Pero Mrnarević osmislio kampanju “Čistoće” – COOLtura odvajanJA otpada

Čistoća pokreće novu edukativnu i informativnu kampanju koju je osmislio kreativni umjetnik Pero Mrnarević pod nazivom “COOLTURA ODVAJANJA OTPADA” koju će predstaviti u utorak, 29. ožujka u 12:00 sati u Lazaretima.

Na predstavljanju, koje će se održati u petoj lađi kompleksa Lazareta, govorit će:

– gradonačelnik Grada Dubrovnika Mato Franković;
– direktor Čistoće Dubrovnik d.o.o. Marko Iveković;

– dok će kreativnu kampanju odvajanja otpada pobliže predstaviti njen autor poznati dubrovački umjetnik, ilustrator i grafički dizajner Pero Mrnarević.

-Kampanja podsjeća na potencijal svih nas ponaosob da budemo bolji, kulturniji, osvješteniji; da budemo na razini povijesnog nasljeđa, ili rječnikom mlađih, da budemo – COOL – ističe autor kampanje koja nas duhovitim i vizualno atraktivnim oblikovanjem odbačenih predmeta potiče na pravilno i odvojeno odlaganje otpada.

Podsjetimo, u okviru kampanje „Cooltura odvajanja otpada” tvrtka Čistoća je već započela uređenje javnih odlagališta postavljanjem vizualnih rješenja pojedinih vrsta otpada na zaštitne pregrade spremnika. Akcija je pokrenuta s temeljnim ciljem povećanja udjela odvojenog prikupljenog komunalnog otpada,  odnosno smanjenja količine miješanog komunalnog otpada koji se odlaže na odlagalište.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.