9.8 C
Dubrovnik
Srijeda, 24 travnja, 2024
NaslovnicaVijestiŠto radi dubrovačka TZ? Britance možemo očekivati tek iza 17. svibnja

Što radi dubrovačka TZ? Britance možemo očekivati tek iza 17. svibnja

Nakon konferencije za novinare, koju je jutros održala direktorica TZ Grada Dubrovnika Ana Hrnić, saznali smo da se ustvari o prognozama za turističku sezonu zasad ništa novo ne može reći. Avionske linije o kojima je dubrovački turizam ovisan zasad su samo u najavi. Potvrđeni letovi, odnosno oni koji se mogu rezervirati, su oni za München od 28. ožujka, također i letovi iz Ženeve i Madrida, dok se potvrda za najavljene letove s našeg najvažnijeg tržišta Velike Britanije očekuje tek 17. svibnja.

Naime 17. svibnja će Vlada Ujedinjenog Kraljevstva donijeti naputke i preporuke o putovanjima svojih državljana, a sigurno će ti naputci uključivati preporuke za putovanja u sigurnije zone u kojima zaraza koronavirusom stagnira.

Saznali smo i kako su Rusi jako zainteresirani za Dubrovnik, a obzirom da je kod njih procijepljenost visoka, može se očekivati da će pojačano putovati, ali problem su vize, koje konzulati zemalja EU u Moskvi, osim Grčke, ne izdaju.

Visoka turistička pristojba od 20 kuna po gostu po danu u punoj sezoni, koja je Odlukom Županijske skupštine povećana 2019. i dalje ostaje na snazi, premda je dubrovačka TZ u studenom prošle godine pokrenula inicijativu da se ovaj iznos vrati na 10 kuna, kako je to bilo prije poskupljenja. No direktorica Hrnić kaže kako ta odluka ovisi o Uredbi Vlade.

Ana Hrnić iscrpno je prikazala i pokazala podatke o noćenjima s vodećih turističkih tržišta u 2019. i 2020. Brojke su naravno porazne, no zanimljivo je kako su neka tržišta lani, kao što je Poljska, Ukrajina, Belgija, zauzele puno više pozicije po dolasku turista u naš grad i broju noćenja, nego prethodnih godina.

Hrnić je objasnila kako su osnovne postavke budućnosti dubrovačkog turizma upravo održivost i cjelogodišnja sezona. U tom segmentu oslonit će se na vjenčanja, digitalne nomade, sportske događaje, ali i na kongrese u post i pred sezoni. Ne možemo se pohvaliti s nekim najavama događanja, jer nije izvjesno što će se i pod kojim uvjetima uopće moći održavati.

“Cilj planiranih aktivnosti je vidljivost Dubrovnika na emitivnim tržištima kroz marketinške kampanje koje su brojne, studijska putovanja novinara i agenata, aktivnosti putem društvenih mreža, povećanje broja letova, što je jedan od preduvjeta vraćanja turizma, vraćanja povjerenja u putovanja, te pozicioniranje Dubrovnika kao destinacije održivog turizma”, istaknula je Hrnić.

Marketinška kampanja i pregovori o strateškom partnerstvu i zajedničkom marketingu s aviokompanijama, uvjerava nas Hrnić, dobro napreduju. Turistička zajednica pregovara s Bristish Airwaysom, Easyjetom, Jet2comom, poljskim LOT-om, Croatia Airlinesom i brojnim drugim kompanijama.

Vidljivost Dubrovnika na stranim tržištima TZ će nastojati održati putem promotivnih filmova na YouTubeu i društvenim mrežama, suradnjom s influencerima i oglašavanjem na portalima i to u Velikoj Britaniji, Njemačkoj, SAD-u, Ukrajini, Poljskoj, Belgiji, Francuskoj, Srbiji, BiH i Sloveniji. Osim toga Dubrovnik se oglašava i u časopisu United Airlines, a u svibnju će se Grad promovirati i u poznatim londonskim autobusima i na plakatima. Na američkom tržištu već se emitira promotivni film od 30 sekundi na odlaznim terminalima. Ta najava izazvala je podsmjehe u javnosti, no Hrnić je detaljnije objasnila čemu ti spotovi služe.

“Naš se spot emitira na odlaznim terminalima američkih zračnih luka, gdje je njihov unutarnji promet trenutno intenzivan. Ciljamo na ljude koji sad kroz 2.,3. i 4. mjesec putuju po SAD-u, da će vidjeti naš spot na tim putovanjima i eventualno se odlučiti za dolazak tijekom sezone”.

Dubrovnik se ove godine predstavljao i na sajmovima, ali isključivo online, a direktorica se nada da će se najavljivana i otkazivana Asta Destination Expo uspjeti održati uživo u Gradu u lipnju ove godine. Planiraju u lipnju također uživo nastup na sajmu na izraelskom tržištu, a u listopadu u Moskvi.

Turistička zajednica zasad za svoje aktivnosti nije koristila kredit koji im je odobren, a krajnji rok za iskorištavanje tog kredita je 31. svibanj ove godine, kad će se već moći procijeniti bolje što će biti sa sezonom.

Namjeravaju snimiti niz kratkih promotivnih filmova za emitiranje na društvenim mrežama i YouTubeu na temu gastronomije, kulture, prirode, aktivnog turizma i romantike, ali i virtualni obilazak Sponze, Revelina i Lovrjenca.

O brojkama, predviđanjima uspješnosti sezone, nismo čuli ništa, ali realno to se ne može ni očekivati.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

KOMENTAR TJEDNA