19 C
Dubrovnik
Naslovnica Infocentar BESPLATNA RADIONICA U dva dana naučite kako kreirati Google Ads kampanju

BESPLATNA RADIONICA U dva dana naučite kako kreirati Google Ads kampanju

Sa sigurnošću možemo ustvrditi da je Google Ads jedan od najzastupljenijih i najefikasnijih oblika online oglašavanja. Iz tog razloga Dubrovačka razvojna agencija za Vas organizira još jednu u nizu radionica baš na tu temu. Radionica je dvodnevna i održati će se u subotu i nedjelju, 10. i 11. listopada 2020. godine u DURA-i (Branitelja Dubrovnika 15), s početkom u 10 sati.

Internetsko oglašavanje je postalo popularno zbog 3 važna faktora:

  1. Prvi i glavni razlog je što su današnji korisnici tijekom dana više online, nego što spavaju.
  2. Drugi je razlog što je moguće jako puno toga u relativno kratkom vremenu izmjeriti i dobiti podatke o efikasnosti svojih ulaganja.
  3. Treći je razlog mogućnost brze izmjene oglasnih poruka i smjera u kojem je zamišljena oglasna kampanja kada se uspostavi da zamišljeni smjer nije efikasan ili se ne vraća na uloženo koliko je bilo planirano.

Uz navedena tri razloga postoji još jedan faktor koji je izvan kategorije usporedbe s bilo kojim drugim oglasnim kanalom – PRAVI TRENUTAK!

Kada neka osoba nešto traži na Google tražilici, ona ima problem koji želi rješiti. I upravo u tom trenutku možete predstaviti svoju ponudu i to samo onima koji traže određeni pojam, na određenom području, u određeno vrijeme, na određenom jeziku, osobi željenih starosnih, rodnih ili interesnih kategorija. U nekim državama i prema prihodima kućanstva u kojem žive. Zbog toga su Google oglasi u tražilici postali popularni jer vašu poruku vide samo one osobe za koje smatrate da bi mogle kupiti vaš proizvod ili uslugu, a plaćate samo za one od njih koje zaista zanima Vaša ponuda. I to bez obzira nudite li uslugu ili proizvod, bez obzira nudite li lokalno, globalno ili ciljano u nekoj regiji ili državi.

Google Ads sustav oglašavanja omogućuje da se pojavite kada netko nešto traži, kada čita neki članak na portalu, kada gleda neki YouTube video, kada čita Gmail poruke, kada koristi Google Maps ili igra neku igricu na mobilnom urađaju. Kako biste izvukli najveću korist iz Google Ads oglašavanja, potrebno je razumjeti mogućnosti i ograničenja tog sustava.

Na ovoj radionici polaznici će naučiti kako ciljati svojim oglasnim porukama osobe koje nešto traže na Google-u ili željene osobe koje čitaju članak na nekom portalu ili gledaju neki film na Youtubeu. Uz to ćete naučiti koji su važni parametri koji mogu povećati ili smanjiti ulaganja. Po završetku seminara moći ćete sami kreirati svoju Google Ads kampanju!

Ako već koristite Google Ads oglašavanje ili ste to povjerili nekoj agenciji, naučit ćete koji izvještaji i koje brojke govore ulaže li se efikasno. Ako vam netko upravlja kampanjom, naučit ćete koja pitanja će trebati postaviti i na temelju kojih brojki. I kako provjeriti da li su predani vašoj kampanji ili ne.

Najkraće – razumjet ćete kako Google AdWords sustav radi i kako možete efikasno ulagati svoj novac u povećanje prodaje.

NAMJENA

Radionica je namijenjena onima koji žele povećati svoju prodaju uz minimalne troškove. Naučit ćete kako efikasno ulagati u Google Ads sustav tako da postignete bolje povrate investicija. Naučit ćete kako da budete u bilo koje doba prisutni upravo tamo gdje su vaši potencijalni kupci.

NAČIN REALIZACIJE

PPT prezentacija, grupni rad u Google Ads sučelju i pokretanje jednog oglasnog projekta prema odabiru polaznika.

IZ PROGRAMA RADIONICE:

I. Uvod u Google Ads

  • Google Ads hijerarhija
  • Postavke i mogućnosti plaćanja kod Google Adsa
  • Upoznavanje s Google Ads metodom oglašavanja

II. Google Ads mogućnosti, potrebe i razlike

  • Search advertising
  • Display advertising
  • (Gmail, Video advertising, Shopping advertising, Mobile advertising ćemo spomenuti, ali nećemo obrađivati)

III. Oglasi i ključne riječi

  • Koje ključne riječi u tražilicu upisuju vaši kupci?
  • Koje članke i portale vaši kupci posjećuju?
  • Kako plasirati pravi oglas – oglas koji će prodati vaš proizvod ili uslugu?

