10.8 C
Dubrovnik
Četvrtak, 25 travnja, 2024
NaslovnicaVijestiDubrovački prostor od 19 kvadrata privukao najveći interes zakupaca u Hrvatskoj -...

Dubrovački prostor od 19 kvadrata privukao najveći interes zakupaca u Hrvatskoj – znamo i tko ga je dobio

Za prostor od 19 kvadrata, smještenom na kantunu Ulice od Puča i Široke pristiglo je na adresu Ministarstva prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine odnosno trgovačkog društva DRŽAVNE NEKRETNINE d.o.o. koje ga daje u najam, čak 13 ponuda. Činjenica da je to ujedno najveći iskazani interes za jedan od 29 prostora koji su se našli na Javnom pozivu za podnošenje ponuda za zakup poslovnih prostora iz čitave Hrvatske, pokazuje da ne jenjava potražnja za lokacijama u povijesnoj jezgri. Od 13 ponuda, odlučivalo se o 11 jer su dvije bile nepravovaljane. Početna iskazana cijena za ovaj prostor je bila 11.466 kuna, a najveća ponuđena cijena je 24.111 kuna. Dao ju je Auro Domus.

Od 29 prostora diljem Hrvatske, Državne nekretnine su davale u zakup i prostor u Ulici od Puča 17/Široka 5. Veličine je oko 19 “kvadrata”, a početna cijena iznosila je 11 466 kuna. Za ovaj prostor bilo je 13 zainteresiranih, dvije ponude su bile nepravovaljane, a kao najbolja i najveća cijena mjesečnog najma ponuđena je ona od 24 111 kuna od Auro Domusa, a ovaj zakupac je prostor i dobio na rok od 10 godina.

Daleko je to najviše zainteresiranih od svih ostalih prostora koji su se nudili u Hrvatskoj, cijena mjesečnog najma također uvelike nadmašuje sve ostale što ga svrstava u najskuplji prostor, dok je drugi najskuplji bio prostor u Splitu koji je ponuđen u najam za 14 100 kuna no njegova površina je preko 100 “kvadrata”.

Od 11 pravovaljanih ponuda najviše je bilo zainteresiranih iz Zagreba, dok su iz Dubrovnika stigle tek dvije ponude. Šarolika je ponuda onih koji su htjeli poslovati u Dubrovniku, od optike, luksuznih brandova, informatičke tvrtke, leasing tvrtke, pa do malih obrta i zastupnika za poznati kozmetički brand L’Occitane. No, na žalost ili sreću nekih, odabran je Auro Domus, tvrtka koja obavlja djelatnost mjenjačnice, financijske usluge i otkup zlata.

Popis svih zainteresiranih:

ELFS d.o.o. – hrvatski modni brand, očna Optika Oculus – lanac optičarskih radnji iz Osijeka, HERMES PROMET registriran je za djelatnost trgovina na veliko alatnim strojevima iz Zagreba, EFT-USLUGE također iz Zagreba, a registirana je za obradu podataka, usluge poslužitelja i informatiku, Brown Paper Bag Two j.d.o.o. – iznajmljivanje i davanje u zakup (leasing) automobila i motornih vozila lake kategorije, Tvrtka CM DELTA d.o.o. – djelatnost tvrtke obuhvaća distribuciju vodećih svjetskih lifestyle modnih marki kako odjeće i obuće, tako i modnih dodataka, zatim STILLMARK ZAGREB d.o.o. – Trgovina na malo kozmetičkim i toaletnim proizvodima i ovlašteni zastupnik za L’Occitane, te TENA, obrt za ugostiteljstvo i turizam iz Zagreba.

Dvije su ponude bile  iz Dubrovnika i to od tvrtke Lokrum d.o.o., a čija djelatnost se odnosi na djelatnosti restorana i ostalih objekata za pripremu i usluživanje hrane i tvrtke Duhan d.o.o. koji se bave trgovinom na malo u nespecijaliziranim prodavaonicama pretežno hranom, pićima i duhanskim proizvodima.

Tvrtka Auro Domus ima već nekoliko poslovnica u Dubrovniku od kojih su neke vezane uz otkup zlata, a neke su mjenjačnice, uz to njihovi su i ATM bankomati oko kojih se 2019. digla velika prašina kada su građani prosvjedovali protiv “keš-mašina” jer su u povijesnoj jezgri počeli “nicati” kao gljive poslije kiše. Nakon toga, Dubrovnik je postao prvi hrvatski grad koji je svojim aktima uredio pitanje postavljanja bankomata koji su prekomjernim brojem počeli narušavati izgled UNESCO-ove spomeničke baštine.

Unatoč krizi, povijesna jezgra Grada Dubrovnika je, očito i dalje jednako primamljiva, čini se da među ponuditeljima vlada optimizam da će se Dubrovnik veoma brzo vratiti starom načinu turističkog života. Jer, ovakvi iznosi najma mogu se pravdati jedino jako velikim brojkama turističkog prometa koji onda utječe i na poslovanje u povijesnoj jezgri. Obzirom na strukturu tvrtki koje su pokazale svoj interes za zakup “minijaturnog” prostora u povijesnoj jezgri, možda bi, osim ponuđenog iznosa mjesečnog najma ipak trebalo sagledati i namjenu koju će mu budući zakupac dati, te koliko će time doprinijeti raznovrsnosti i obogaćivanju ponude za lokalnu zajednicu.

Država daje u zakup poslovni prostor u povijesnoj jezgri, 600 kuna po kvadratu

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

KOMENTAR TJEDNA