28.8 C
Dubrovnik
Četvrtak, 25 srpnja, 2024
NaslovnicaVijestiNedavno organizirani Senior Day je pokazao kako Ivana Androić doživljava svoj novi...

Nedavno organizirani Senior Day je pokazao kako Ivana Androić doživljava svoj novi posao na Libertas televiziji

Dugogodišnja medijska djelatnica Ivana Androić novo je lice koje se od prije nekoliko mjeseci susreće u Dubrovačkom medijskom centru koje, uz Libertas televiziju obuhvaća nekoliko medijskih platforma. Ova magistra znanosti ekonomije i komunikologinja je nedavno organiziranim i osmišljenim projektom Senior Day u Studentskom domu, zapravo najkonkretnije pokazala čime se i na kakav način misli baviti na svom novom radnom mjestu, a kao i uvijek, djela govore više od riječi i teoretiziranja.

Danas je izazovno u svakoj medijskoj kući u Gradu 

Nedavno ste prešli na novo radno mjesto u grupaciju koja obuhvaća nekoliko različitih medija, što Vam je pretpostavljam bio izazov nakon Vašeg dosadašnjeg iskustva. Na koje radno mjesto i što vas je pri tome osobito motiviralo?

Prelazak na novo radno mjesto svakako je izazov i novi zaokret u mojoj profesionalnoj karijeri. Bila je to prilika koja mi je pružena kao mogućnost i ja sam je prihvatila. U trenutku kad sam odlučila otići s radija, nisam imala određenu sliku gdje, što i kako. Bilo je više mogućnosti koje sam kombinirala i o kojima sam razmišljala kao o nekom profesionalnom nastavku, a nakon što sam donijela odluku da odlazim s mjesta direktorice i glavne urednice sa županijskog radija. Ta moja odluka je bila konkretna i jasno iskomunicirana. Takve je stvari upravo i najlakše odraditi kada si konkretan. Moj staž na županijskom radiju bio je zanimljiv, izazovan i prekrasan za mene kao osobu koja obožava svoj posao u svim segmentima, i kad ima za to manje ili više razloga. Kad sam taj dio ostavila iza sebe, kad sam sve to “posložila” u svojoj glavi, bilo mi je puno lakše osobno se motivirati za nastavak.
Danas je izazovno u svakoj medijskoj kući u Gradu, a i u Hrvatskoj, no bitno je prepoznati ili osjetiti, gdje ti izazovi mogu biti veći. I onda te izazove promatrati kao poticaj, a ne ograničavanje, što od samog sebe, što od radne sredine.
Dubrovački medijski centar u svom sastavu ima nekoliko medijskih platformi, tiskovinu Glas Grada, web portale Glas Grada i Libero portal, te Libertas televiziju. Kao direktorici za posebna medijska rješenja otvara mi se prostor za kreaciju različitih formata medijskih rješenja. Danas ionako mediji postaju sve brži u smislu produkcije i plasiranja informacije, tako da u tom smjeru mora ići i rješenje za potencijalne partnere. Naravno, kreativni proces u tom segmentu je neizostavan i traži puno rada i nadogradnje. Ono što je pritom najvažnije je da poslovni partneri budu zadovoljni i da dobiju brzu i kreativnu povratnu informaciju.
Kako sam ja u biti disperzirana od novinarstva do ekonomije i marketinga, trenutni opis posla mi je veliki izazov i motivacija. Neke stvari uvijek želimo naučiti bolje, ali to činimo upravo vlastitom nadogradnjom. Svi su mediji isti, to ćemo čuti najčešće, ali treba dodati, u istim uvjetima. Najvažnija je sinergija koja je često presudna u bilo kakvom kolektivu, a u medijima posebno. Uvijek govorim, nema idealnih kolektiva, ima samo dobrih energija. Sami biramo kamo je usmjeravamo.

Nakon što ste se upoznali s radom i načinom funkcioniranja tog medijskog centra, kakve ste si ciljeve postaviti i na što ste osobito fokusirali svoj angažman?

Fokus sam stavila na kompletan proizvod koji mi plasiramo na sve medijske platforme. S druge strane koliko god mi to htjeli ili ne priznati i uvijek nam je to svojevrsni alat obrane, sve manje redakcije moraju funkcionirati kao manufakture. Ovaj kolektiv u kojem sad jesam manje-više tako i funkcionira, to znači da svi ulaze u radni proces u slučaju izostanka neke osobe.

Ono što mi predstavlja najveći izazov su projekti. Nedavno održani Senior Day upravo je pokazatelj da ciljanim targetiranjem važnih tema lokalne sredine i društva općenito, možemo doprinijeti njihovoj vidljivosti i pokretanju rješenja. U ovom slučaju to su bili ljudi starije životne dobi, koji itekako zaslužuju pažnju i pojavnost kroz medijski prostor. A to nam je upravo i cilj svakog projekta općenito. Ono što je najbolje u svemu je da team Dubrovačkog medijskog centra sudjeluje u potpunoj realizaciji. Kako smo od početka do kraja sami osmislili i kreirali, a na kraju i organizirali cijeli projekt, uz suradnike koji su doprinijeli ovisno o području koje je tematski komunicirano, tako smo i mogli ostvariti zapažen rezultat.
Čuli smo pozitivne komentare na organizaciju, prostor i odabrane sadržaje. Svim segmentima pristupalo se s posebnom pažnjom.
Širi kontekst same konferencije već smo analizirali i postavili temelje za sljedeći projekt, sadržajno bolji i medijski još upečatljiviji.
Planski smo orijentirani na nove ideje, što na projekte, što na individualna rješenja za klijente. Čeka nas puno posla tako da moja motivacija ima uzlaznu putanju i dobar je temelj za nove izazove, što me posebno veseli.

