17.8 C
Dubrovnik
Ponedjeljak, 14 listopada, 2024
NaslovnicaVijestiKORIGIRANA CIJENA ZA PELJEŠKI MOST Kinezi bi zbog rasta troškova mogli dobiti...

KORIGIRANA CIJENA ZA PELJEŠKI MOST Kinezi bi zbog rasta troškova mogli dobiti i do 100 milijuna kuna više

Pelješki most i cesta od Duboke do Prapratnog otvoreni su prije skoro sedam mjeseci i tom je prometnicom do sada prošlo više od milijun vozila, ali završni račun za taj veliki projekt povezivanja s krajnjim jugom još nije napravljen, navodi Jutarnji list.

Josip Škorić, predsjednik Uprave Hrvatskih cesta (HC), u utorak je na konferenciji Jutarnjeg lista o sigurnosti na cestama kazao da će zbog eskalacije cijena biti korigirane vrijednosti ugovora, ali konačni iznos još nije poznat.

Ugovor za izgradnju Pelješkog mosta bio je vrijedan dvije milijarde kuna. Tijekom radova utvrđeni su određeni izvantroškovnički radovi pa se iznos povećao oko 100 milijuna kuna. Škorić tvrdi da je zbog eskalacije cijena materijala kineskoj tvrtki CRBC odobreno povećanje ukupne vrijednosti ugovora za pet posto.

No, to ne znači da će ukupna cijena izgradnje mosta poskupjeti za oko 100 milijuna kuna, koliko bi iznosilo tih pet posto. Naime, prema neslužbenim informacijama, još traju razgovori HC-a i CRBC-a oko pojedinih stavki troškovnika pa je u konačnici moguće da će poskupljenje biti i manje.

Austrijski Strabag na Pelješcu je izgradio dionicu pristupne ceste od Duboke do Sparagovića. Vrijednost potpisanog ugovora bila je 478,3 milijuna kuna bez PDV-a. Osim toga, Strabag je sagradio i naknadno ugovoreni čvor Brijesta, čija je ugovorena vrijednost bila 47,7 milijuna kuna.

Škorić je u utorak otkrio da je Strabagu na ime eskalacije cijena materijala odobreno povećanje ugovora od 11 posto. To bi iznosilo oko 60 milijuna kuna. 

Više pročitajte ovdje.

FOTO: arhiva

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

NJORGANJE