27.8 C
Dubrovnik
Utorak, 9 kolovoza, 2022
NaslovnicaVijestiKonobar na Postiri nije nosio masku, Jadrolinija se ispričava putnicima

Konobar na Postiri nije nosio masku, Jadrolinija se ispričava putnicima

Jučer ujutro nazvalo nas je više putnika Jadrolinijinog broda Postira, koji je u ovim zimskim mjesecima jedini izbor javnog prijevoza za mnoge naše otočane. Putnici su nam se požalili kako u unutrašnjem dijelu broda, točnije u restoranu, konobar ne nosi masku, a na upozorenje je navodno odgovorio: Žalite se Jadroliniji!

Putnici su se požalili nama, a mi smo upit o ovom slučaju poslali nacionalnom brodaru. Evo što su nam odgovorili.

– Ispričavamo se putnicima na neugodnostima doživljenima tijekom putovanja. Ugostiteljski objekt na putničkom brodu Postira u vlasništvu je vanjskog zakupca, koji je kontaktiran i upozoren o ovom propustu.

U slučaju ponovnog ne poštivanja obveze o nošenju zaštitnih maski, zakupac će snositi odgovarajuće sankcije kako bi se spriječili ponovni prijestupi, a putnicima i posadi pružilo mirno i sigurno putovanje.

Vjerujemo da je ponašanje naše posade i zaposlenika uzorno te služi kao primjer putnicima, a da su slučajevi ne nošenja maski iznimka koju ćemo nastojati promijeniti, odgovorili su iz Jadrolinije.

Treba napomenuti, kako je ovo prvi put u 13 godina postojanja portala Dubrovniknet, da su se otočani, putnici potužili na neugodnosti na Postiri.

3 KOMENTARI

  1. Ja sam jedan od putnika na toj jučerašnjoj “spornoj” vožnji.
    Ne znam koliko će ljudi uopće pročitati ovaj komentar, ali eto vrijedi pokušati objasniti što se točno dogodilo.
    Žalila se samo jedna putnica, nije se žalila na konobara i nije joj konobar tako rekao. Gospođa je kada je ušla nekolicina radnika u brod počela vikati na njih. Oni su joj doslovno samo rekli da ih pusti na miru, na što je gospođa nastavila gunđati.
    Konobar je nosio masku, i kada je ona nastavila tako njorgati, a cijeli je ostatak putnika ignorirao, ona je očito imala potrebu požaliti se portalima i to ovako lažući, ne bi li napravila veću priču i dramu.

    Ne ulazim u to da li je ona po pitanju nošenja maski ostatka putnika u pravu ili nije; ne ulazim ni u njeno pravo da se požali. Ali je to onda trebala napraviti kako spada; obratiti se kapetanu broda, obratiti se Jadroliniji. A definitivno nije u redu LAGATI na konobara, i lagati vama medijima koji onda to prenesete na ovaj način, uopće ne ispitujući istinu iza tog poziva.

    A da ne ulazimo u činjenicu da je ta ista gospođa kasnije kada je ušao njen prijatelj sa Kalamote, uredno s njim razgovarala BEZ maske na licu!!
    Pa eto, ispada da netko tko joj odgovara može i bez maske biti na 0.3m od nje, a netko tko joj je eto “sumnjiv” mora imati masku…

    p.s. čak i ako je bilo više poziva, sigurno je gospođa stajala direktno ili indirektno iza njih, jer ona ostatku putnika jedno bila jučer smiješna.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

KOMENTAR TJEDNA