18.8 C
Dubrovnik
Ponedjeljak, 26 rujna, 2022
NaslovnicaVijestiMUZEJI I GALERIJE KONAVALA Izrađena web platforma o poslovicama iz različitih zemalja

MUZEJI I GALERIJE KONAVALA Izrađena web platforma o poslovicama iz različitih zemalja

U Zavičajnom muzeju Konavala u Čilipima u subotu 29. veljače, predstavljena je web platforma Erasmus+ PROEUVERB projekta, Prezentacija i usporedba poslovica, sličnosti i različitosti među zemljama Europske unije, a okupljenima ju je predstavila ravnateljica Muzeja i galerija Konavala Antonia Rusković Radonić.

Riječ je o projektu koji je započeo u rujnu 2018. godine u kojem su Muzeji i galerije Konavala sudjelovali kao koordinator, ujedno i kao jedini muzej u Hrvatskoj koji sudjeluje u nekom Erasmus+ programu. U projektu su sudjelovali i partneri iz Finske (Centar za obrazovanje odraslih Jarvilakeusa) i Portugala (Epralima, escola profesional do Alto Lima).

Ideja projekta je da se u tri europske zemlje usporede vrijednosti nematerijalne baštine koje su u različitim krajevima različito zaživjele. Ukratko je prezentirano iskustvo sudjelovanja u projektu, program mobilnosti kao i suradnja između partnera. Na sastancima koji su se održali u sve tri zemlje sudionici su razmijenili iskustva i ideje vezane za prikupljanje građe, a mogli su se upoznati s načinom rada partnera u drugim dijelovima Europe.

Za Muzeje i galerije Konavala poslovice je prikupljala i obrađivala Petra Dominik, dokumentarist Muzeja i galerija Konavala. Nakon prikupljanja, svaki je partner morao prevesti poslovice na engleski jezik, a zatim ostalim partnerima rastumačiti značenje svake pojedine. Poslovicama je zatim pristupljeno komparativno, odnosno uspoređene su sličnosti i razlike različitih geografskih prostora i kultura s obzirom na poruke i vrijednosti koje poslovice zastupaju.

Kao rezultat projekta napravljena je web platforma kojom će se korisnici moći služiti na način da je istražuju i da joj doprinose. Platforma je dostupna na četiri jezika što joj daje veliku mogućnost vidljivosti među budućim korisnicima. Poslovice su podijeljene tematski: sezonske, muškarci i žene, ponašanje, poljoprivreda, zdravlje. Uz poslovice je postavljen i preglednik Multumedija u kojemu se nalaze različiti video uradci na temu prikupljenih poslovica kako bi bolje kontekstualizirali građu pojedine zemlje.

Web platformu je izradila tvrtka Link2 iz Zagreba, a vizualni identitet potpisuje Nora Mojaš, dizajnerica iz Dubrovnika.

Web platforma dostupna je na  www.proeuverb.eu.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

KOMENTAR TJEDNA