IV. Izrada izvješća

  • Kratko i jasno: koliko je uloženo i koliko je dobiveno?
  • Google Ads vam daje pregršt izvještaja. Naučit ćete koji od njih su vam zapravo važni.
  • Na koje brojke trebate obratiti pozornost?

V. Radionica – izrada prve kampanje (ili optimizacija postojeće, ako ona već postoji)

Predviđeno trajanje radionice je dva dana po 7h.

Predavač: Adam Vovra

Adam je završio Ekonomski fakultet u Osijeku i još za fakultetskih dana se počeo aktivno baviti Google Adsom (AdWords). Za vrijeme studiranja sudjelovao je na Google online marketing challange-u gdje sudjeluju studenti iz cijelog svijeta i pri čemu je bio među 5% najboljih.

2015. godine iz fakultetske klupe prelazi za radni stol u Escape gdje je i dan danas. U međuvremenu je stekao veliko iskustvo vođenja digitalnih kampanja za veliki broj klijenata iz raznih industrija od web trgovina, turizma, zdravstva, usluga prijevoza putnika i b2b. Neki od klijenata koji se nalaze u portfoliju su: Plava Laguna, Cammeo, HGSPOT, Poliklinika Bagatin, Mozzart Bet, Mobis, eKupi, kurir.rs.

Adam je sudjelovao na raznim konferencijama kao predavač na temu Google Ads-a i Online marketinga u regiji u Hrvatskoj. Neke od poznatijih konferencija na kojima je sudjelovao kao predavač su: HitIT Digital, Meet Magento Osijek, e-Trgovina (Palić), Techcruise. Također, održavanje edukacija na temu Google Ads i Google Analytics na Pučkom Otvorenom učilištu Zrinski i na Ekonomskom fakultetu u Osijeku.”

Prijave za ovu radionicu se zaprimaju putem slijedećeg linkaPRIJAVNICA

Za više informacija možete nas kontaktirati putem:

E-mail: mpuljas@dura.hr

Telefon: 020/640-271

Požurite, jer broj polaznika je ograničen!

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

Danas objavljeno

Ministar Butković na predstavljanju Studije izvodljivosti autoceste do Dubrovnika: ”Vrijednost projekta je oko devet milijardi kuna”

Ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković održao je u srijedu u Dubrovniku radni sastanak sa županom Nikolom Dobroslavićem, gradonačelnicima i...

Župan o dugu bolnice: Očekujemo pomoć Ministarstva zdravstva, HZZO-a i Vlade

Župan Nikola Dobroslavić komentirao je danas dug OB Dubrovnik prema veledrogerijama i obustavu isporuke lijekova. Župan je kazao kako županija nema potrebna...

Završetak edukacije „Podizanje kolektiva“ u Dječjem vrtiću Župa dubrovačka

Dana 16. i 17. listopada 2020. godine, održana je četvrta - ujedno i posljednja, radionica „Priprema odgajatelja za rad s roditeljima“, u sklopu edukacije „Podizanje...

DNŽ: Zabilježeno 27 novih slučajeva – od toga 22 osobe iz Dubrovnika

U Dubrovačko-neretvanskoj županiji u posljednja 24 sata zabilježeno je 27 novih slučajeva zaraze koronavirusom. Riječ je o deset muških i 12 ženskih osoba iz Dubrovnika...

Dubrovnktv.net

SUSRETI UTORKOM/ Božo Lasić, konavoski načelnik: Konavle su po mnogo čemu uzor

O budućnosti konavoskog polja, mladim konavoskim poljoprivrednicima, ekološki (ne)osviještenim Konavljanima, reciklažnom dvorištu i novom pročistaču otpadnih voda, HDZ-u i kandidaturi za još...

ETO NAS: s arheologom Domagojem Perkićem

Na Pelješcu u mjestu Zakotarac arheolozi su pronašli izniman nalaz grčko-ilirske kacige, kao i brojne druge vrijedne grobne priloge, dijelove nošnje te...

U Grad stigla prva grupa Amerikanaca ove sezone

Agencija Katarina Line u Dubrovnik je dovela i ostvarila prvu grupu Amerikanaca u ovoj teškoj sezoni. Grupa od 31 Amerikanaca iz...

Najnoviji komentari

Komentar tjedna by Lidija Crnčević

Put oko Svijeta

Slatki život Alise Nenadić