20.8 C
Dubrovnik
Petak, 4 listopada, 2024
NaslovnicaVijestiU svibnju izjednačena prodaja Dubrovnik Pass-a s brojem stanovnika Grada

U svibnju izjednačena prodaja Dubrovnik Pass-a s brojem stanovnika Grada

Gradska uprava Grada Dubrovnika u svibnju je zabilježila novi rekord u prodaji Dubrovnik Pass-a, Smart City rješenja predstavljenog prije nepunih godinu dana, ostvarivši prodaju od  42.440 komada vrijednu 1,59 milijuna eura! Dosadašnji rekord u prodaji ove zajedničke ulaznice u najznačajnije kulturne i spomeničke objekte Grada ostvaren je u rujnu prošle godine kad je zabilježen prihod od 1,3 milijuna eura.

Najveći su posjet temeljem Dubrovnik Pass-a zabilježile gradske zidine (97 posto), Knežev dvor (55 posto), Muzej Franjevačkog samostana Male braće (43 posto) te Pomorski muzej (36,7 posto), dok sve uključene atrakcije bilježe značajna povećanja broja posjetitelja.

Projekt Dubrovačke kartice pokrenut je 2010. godine s ciljem disperzije posjetitelja te dodatne promocije manje atraktivnih baštinskih institucija. Kartica je od samog početka uključivala besplatan posjet Gradskim zidinama, gradskim muzejima i galerijama te javni prijevoz, kao i popuste za brojne kulturne i turističke sadržaje. S obzirom na vrijeme boravka u Gradu, formirana su tri paketa usluga uključenih u jednodnevnu, trodnevnu i sedmodnevnu karticu.

Iako je od samog uvođenja sadržajem i cijenom bila najpovoljnije rješenje za posjet kulturnim atrakcija, projekt je svoj procvat doživio tek prošle godine kad je provedena digitalna transformacija. Uvođenjem informacijskog sustava elektronske naplate i kontrole, omogućena je jednostavnija prodaja, kupnja, očitavanje te kontrola korištenja, ekonomičnije upravljanje resursima i vremenom, kao i optimizacija marketinških aktivnosti kroz digitalnu promociju i upravljanje zajednicama.

U okviru projekta napravljen je i rebrending te redizajn vizualnog identiteta, uključujući i izmjenu imena iz Dubrovačke kartice u Dubrovnik Pass. Za potrebe promocije i prodaje izrađeni su web aplikacija i web shop koji omogućuju brzo i jednostavno kreiranje novih paketa usluga i cijena, budući da su rezultati prodaje i korištenja uključenih usluga vidljivi u realnom vremenu, kao i posebna mobilna aplikacija za kontrolu korištenja Dubrovnik Pass-a. U cilju učvršćivanja Dubrovnika kao poželjne destinacije za digitalne nomade, kreiran je i Digital Nomad Dubrovnik Pass-a kroz koji se osiguravaju posebne pogodnosti za osobe koje u Dubrovniku borave duže vrijeme radeći na daljinu.

Osim što generira prihode iz kojih se financira obnova baštine, ali i cjelokupni kulturni sektor, projekt Dubrovnik Passa iznimno je značajan i zato što pruža široke mogućnosti nadogradnje, umrežavanja te daljnjeg strateškog razvoja kao ključnog alata za upravljanje povijesnom jezgrom Grada kao UNESCO-ovim svjetskim dobrom. Sustav je kao inovativno rješenje usklađen s EU zelenim planom.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

NJORGANJE