32.8 C
Dubrovnik
Petak, 19 srpnja, 2024
NaslovnicaVijestiOružje nije igračka, niti je pirotehnika igračka koju treba kupovati djeci -...

Oružje nije igračka, niti je pirotehnika igračka koju treba kupovati djeci – nastavlja se kampanja policije

O akciji “Mir i dobro” govori je voditelj Službe policije Nikola Nalbani. Akcija se tiče sprječavanja oblika protupravnog ponašanja, od zlouporabe pirotehnike do nezakonitog djelovanja u prometu za vrijeme božićnih i novogodišnjih praznika.

– Nisu zabilježeni događaji koji bi utjecali na sigurnost. Što se tiče pirotehnike, zabilježeno je jedno ozljeđivanje djeteta u Metkoviću s petardom, ono je ozlijeđeno i ocu je izdan prekršajni nalog. – rekao je Nalbani.

Načelnik PU dubrovačko-neretvanske Ivan Pavličević kazao je kako “oružje nije igračka, niti je pirotehnika igračka koju treba kupovati djecu”.

– Apeliram da oružje koje posjedujete, a za koje nemate dozvolu predate najbližoj policijskoj postaji gdje će bez odgovornosti i sankcije ga preuzeti specijalizirani policijski službenici. To oružje će se uništiti. – kazao je Pavličević. 

O kampanji „Manje oružja, manje tragedija“ govorio je policijski službenik za prevenciju Miro Marjanović.

– Svrha kampanje je sprječavanje zlouporabe oružja, ali i senzibiliziranje javnosti i poticanje građana na dragovoljnu predaju. Provodi se od 2007. Do 2014. se provodila s UN-om , a iza 2014. provodi se samostalno u koordinaciji s Vijećem za prevenciju te lokalnom upravom i samoupravom. Ova kampanja je od UN-a proglašena jedna od uspješnijih kampanja ove vrste. – kazao je on.

– Na području RH je predan impozantan broj oružja i eksplozivnih tvari. I građani iz PU dubrovačko-neretvanske su predali veliki broj oružja. Prošle godine samo više od tri tisuće raznog streljiva, ručni minobacač, pa i 21 kilogram eksploziva. Građani u prosjeku godišnje imaju 90 dragovoljnih predaja. Građani neće biti sankcionirani ako predaju, to je propisano zakonom. – naglasio je Marjanović, dodajući kako je “kampanja modernizirana u vidu novih vizuala, tiskanih novih materijala, oglašavanjem na Googleu i Facebooku, a u suradnji s TBF-om snimljena je i pjesmu.”

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

KOMENTAR TJEDNA