Marketing zahtijeva trud i kreativna rješenja

Kakve marketinške aktivnosti današnje vrijeme, prema vašem mišljenju, zahtijeva obzirom na vrijeme i načine financiranja medija?

Način financiranja medija česta je tema što u javnosti što u medijskim kuloarima. Ono što je tu konstanta, kao i na kraju krajeva u svim financiranjima usluga, jest činjenica da je bitna vrijednost usluge koju pojedina medijska kuća realizira te kvalitetan sadržaj koji mora biti koristan za krajnjeg konzumenta.
Marketinške aktivnosti u današnje vrijeme zahtijevaju veliki trud i kreativnu kompetenciju koja često završava na copy paste varijantama uz različitost u nijansama. Najgora je varijanta podjela između malih i velikih klijenata. To ne postoji. Svaki klijent je isti i zahtijeva apsolutni angažman u kreiranju rješenja. To je najvažnije kod izrade marketinško-prodajnih rješenja. To mislim da izostaje u sve većoj inflaciji medija.
Zdravo za gotovo kao forma ima svoj rok trajanja i pomalo zapravo tim stavom sami sebi kao mediji radimo nepovoljnu klimu.
Ono što je najvažnije jest pristup i sve više bez obzira na tehnologiju morat ćemo se vratiti na onaj bazni dio komunikacije, a to je razgovor uživo.

U dubrovačkim medijima je vidljiva velika fluktuacija kadra, novinarstvo nije mjesto gdje se zadržavaju mladi ljudi, pa iako imamo u gradu taj studij, imamo svi zajedno problema… kako to rješavate, obzirom na broj medija koji obuhvaća vaša grupacija?

Mislim da je u medijima općenito u Hrvatskoj izazovno po pitanju kadra. Naravno, mi smo mala sredina, u kojoj je koncentracija medija najveća i sve je dodatno pod povećalom. Često u nedostatku zdravog šušura, stvari koje su najnormalnije, kao promjena posla ili prelazak u drugu kompaniju, dobiva kontekst senzacije, ali zapravo to je uobičajen proces koji je prirodan slijed izbora.
Kod nas u Dubrovačkom medijskom centru, kroz Glas Grada, Libero portal, te Libertas televiziju, uspješno rješavamo situacije koje su, između ostalih vezane za dolazak ili odlazak stručnog kadra. Najvažnije je da proces funkcionira i da ne nedostaje kooperativnosti među kolegama. Uz to naravno imamo i plan kojim vidimo mogućnost, a ne nemogućnost. Gaussova krivulja tjera u visinu do određene mjere, a onda polako se spušta ne da bi pala, već da bi uzela zalet za novi start. Tako je upravo kod nas.
S druge strane opet se vraćamo na malo prije navedeno, sve je kako gledaš –  izazov ili odustajanje.

Što možemo očekivati u ovoj nadolazećoj jesenskoj shemi LTV-a i drugih vaših medija i koliko je bitna i važna sinergija svih sudionika unutar jednog medija?

Sinergija je presudna u svakoj realizaciji i utječe na kvalitetu rješenja koje mi kao medij plasiramo svojim gledateljima i čitateljima, ali i samim klijentima.
Bez nje sustav medijske povezanosti ne funkcionira i ne može opstati. Upravo je to jedno od presudnih rješenja u kreiranju proizvoda.
Što se tiče planova za novu sezonu svakako će biti pozitivnih iznenađenja i novih projekata koji će potvrditi ponovo autentičnost naših medija u medijskom prostoru.
Sadržajno smo se malo odmaknuli od već postojećih tematskih okvira, uz to je svakako važno naglasiti i da su s nama neka nova draga lica, koja će zasigurno našim gledateljima pružiti dodatni sadržaj i razlog da i dalje prate program Libertas televizije.
Ono što bi najbolje opisalo to što radimo i što nam je cilj, a to je živa slika svakog doma, koja podrazumijeva da smo sadržaj i platforme prilagodili svim dobrim skupinama, od starije populacije, koja je koncentrirana na našu tiskovinu Glas Grada pa do digitalnih  medijskih platformi koje se prilagođavaju dinamičnoj svakodnevici koja traži brzu i konkretnu informaciju koje naše platforme poput Libero portala i portala Glas Grada te Libertas televizije omogućuju. Svakako naši gledatelji i čitatelji mogu očekivati i proširenje  dosega našeg sadržaja.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

KOMENTAR TJEDNA