24.8 C
Dubrovnik
Četvrtak, 3 srpnja, 2025
HomeVijestiTURISTIČKI ČELNICI NA OKUPU: "sezona je dobro pripremljena"

TURISTIČKI ČELNICI NA OKUPU: “sezona je dobro pripremljena”

U Dubrovniku je danas održan koordinacijski sastanak Hrvatske turističke zajednice s turističkim zajednicama s područja Dubrovačko-neretvanske županije. Uz direktora HTZ-a Kristjana Staničića, koordinacijskom sastanku prisustvovao je direktor TZ Dubrovačko-neretvanske županije Vladimir Bakić te 11 predstavnika turističkih zajednica gradova i općina s područja županije.

Direktor Staničić je u uvodu predstavio rezultate turističkog prometa te je naglasio kako u zemlji trenutno boravi oko 860.000 turista, od čega je oko 735.000 inozemnih gostiju, dok u Dubrovačko-neretvanskoj županiji trenutno boravi oko 50.000 gostiju. Kako je rekao, pred nama je sama špica turističke sezone, očekuje se još veći broj gostiju, a daljnji će tijekovi ponajviše ovisiti o epidemiološkoj situaciji.

„Hrvatska je do sada na mnogim tržištima pozicionirana kao sigurna i kvalitetna turistička destinacija. Naime, od početka godine do danas bilježimo rast od oko 50 posto u dolascima u odnosu na isto razdoblje lani, a u dosadašnjem dijelu srpnja rast od 40 posto u odnosu na isto razdoblje srpnja 2020. godine. Najave za ostatak srpnja, kolovoza pa i rujna su jako dobre i to je razlog više da svi skupa budemo maksimalno odgovorni, poštujemo propisane epidemiološke mjere te da se čim prije i u što većem broju procijepimo i time pridonesemo stabilizaciji epidemiološke situacije. Imamo primjere drugih turističkih zemalja koje se već sada nalaze u crvenoj kategoriji i nikako ne želimo da se sličan scenarij dogodi i Hrvatskoj“, poručio je direktor Staničić.

Direktor TZ Dubrovačko-neretvanske županije Vladimir Bakić poručio je kako na području županije trenutno boravi oko 70 posto više gostiju nego je to bio slučaj u istom razdoblju prošle godine, a poručio je i kako je Zračna luka Dubrovnik trenutno povezana sa 67 aviolinija. „Sezona je dobro pripremljena, no da bi u Hrvatskoj i našoj županiji ostvarili zadovoljavajuće rezultate moramo imati stabilnu i pozitivnu epidemiološku sliku“, naglasio je Bakić.

Tijekom koordinacije su predstavljene promotivne aktivnosti i kampanje HTZ-a od kojih su posebno istaknute kampanje „Safe Stay in Croatia“, „Trust me, I’ve been there“ i „Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!“, a koje su ostvarile odlične promotivne rezultate i koje su doprinijele trenutnoj percepciji Hrvatske kao kvalitetne, sigurne i dobro pripremljene destinacije. 

Na koordinaciji je također istaknuta važnost plasmana točnih i preciznih informacija na inozemnim tržištima s posebnim naglaskom na protokole prelaska granica, a razgovaralo se i o turističkoj pristojbi i članarinama, strateškim projektima, aviolinijama, nautici, udruživanju turističkih zajednica, projektu Hrvatski digitalni turizam i dr.

Koordinacijskom sastanku prisustvovala je i Katija Jerković, direktorica prodaje i marketinga Adriatic Luxury Hotels ujedno i članica Turističkog vijeća HTZ-a.

(HTZ)

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

KOMENTAR TJEDNA