17.8 C
Dubrovnik
Četvrtak, 16 svibnja, 2024
NaslovnicaPolitikaMarko Miloslavić (ŽUPKA): Župa može bolje, ekipa HDZ-a je u proteklih 16...

Marko Miloslavić (ŽUPKA): Župa može bolje, ekipa HDZ-a je u proteklih 16 godina pokazala koliko zna i što može

Mlada ekipa “Župke” na čelu s kandidatom za načelnika, Antunom Bašićem, optimistično korača prema danu izbora, 16. svibnja. Ulazimo u završni tjedan kampanje, svaki od kandidata i stranaka pokušat će poentirati i sublimirati svoje dosadašnje aktivnosti, a kako će izgledati to u slučaju “Župke”, saznajemo od Marka Miloslavića, voditelja kampanje za najjaču oporbenu župsku stranku.

  1. Kampanja se zahuktava, bliže se izbori. Hoće li Župka u završnoj fazi pojačavati retoriku i na čemu ćete pokušati poentirati da zadobijete što veće povjerenje birača?

Konstantno se trudimo javnost upoznati sa svim aktivnostima stranke, kao i sa svim zbivanjima iz djelokruga rada Općine. Krajem veljače ove godine smo javnosti predstavili kolegu Antuna Bašića kao kandidata za novog načelnika Općine Župa dubrovačka, a program je predstavljen 12. travnja i to putem video prezentacije. Na takvo predstavljanje programa smo se odlučili zbog epidemioloških razloga koji i danas od nas zahtijevaju drugačiji pristup kada je riječ o komunikaciji sa stanovnicima Župe dubrovačke. Već smo duže vremena na političkoj sceni Župe i stalno držimo gotovo jednak ritam rada. Za razliku od župskog HDZ-a, koji do sad javnosti nije predstavio ništa o svojim planovima za naredne četiri godine i koji se oslanja na uobičajenu praksu “najavljivanja” projekata uz podršku župana i ministara, bez čvrstog uporišta u onome o čemu govore. ŽUPKA djeluje transparentno i javnosti otvoreno i pravovremeno iznosi svoje stavove. Zbog toga mislim da smo već sad ostvarili kvalitetan odnos s našim biračima i simpatizerima. Do kraja kampanje je ostalo tek par dana u kojima ćemo otvoriti nekoliko tema koje se tiču naših planova za razvoj ove zajednice. Naša retorika je uglavnom usmjerena na nuđenje po nama najboljih rješenja za pitanja od interesa naših sugrađana. Od gospodarenja otpadom, komunalne infrastrukture, prostornog planiranja, pa do prometa, rada općinske uprave i kapitalnih projekata kojima će se riješiti društvene i ekonomske potrebe našega stanovništva. ŽUPKA na čelu s Antunom Bašićem predstavlja grupu relativno mladih, ali u poslovnom smislu iskusnih pojedinaca koja je kroz ovu kampanju pokazala da može djelovati brže, učinkovitije i transparentnije od aktualne vladajuće garniture predvođene s gosp. Silvijem Nardellijem. Mislim da je on u svojih 16 godina imao dovoljno vremena i resursa od Župe napraviti puno bolje mjesto za život nego što je uspio napraviti. Ne vidim što ta relativno ista grupa ljudi može donijeti novo i dobro u radu Općine Župa dubrovačka.

  • Izabrali ste novi način vođenja kampanje, prilagodili se mlađima i tehnologiji koja prati trenutak – koristite društvene mreže… je li to bio dobar odabir za Župu, tko vam je radio kampanju i način njenog vođenja, kako ste doprli do starije populacije koja nije toliko vješta suvremenim komunikacijskim kanalima?

Prilagodili smo se okolnostima i vremenu u kojem živimo, te smo vjerujem svoje ljudske i materijalne potencijale iskoristili na najbolji mogući način. Društvene mreže su dostupne svima i predstavljaju izvrstan prostor za komunikaciju, naravno ako želite i imate potrebu komunicirati sa svojim stanovnicima. Uz to morate imati i kvalitetan sadržaj koji će na pravi način predstaviti vas i ono za što se vi zalažete. Ako nemate što smisleno za reći, onda nećete ni koristiti taj prostor.

Kada pogledate djelokrug rada općine, jasno je da su potrebe mladih najveće i da se zapravo za mlade treba najviše izdvajati iz proračunskih sredstava. Obrazovanje, kulturni i sportski sadržaj, stambeno pitanje i osiguravanje povoljnih gospodarskih prilika, sve su to potrebe mladih u kojima im općina treba pomoći. U tom smislu je apsurdna situacija da mladi imaju zapravo najmanji interes za politiku i političke odluke u našoj zajednici. Za takvo stanje je najmanja krivica mladih, jer se niti jedna politička opcija do sad nije kvalitetno obratila njima i ponudila im rješenja za njihove potrebe. Mislim da smo mi u tome uspjeli i da će nam upravo ta činjenica na ovim izborima donijeti prevagu koja nam je potrebna.

Strategiju kampanje smo osmislili samostalno, oformili smo izborni stožer na čijem sam čelu i koji broji osam članova. Zadatci su podijeljeni prema znanjima i vještinama pojedinaca, tako imamo osobe zadužene za video i audio materijal, za tekst, fotografije, planiranje i koordinaciju, istraživanje novih tema, tehničku podršku, teren i računovodstvo. Sav sadržaj koji javnost ima priliku vidjeti na našim društvenim mrežama je u potpunosti naš proizvod. Brošure, jumbo poster, grafička rješenja za vizualnu prezentaciju su također naš proizvod. Time smo uspjeli s dosta ograničenim financijskim mogućnostima napraviti kvalitetnu i konkurentnu kampanju. Međutim, nismo se samo zadržali na društvenim mrežama, tako da smo od trenutka kada smo počeli prikupljati potpise potpore za kandidaturu Antuna Bašića, intenzivirali naše aktivnosti na terenu. Tako želimo svoju poruku prenijeti i starijoj populaciji.

