23.8 C
Dubrovnik
Četvrtak, 21 kolovoza, 2025
HomeVijestiPRIZNANJE: Ivana Pavlić i Barbara Puh najbolje na prestižnoj konferenciji turističkih istraživanja

PRIZNANJE: Ivana Pavlić i Barbara Puh najbolje na prestižnoj konferenciji turističkih istraživanja

PRIZNANJE ZA NAJBOLJI ISTRAŽIVAČKI RAD STIGLO ZNANSTVENICAMA ODJELA ZA EKONOMIJU I POSLOVNU EKONOMIJU NA SVJETSKOJ PRIZNATOJ KONFERENCIJI IZ PODRUČJA TURISTIČKIH ISTRAŽIVANJA.

Znanstveni rad „Children and overtourism: an experiment in cognitive neuroscience to reflect on exposure and behavioural consequence“, u kojemu su svoj doprinos ostvarile znanstvenice s Odjela za ekonomiju i poslovnu ekonomiju, prof.dr.sc. Ivana Pavlić i izv.prof.dr.sc. Barbara Puh u suradnji s izv.prof.dr.sc. Antom Mandićem sa Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Splitu i prof.dr.sc. Huguesom Serafinom sa Oxford Brookes University, dobitnik je priznanja za najbolji znanstveni rad TTRA konferencije „Rethinking innovative tourism strategies in uncertain times“ u konkurenciji preko 60 istraživanja.

Konferencija se održavala u organizaciji Travel and Tourism Research Association (TTRA) u Dijonu, Francuska, od 24. do 26. travnja i okupila je preko 150 sudionika te glavne urednike niza vodećih svjetskih znanstvenih časopisa iz područja turizma poput Annals of Tourism Research, Journal of Sustainable Tourism, Journal of Travel Research i Journal of Hospitality and Tourism Research.

Znanstveni rad se bavi pitanjima kako djeca i adolescenti percipiraju utjecaje povezane s prekomjernim turizmom s kojima se suočava grad Dubrovnik već duže vrijeme ovisno o udaljenosti od središta turističke koncentracije (Starog grada) i njihovoj dobi; kako kontinuirana izloženost prekomjernom/neodrživom turizmu utječe na njihovu povezanost s Gradom i prirodom te na stavove o pro-okolišnom ponašanju.

Naše su znanstvenice, uz pomoć neuroznanstvenih alata, provele istraživanje koje je obuhvatilo 400 učenika iz ukupno 15 osnovnih i srednjih škola Dubrovačko neretvanske županije.

Prikupljene podatke su primjenom adekvatne metodologije obradile i analizirale u AXON laboratoriju za bihevioralna i neuromarketinška istraživanja na Odjelu za ekonomiju i poslovnu ekonomiju Sveučilišta u Dubrovniku.

AXON je jedan od dva neuromarketinška laboratorija u Hrvatskoj i susjednim zemljama, a predvodnik je u znanstvenim bihevioralnim i neuromarketinškim istraživanjima u Republici Hrvatskoj.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

KOMENTAR TJEDNA