13.8 C
Dubrovnik
Subota, 26 studenoga, 2022
NaslovnicaLifestylePrijavite se na 4. međunarodno ocjenjivanje rakija i likera!

Prijavite se na 4. međunarodno ocjenjivanje rakija i likera!

Gospodarski list i četvrtu godinu zaredom u suradnji s Agronomskim fakultetom u Zagrebu organizira međunarodno ocjenjivanje rakija, likera i ginova.

Stručna međunarodna komisija ponovno će ocjenjivati boju, bistroću, tipičnost, miris i okus rakija, likera i ginova. Ocjenjivat će se po sustavu bodovanja od 1 do 20. U svakoj kategoriji bit će proglašen najbolji šampionski uzorak. Uz medijsku promociju proizvođača, cilj ove manifestacije je i kroz edukativna i stručna predavanja ukazati i na relativno nisku kulturu pijenja rakija i likera te nedovoljnog poznavanja rakija kod šire populacije, ali i ugostiteljskog sektora. Potrošnju rakija ugrožava i agresivni marketing i financijska snaga u industriji konkurentskih pića. Stoga je ovo prigoda da se dodatno popularizira i promovira kultura rakije, istaknu najbolji proizvođači koji će biti nagrađeni za uspjeh i kvalitetu rakija, likera i ginova.

Prošle je godine, unatoč specifičnoj epidemiološkoj situaciji, ocijenjeno je više od stotinu rakija, likera i ginova pristiglih iz Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine i Slovenije. Natjecanje je obilježila do sad nikad veća kvaliteta pristiglih uzoraka gdje je preko 60 pristiglih uzoraka dobilo je ocjenu 18 i više (zlata i velika zlata). Zanimljivo je kako je apsolutni šampion natjecanja dobio maksimalnu ocjenu 20, po prvi puta otkad je međunarodnog ocjenjivanja rakija i likera u Zagrebu. Dokaz je to sve kvalitetnije proizvodnje rakija, likera, ali i ginova na ovi prostorima.

Danas se na tržištu mogu pronaći rakije i likeri od skoro svih voćnih vrsta. Osim povećanja različitosti, povećava se i tehničko/tehnološka razina proizvodnje, no i dalje veliki problem predstavlja promocija rakija koja se ne može javno reklamirati, a i kupnja i konzumacija su restriktivni.

Rakije, likeri i ginovi se zato mogu promovirati organiziranjem natjecanja proizvođača gdje se rakije ne samo približavaju kupcima nego je natjecanje oblik usvajanja novih znanja i podizanje kakvoće vlastitih proizvoda.

Više o uvjetima i prijavama saznajte OVDJE.

FOTO: Arhiva/Katija Guljelmović

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

KOMENTAR TJEDNA