PRIOPĆENJE IZ ŽUPE: Općinsko vijeće ne prihvaća donju, dok se detaljno ne obradi gornja varijanta brze ceste

Na sinoć održanoj tematskoj sjednici Općinskog vijeća Općine Župa dubrovačka na temu izgradnje brze ceste, na kojoj su uz općinske vijećnike nazočili i zainteresirani građani, usvojen je zaključak u kojem su iznesene primjedbe na Studiju utjecaja na okoliš brze ceste Dubrovnik – zračna luka. Primjedbe su iznesene, kako na samu studiju, tako i na tehnička rješenja, koja bi štetno utjecala na stanovništvo i okoliš Župe dubrovačke.

-Također, na prijedlog Kluba vijećnika HDZ-a usvojen je i zaključak u kojem Općinsko vijeće ne prihvaća „donju“ varijantu brze ceste (V1b) dok se detaljno ne obradi „gornja“ varijanta – iznad sela Postranja (V2), a sve kako bi se mogla odabrati ona varijanta koja je najbolja  za Župu dubrovačku.

Nadalje, u slučaju bilo kakve promjene trase ili odustajanja od dijela trase bilo koje varijante na cijeloj dionici od čvora Osojnik do zračne luke, Općinsko vijeće zahtjeva od investitora Hrvatskih cesta d.d. dopunu dokumenta Studije izvedivosti i izradu nove Studije utjecaja na okoliš, ponovnu analizu i usporedbu tzv. „gornje“ i „donje“ varijante kroz Župu dubrovačku, a sve kako bi se odabralo najoptimalnije rješenje za stanovništvo, okoliš i cjelokupan prostor naše Općine, stoji u priopćenju Općinskog vijeća Župe dubrovačke.

VIDEOSNIMKA: Sjednica Općinskog vijeća Župe dubrovačke na temu izgradnje brze ceste

1 KOMENTAR

  1. Da je netko konzultirao građane Župe prije 20 godina, onda bi mu oni rekli ono što su rekli i sada. Župan je trebao to koordinirati ali on se bavio L.Razdoljem, dionicama u Pelješcu i Primorju. Za njega je bilo dovoljno da se naprave tri varijante. Nisu ga zanimali izvori pitke vode ne samo Ombla i dali recimo na trasi ima klizišta.
    Izgubili smo dragocijeno vrijeme i sad treba sve “Jovo nanovo”.
    A postoji samo jedna optimalna varijanta ona gornja. Načelnik Nardeli je to expresno zaključio kad ga se pitalo.
    Ostaje da se razmotre, odteretni tuneli za stari grad pogotovo. To projektanti nisu uočili a nitko ih nije upozorio!? Zašto!?
    Nadalje, iza rata kad se dogovarala trasa,
    politički vrhovi BiH i C.G. su usmjerili autocestu preko Trebinja i Podgorice.
    To je naravno njihova stvar ali broj vozila sada mjeren u Župi kazuje 26000 vozila.
    Ta činjenica kazuje da brza cesta sa dvije trake niti će moći apsorbirati sav promet niti će ekološka studija pokazati smanjenje zagađenja. Još nešto, prolaskom brze ceste dogodit će se veliki odljev stanovnika u Konavle radi jeftinijeg kvadrata zemljišta koji će biti prihvatljiv mladim obiteljima i količina dnevnih migracija prometa vrlo brzo će dostići
    40 000 vozila. I što će mo onda. Župan spava, načelnici i gradonačelnik isto, Butković isto….komšije isto ….. a nismo planirali autocestu nego brzu cestu.
    Dali ćemo je moći proširiti ako je sada ne planiramo u slučaju potrebe. Očigledno je lanac odlučivanja potpuno zakazao.
    Potpuno sam uvjeren da će mo se poslije izgradnje brze ceste suočiti sa povećanim obimom prometa. Rukovodioci su zakazali. Govorio ne govorio ko da kamenu govoriš.
    Postoji još dosta toga ali prostor je mali

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.