  • Kakve su reakcije s terena, koračate li optimistično prema 16. svibnju?

U odnosu na lokalne izbore 2017., Župa je danas puno otvorenije i slobodnije mjesto. To imamo priliku vidjeti svaki dan, jer nam sve više ljudi javno daje podršku. U prvom danu prikupljanja potpisa, uspjeli smo prikupiti 250 potpisa koliko je i potrebno za valjanu kandidaturu načelnika. Posebno sam ponosan na kolektiv koji smo u proteklih godinu dana uspjeli izgraditi unutar naše organizacije. Ljudi koji do tada nisu imali nikakav međusobni kontakt okupili su se oko ideje stvaranja bolje Župe, bolje zajednice. Sad se taj entuzijazam i zajedništvo kao virus širi kroz Župu. Kroz poruke i pozive koje primamo, kroz direktne kontakte s mještanima, osjećamo veliku podršku koja nam daje za pravo nadati se da ćemo dobiti povjerenje Župki i Župljana u nedjelju 16. svibnja. Optimizam je najbolji lijek za stanje u kojemu se nalazi naša zajednica, a mi pucamo od optimizma. Jeli on realan ili ne, odlučit će birači na izborima.

Mogu reći da će ovo biti izbori istine, jer Župa, možda po prvi puta doista ima pravi izbor. Svojim izborom može podržati znanje, javni interes, rad, poslovno iskustvo, mladost, optimizam, entuzijazam i nadu u bolje sutra.

  • Vaš je slogan “Župa može bolje”, a od aktualnog načelnika i kandidata – Župa na prvom mjestu… Što kažete za njegov slogan?

Slogan “možemo bolje” u dvije riječi objedinjuje sve ono što smo do sad radili i što planiramo napraviti za našu zajednicu. Doista mislim da Župa može i mora bolje, a da se može bolje nam potvrđuju brojni primjeri lokalnih samouprava usporedivih s nama, a koje daju puno bolje rezultate nego naša Općina. U protekle četiri godine, naši vijećnici su bili bolji, maksimalno su se trudili doprinijeti zajednici kroz rad vijeća, ali i izvan njega. Otvarali smo teme i ukazivali na propuste, beskompromisno. Kampanjom koju samostalno radimo smo pokazali da možemo i znamo bolje. Brže i lakše komuniciramo međusobno i s javnosti, nismo opterećeni političkim predznakom i usmjereni smo na rad i na konkretna djela.

Slogan “Župa na prvom mjestu” sam po sebi predstavlja ono za što se zapravo ŽUPKA zalaže, a što je zapravo suprotno od dosadašnje prakse aktualnog načelnika. Tako da njegov slogan samo predstavlja dobru ambalažu proizvoda kojemu je istekao rok trajanja i koji nema vezu s konkretnim djelima i politikom koju zastupa aktualna vladajuća garnitura. Jer da im je Župa doista na prvom mjestu, ne bi danas imali problem s divljim deponijama, ne bi projekti ležali u ladicama četiri godine i čekali iduće izbore, ne bi Ministarstvo turizma rušilo natječaje za izbor direktora Turističke zajednice, ne bi skrivećki zapošljavali na osnovu stranačke iskaznice, ne bi zadnji u Županiji donijeli Plan gospodarenja otpadom, ne bi se gradili najskuplji nogostupi u državi i Župa bi danas imala riješeno pitanje kanalizacije, a općinska i državna imovina bi se iskoristila za potrebe stanovnika Župe dubrovačke. Četiri mandata, odnosno 16 godina, nisu bili dovoljni da se uredi bilo kakav prostor za potrebe kulture, a bogata kulturna baština je za cijelo to vrijeme prepuštena zubu vremena. Dvadesetak dana pred izbore se po prvi put od osamostaljenja gradi jedno dječje igralište s košarkaškim i nogometnim terenom. Ako im je Župa na prvom mjestu, što je tek s onim stvarima koje su im na 3. ili 4. mjestu?

  • Za očekivati je drugi krug Bašić-Nardelli, kako komunicirate s ostatkom oporbenjaka, razgovara li se već o njihovoj podršci vašemu kandidatu u drugom krugu?

Kao što smo otvoreni prema javnosti, tako smo otvoreni i prema drugim političkim akterima. S većinom njih imamo otvorenu komunikaciju i spremni smo na suradnju ako su te opcije zainteresirane za promjene u načinu vođenja općine koje mi zastupamo. Orijentirani smo na izbore 16.05. i u ovom trenutku nije sasvim izvjesno hoće li do drugoga kruga doći. Ako dođe, očekujemo podršku većine političkih opcija koje se natječu na lokalnim izborima. Župa je mala zajednica koja prema nekim procjenama broji oko 10.000 stanovnika i gdje se još uvijek zadržalo ono da “svak svakoga pozna”, tako je i na političkoj sceni. Dobro poznam većinu osoba koje se natječu na jednoj od ukupno šest lista za Općinsko vijeće, a osobno poznam i sve kandidate za načelnika. Svima želim puno sreće i što manje stresa u ovom izbornom razdoblju, ali se ipak nadam da će Župa prepoznati upravo nas, kao najkvalitetniju i najkompletniju opciju, koja je sposobna donijeti napredak našoj zajednici.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

KOMENTAR TJEDNA