22.8 C
Dubrovnik
Utorak, 21 svibnja, 2024
NaslovnicaVijestiBesplatna radionica „Pravni kontroling – usklađenost poslovanja s pravnim propisima“

Besplatna radionica „Pravni kontroling – usklađenost poslovanja s pravnim propisima“

Usklađenost poslovanja s pravnim propisima predstavlja preduvjet za uspješno poslovanje poduzetnika. Također se na taj način potiču aktivnosti koje definiraju rad poduzetnika kao profesionalnih, modeliranih i prepoznatljivih po korištenju novih pristupa u poslovanju te omogućava poduzetniku da kontrolira svoje poslovanje s pravnog aspekta.

Kako bi naučili što je  sve potrebno uskladiti Dubrovačka razvojna agencija za vas organizira radionicu Pravni kontroling – usklađenost poslovanja s pravnim propisima“ koja će se održati u subotu 16. prosinca 2023. g. u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik) s početkom u 09:00 sati. Trajanje radionice je 8 sati.

Cilj ove edukacije je pokazati polaznicima kako kroz svoje poslovanje uspostaviti propisane procedure i osigurati usklađenost s propisima.

Na edukaciji ćete saznati odgovore na pitanja poput:

  • Što sve poduzetnik mora imati od dokumenata?
  • Što napraviti dođe inspekcija?
  • Koje su pravne obveze poduzetnika koji ima zaposlene radnike?
  • Koji su pravni aspekti online trgovine?

Prekršajne kazne i troškovi zbog nepoštivanja i neudovoljavanja zahtjevima koji propisuju pravni propisi u pravilu su značajnog iznosa i svima je u interesu da se takve situacije izbjegnu. Upravo utvrđivanjem i usklađivanjem stanja u trgovačkom društvu/obrtu s pravnim propisima sprječava se nastanak razloga za plaćanje kazni i stvaranje dodatnih troškova.

Uvođenjem pravnog kontrolinga postiže se:

  • sigurnost rukovoditelja, odgovornih osoba i vlasnika u usklađenost poslovanja s pravnim propisima;
  • mogućnost usmjeravanja na djelatnost s kojom se društvo ili obrt bavi.

Teme koje će se obrađivati na radionici su:

  • Zakon o radu i zaštita na radu, rad stranaca
  • Minimalni tehnički uvjeti,
  • Obveza plaćanja naknadaza HDS ZAMP i HRT pristojbu kod poduzetnika
  • Inspekcijski nadzor i kako postupati u slučaju inspekcijskog nadzora
  • Ugovorni odnosi

Predavačiica Ana-Marija Kajić je osnivačica je i partnerica u PETRIĆ & KAJIĆ odvjetnički ured d.o.o. Posjeduje dugogodišnje iskustvo u pravnom savjetovanju domaćih i stranih pravnih osoba, posebno u području zdravstva i informatike.

Domaćim i stranim investitorima u turizmu pruža pravnu podršku u pripremi i realizaciji ulaganja, prati propise koji uređuju pitanja investicija u turizmu, predlaže aktivnosti potrebne za realizaciju projekata ulaganja u turizam, pruža pravnu podršku i prilikom osnivanja difuznih i integralnih hotela, hotela baština – heritage te obiteljskih hotela.

Autor je više članaka posvećenih integralnim  i difuznim hotelima u Republici Hrvatskoj.

Ovlašteni je izmiritelj te član Hrvatske udruga za mirenje, u čijem radu aktivno sudjeluje te  vodi mirenja kao alternativno rješavanje sporova i konflikata. Također je član Centra za mirenje pri Hrvatskoj odvjetničkoj komori.

Prijave se zaprimaju putem online: PRIJAVNICE.

Više informacija možete dobiti putem maila mpuljas@dura.hr  ili telefona 020/640-271

Požurite, jer broj polaznika je ograničen!

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

KOMENTAR TJEDNA