17.8 C
Dubrovnik
Petak, 29 ožujka, 2024
NaslovnicaVijestiAKTIVNOSTI GRADA: Raspravljanje o urbanističkim planovima, osigurat će se udžbenici za osnovnoškolce...

AKTIVNOSTI GRADA: Raspravljanje o urbanističkim planovima, osigurat će se udžbenici za osnovnoškolce…

U proteklom tjednu neke od važnijih aktivnosti koje je gradska uprava radila su tri javne rasprave o urbanističkim planovima uređenja Nuncijate, Sv. Jakova i Orašca – Vrtova sunca. Libertasu je odobreno produljene ugovora i novi postupak javne nabave 11 autobusa financiranih EU sredstvima. Grad se potrudio da osnovnoškolci bez obzira na krizu dobiju udžbenike i radne materijale i ove godine.

Oržavanje javnih rasprava o urbanističkim planovima uređenja Nuncijate, Sv. Jakova i Orašca – Vrtova sunca

Putem nadležnog Upravnog odjela za urbanizam, prostorno planiranje i zaštitu okoliša Grad Dubrovnik pokrenuo je tri javne rasprave o prijedlozima Urbanističkih planova uređenja. Osim Urbanističkog plana uređenja braniteljskog naselja na Nuncijati, Grad Dubrovnik pokreće i  javne raspravu o Prijedlogu UPU-a 2.2 „Sv. Jakov“ te o Prijedlogu Izmjena i dopuna UPU-a Turističke zone Orašac – Vrtovi sunca.  

Javni uvid o Prijedlogu UPU-a Nuncijata trajat će osam dana, počevši od srijede, 15. srpnja pa do, zaključno, 22. srpnja 2020. godine, a može se ostvariti svaki dan od 9:00 do 21:00 sati u Luži, na mrežnim stranicama Grada Dubrovnika te u informacijskom sustavu prostornog uređenja. Javno izlaganje održat će se u četvrtak, 16. srpnja u 9:00 sati u Velikoj vijećnici Grada Dubrovnika.

Javno izlaganje Prijedloga Izmjena i dopuna UPU-a Turističke zone Orašac – Vrtovi sunca održat će se u četvrtak, 16. srpnja 2020. godine, s početkom u 11:00 sati u Velikoj vijećnici Grada Dubrovnika, a javni uvid bit će moguće ostvariti od 15. do zaključno 29. srpnja.

Za UPU 2.2. „Sveti Jakov“ javni uvid trajat će 30 dana, od 15. srpnja do zaključno 13. kolovoza 2020. godine, dok će se javno izlaganje održati u petak, 17. srpnja u 13:00 sati u Velikoj vijećnici Grada Dubrovnika. Javna izlaganja održat će se uz primjenu protuepidemijskih mjera propisanih odlukama nadležnog Stožera civilne zaštite te preporukama i nalozima drugih nadležnih tijela.

Libertasu odobreno produljene ugovora i novi postupak javne nabave 11 autobusa financiranih EU sredstvima

Središnja agencija za financiranje i ugovaranje programa i projekata Europske unije (SAFU) odobrila je zahtjev tvrtke Libertas Dubrovnik za produljenjem trajanja provedbe projekta nabavke 11 novih autobusa za gradski prijevoz, što uključuje i pokretanje novog postupka javne nabave, a nakon što je spriječen pokušaj poljske tvrtke Solaris Bus&Coach da Libertasu isporuči autobuse koji nisu bili u skladu s ugovorenim propozicijama.

Nakon detaljne analize upućenog zahtjeva SAFU je donio odluku o produljenju provedbe projekta za 14 mjeseci, odnosno do 30. rujna 2021. godine te će se nastavno na navedenu odluku potpisati Dodatak ugovoru o dodjeli bespovratnih sredstava.

Podsjetimo, gradska tvrtka Libertas Dubrovnik putem bankovne garancije naplatila je bankovna jamstva od tvrtke Solaris Bus&Coach u iznosu od 1,7 milijuna kuna, a zbog neispunjenja ugovornih obveza u postupku isporuke novih autobusa za javni gradski prijevoz financiranih sredstvima EU fondova. Tim činom Libertas je zaštićen od financijske štete koja bi nastala da su autobusi preuzeti, a koja se kretala do čak 4,5 milijuna kuna.

Grad nabavlja udžbenike i radne materijale za osnovnoškolce

Nakon što je prošle godine financiranje udžbenika za sve učenike osnovnih škola preuzelo Ministarstvo znanosti i obrazovanja, a što je radnije financirao Grad, i ove će godine Grad Dubrovnik za učenike čiji roditelji imaju prebivalište na području Grada osigurati besplatne obrazovne materijale poput radnih bilježnica, tehničkih kutija i likovnih mapa. Na ovaj način i u uvjetima otežanog poslovanja Grad Dubrovnik financijski olakšava roditeljima pripremu za početak nove školske godine.

Grad je tako pokrenuo otvorene postupke javne nabave za nabavku udžbenika te za nabavku radnih materijala za osnovne škole na području grada Dubrovnika. Po okončanju postupka udžbenici i obrazovni materijali bit će isporučeni školama, a učenici će u tjednu prije početka nastave biti pozvani osobno iz preuzeti.

Pravo na obrazovne materijale ostvaruju učenici od 1. do 8. razreda osnovne škole čiji roditelji imaju prebivalište na području Grada Dubrovnika, što je regulirano Pravilnikom o financiranju obrazovnih materijala. Ove troškove financira Grad Dubrovnik, a Grad u ime škola provodi postupak javne nabave. Nabava je procijenjena na 1.330.000,00 kuna (bez PDV-a).

Grad Dubrovnik u ime škola provodi i postupak javne nabave za udžbenike za učenike od 1. do 8. razreda, a ove troškove, procijenjene na 1.520.000,00 kuna (bez PDV-a), snosi Ministarstvo znanosti i obrazovanja sukladno Zakonu o udžbenicima i drugim obrazovnim materijalima.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

KOMENTAR TJEDNA