Vila Lore Rudenjak u Orašcu: gosti kažu da je ljepše nego na fotografijama

Neuglednu prizemnicu u izgradnji Lora Rudenjak je u Orašcu kupila prije dvadesetak godina. Oduševila se pogledom koji se pružao s te parcele zemlje. Tijekom vremena neugledna prizemnica se, poput ružnog pačeta, preobrazila u prelijepu vilu koja pruža izuzetno komotan i ugodan smještaj za 14 gostiju, no na otvorenom prostoru ispred nje mogu se organizirati zabave i za 60-tak ljudi. Villa De La Vie u Orašcu se pokazala idealnim mjestom i za svadbena okupljanja, rođendanska, za sve trenutke u životu koji su nekome bitni. Tijekom zimskih mjeseci i vlasnica se zna preseliti u Orašac i u njoj uživati u miru. Stoga ju je i opremila i uredila kao “za sebe”. A taj njen prepoznatljivi rukopis uređenja interijera susretali smo i u ugostiteljskim objektima koje je vodio njen pok. otac Ivo Rudenjak.

-Prijatelji mi kažu da sam “luda” što toliko ulažem i što mi je toliko stalo i do interijera i okućnice, a ja ne mogu i ne želim drukčiji pristup nego kao da radim sebi i za sebe – priča Lora koja drži da jedino tako gosti koji dolaze mogu poći zadovoljni. A koliko su njeni gosti zadovoljni govori i podatak da joj se brojni od njih vrate i sljedećih godina.

-Kuću sam uredila sama, imala sam nešto starinskog namještaja, dosta sam toga kupila u Americi, a detalje sam naručivala i “potezala” s putovanja. Nije mi bilo teško “tegliti” iz Hong Konga, Singapura, s destinacija koje sam posjećivala. Volim detalje, a što se vjerujem i vidi stilom uređenja. Brojne slike koje se nalaze na zidovima sam naslijedila, a to isto stvara poseban ugođaj. Kuća jest moderna, ali volim taj osjećaj “topline” kad se u njoj boravi. Jako pazim na to pa mi gosti već na početku svog odmora ovdje znaju reći kako se osjećaju kao doma – kazala nam je Lora Rudenjak koja tvrdi da se kvalitetno s gostima u privatnom smještaju i u ovakvim kućama može raditi jedino ako se tome posvete sami domaćini i obitelj.

-Sve do ove godine ja sam i dočekivala i ispraćala svoje goste, bila im na raspolaganju stalno. Ove godine, kako smo otvorili jedan novi sadržaj u Gradu kojemu sam se morala malo više posvetiti, Orašac sam prepustila kćeri i zetu. Ali, mi za naše goste organiziramo sve – od prijevoza, spenze, izleta…sve što požele. Ono na što jako, jako pazim je čistoća. Na to sam izuzetno osjetljiva, sve mora blistati i biti besprijekorno čisto jer je i meni to izuzetno bitno kad negdje odem. Srećom, imamo vrtlara i četiri žene koje su već dugo s nama pa znaju koju perfekciju očekujemo – priča.

Budući je jedan od glavnih aduta vile pogled na more i otočje ispred, kupili su i još jedan komad zemlje ispod kako bi je sačuvali od potencijalne gradnje u blizini. Kući je na taj način osigurana privatnost, te spektakularni pogled sa svih katova što oduševljava sve goste.

No, ono o čemu treba brinuti su i cijene.

Lora kaže kako su joj najbolji gosti Amerikanci, ali kako cijene smještaja u vili drži na pristojnoj razini. Smatra i kako ima previše svega u gradu, a kako treba misliti o kvaliteti, ali ni ne biti bezobrazan u cijenama, osobito ako se ne dobije “vrijednost za novac”. To bi se moglo obiti o glavu onda svima.

-Treba biti umjeren, nismo ponekad ni svjesni koliko prekrasnih kuća u Toscani i Provansi se iznajmljuje za posve prihvatljive cijene. Toga moramo stalno biti svjesni – smatra.

Villa De La Vie u Orašcu ima u ponudi 7 soba i 5 kupaonica, ali osim lijepog interijera raspolaže s taracama, bazenom i vanjskim sadržajima koje zapravo gosti najviše i koriste.

Kažu kako je kuća ljepša nego na fotografijama pa svi i ostavljaju u komentarima najveće ocjene i pohvale koje su mamac za neke buduće goste.

Pa, zamislite kako sve tek izgleda u prirodi, kad ovako izgleda na fotografijama.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.