13.8 C
Dubrovnik
Subota, 26 studenoga, 2022
NaslovnicaLifestyleInes Nanić: goste poput jučerašnjih mladenaca cijeli Grad želi, a reći ću...

Ines Nanić: goste poput jučerašnjih mladenaca cijeli Grad želi, a reći ću i zašto

Jučerašnje vjenčanje u Dubrovniku privuklo je veliku pažnju dubrovačke javnosti, ali je malo tko mogao ostati imun na brojne negativne, nerijetko i iznimno neukusne komentare koji su se mogli pročitati ispod fotografija cvjetnog uređenja Crkve sv. Vlaha. Zbog iznimne atraktivnosti našega Grada kao bajkovitog mjesta za mnoge mladence iz cijelog svijeta, zamolili smo za izjavu Ines Nanić, predsjednicu Strukovne grupe organizatorica vjenčanja osnovane pri Županijskoj komori Dubrovnik Hrvatske gospodarske komore.

Gungula koja se stvorila oko cvijeća koje je postavljeno da uljepša nečiji dan uopće je bespredmetna, ali drago nam je da imamo priliku da se oglasimo i da pokušamo široj dubrovačkoj javnosti dočarati koliko su klijenti kao ovi jučerašnji izuzetno bitni za uopće nastanak kvalitetnog dubrovačkog turizma koji počiva na ekskluzivnim klijentima poput ovih – uvodno će Nanić, te dodaje.

Ines Nanić

-Na početku, bitno je istaknuti da postoji nešto što se zove osobni ukus o kojemu se ne raspravlja. Složit ćemo se da je većina komentara na dekoracije ispred crkve našeg Parca reagirala pozitivno i sa oduševljenjem, jer priznajmo, ne viđa se svaki dan onako raskošni dekor. Svega smo znali viđati ispred naših crkava i u jezgri našeg Grada – Grad živi i neka živi. No opet, o ukusima se ne raspravlja. Ono što je najbitnije a što je većina, bojim se, propustila primijetiti i pojmiti jest da su upravo ovakvi klijenti oni koje cijeli Grad želi. Zašto?

Zato što kad klijent ima budget za cvijeće od nekoliko desetaka tisuća eura samo za ulaz u crkvu, onda ostavlja i zamjetan novac kompletnoj zajednici.

Mi, kao organizatori vjenčanja često pokušavamo približiti upravo ovaj aspekt stranih vjenčanja u Dubrovniku koja su u 2019. godini po našoj internoj procjeni, prihodovala Gradu preko 15 milijuna eura, i to bez smještaja, jer tu evidenciju ne možemo voditi.

Od oko 400 stranih vjenčanja koji se dese u našoj županiji godišnje, možda 2% spadaju pod ekskluzivna vjenčanja (sa potrošnjom iznad 100,000€ po vjenčanju, bez smještaja).

Sad zamislite koliko bi ova cifra bila još impozantnija da je taj postotak drugačiji i da, kao što cijeli Grad treba razmišljati – kao destinacija idemo prema kvaliteti umjesto kvantiteti. No, za takve klijente cijeli Grad treba djelovati ujedinjeno, sa istom vizijom, istom strategijom.

Strukovna udruga teži tome

To je upravo ono čemu mi u našoj Strukovnoj Udruzi Organizatorica Vjenčanja u Dubrovniku stremimo i razvijamo na našim redovitim sastancima i sjednicama – tvrdi Nanić.

Štoviše, dodaje, imali smo izuzetan projekt na kojemu smo zajedničkim snagama radile, a koji je lani nažalost odbilo Turističko vijeće TZ Dubrovnik u kojemu smo prezentirale baš potencijal pozitivnog odjeka koji Dubrovnik može imati ako se uspješno i strateški brendira kao destinacija za luksuzna vjenčanja. Strašno nam je žao da baš naši kolege iz turizma nisu prepoznale kapacitet koji imamo i koji možemo iskoristiti i razviti isključivo zajedničkim snagama.

A o tome postoje lako provjerljivi podaci.

  • -Jedan par dovede 50-100 gostiju, koji spavaju (prosječno 3-5 dana), jedu, putuju, odlaze na ture i izlete te šire svijest o ponudi dubrovačkog turizma po cijelom svijetu svojim preporukama i objavama na društvenim mrežama. Ne postoji niti jedan individualni turist koji ima toliku moć i utjecaj kao mladenci.

Privatni eventi, gdje mahom spadaju vjenčanja, izuzetno su pozdravljeni na ekskluzivnim destinacijama diljem svijeta iz razloga jer su postali  statusni simboli. To su klijenti koji dolaze privatnim avionima, zakupljuju hotele od pet zvjezdica i rade evente cijeli tjedan, pokrivajući tako pola županije – ovaj konkretno klijent prvi dan je radio event u Konavlima – izgledalo je još spektakularnije nego ulaz ispred Sv Vlaha. Svi oni mahom uzimaju i plaćaju usluge lokalnih dobavljača – od nas kao organizatora u startu koji automatski promoviramo i bukiramo lokalne vendore – od zabavljača i glazbenih performera, salona za uljepšavanje, fotografa i kamermana, babysittera, transfer kompanija, restorana i catering firmi, logističkih i A/V kompanija, nosačkih usluga, kemijskih čistionica, animatora, hotela, zaštitarskih firmi, cvjećara, dizajnera i dekoratera…

Na kraju, ne zaboravimo napraviti ono što je većina komentatora (čast iznimkama) zaboravila napraviti – a to je čestitati ispred svega mladencima (a isto tako im i zahvaliti što su odabrali baš naš Grad da svoj novac potroše i svoj najposebniji dan provedu baš u Dubrovniku, u svijetu izbora kojeg ne nedostaje, a vjerujte mi- nismo baš najviše na listi popularnih destinacija onih najbogatijih klijenata) i još bitnije – čestitati našoj kolegici, Martini Pavleković i njenom timu iz agencije Yes I Do, koje su dali sve od sebe i odradile lavovski posao da Dubrovnik, njegovu ponudu i njegove ljude prikažu u najboljem svjetlu.

Bogu hvala, klijenti su stranci pa se nadajmo da do komentara neće doći. A nama ostaje nada da će naše vizije dovesti Dubrovnik tamo gdje mu je mjesto – na listu najprestižnijih destinacija – zaključuje predsjednica strukovne udruge organizatorica vjenčanja u Dubrovniku.

1 KOMENTAR

  1. Izvrsnost uvijek daje odlične rezultate i lijepo ste opisom gđo Ines Nanic dali zeleno svijetlo za takve i slične karaktera različita događanja u jedinstvenom ambijentu,Svjetski. Pozdrav A. P.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

KOMENTAR TJEDNA