad koji otvorenih ruku dočekuje turiste iz Velike Britanije, a kako bi svi uživali u njemu na jednaki način, poduzeli smo značajne korake u brobi protiv prekomjernog turizma i to među prvima u Europi. Svjesni smo izazova pred nama te strateški planiramo razvoj održivih modela turizma, koji će očuvati prirodne i kulturne resurse, a istovremeno osigurati pozitivno iskustvo za sve, kako za naše goste iz inozemstva tako i za naše stanovništvo.

Bisera Fabrio je dodatno naglasila važnost kontinuiranog rasta na pojavnosti Hrvatske u britanskoj medijskoj i turističkoj javnosti, a potvrda vodećeg turističkog plasmana destinacije odražava se i odličnim odazivom urednika i novinara renomiranih medija: Timesa, Telegrapha, BBCa, Wanderlusta, Guardiana i mnogih drugih, koji obaraju rekorde čitanosti i preko Atlantika.

-Tržište Velike Britanije nalazi se na visokom 6. mjestu inozemnih turista s kojim smo ostvarili najbolji turistički rezultat ove godine. Posebno mjesto u srcima naših britanskih gostiju i prijatelja ima Dubrovnik, koji je Britancima simbol hrvatskog turizma, njenih ljepota i povijesno-kulturne baštine.

Nakon uvodnog dijela svečanosti, upriličeno je nagradno izvlačenje u kojoj je avionske karte hrvatskog nacionalnog avioprijevoznika Croatia Airlinesa i četiri noćenja u Hotelu Rixos Premium Dubrovnik osvojio Chris Leadbeater, novinar Telegrapha.

Pored predstavljanja hrvatske turističke ponude u povijesnom i raskošnom ambijentu Queen’s kluba, događanje je dodatno uvjerilo uzvanike u kvalitetu i autentičnost eno-gastro ponude uz hrvatske specijalitete i vina južne Hrvatske te zvukove hrvatskih skladbi čime su dodatno okrunjena očekivanja turističkih hrvatskih uspjeha u novoj godini.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

KOMENTAR TJEDNA