24.8 C
Dubrovnik
Četvrtak, 3 srpnja, 2025
HomeVijestiDubrovnik se predstavio kao destinacija poslovnog turizma u Parizu

Dubrovnik se predstavio kao destinacija poslovnog turizma u Parizu

Hrvatska turistička zajednica aktivno radi na promociji i pozicioniranju Hrvatske kao kvalitetne i atraktivne destinacije poslovnog, odnosno MICE turizma. Tako je u suradnji Kongresnog odjela HTZ-a i Predstavništva HTZ-a u Francuskoj jučer uspješno organizirana specijalizirana MICE radionica koja je održana u atraktivnom prostoru Les salons Hoche u neposrednoj blizini Trijumfalne kapije i Elizejskih poljana, odnosno u srcu Pariza. Cilj radionice je bila uspostava poslovne suradnje i zbližavanja hrvatskih i francuskih turističkih subjekata pa se radionici tako odazvao maksimalan broj hrvatskih subjekata, među kojima su brojne specijalizirane DMC agencije, ali i brojni hotelski lanci.

Veseli nas veliki interes francuskog tržišta za segment poslovnog turizma Hrvatske. Upravo ovakav format radionica na kojima se spajaju predstavnici hrvatske i francuske turističke industrije predstavlja kvalitetan način prezentacije svega onoga što Hrvatska ima za ponuditi u poslovnom turizmu. Prednost poslovnog turizma je što se  putovanja odvijaju tijekom cijele godine, a potrošnja takvih gostiju je dva i više puta veća. Ne treba zaboraviti ni transfer znanja kao produkt brojnih poslovnih skupova te vrlo često korištenje premium ponude i usluga. Hrvatske kongresne destinacije imaju vrlo razvijenu infrastrukturu za manje i srednje poslovne skupove, a za incentive putovanja idealne su gotovo sve hrvatske destinacije, istaknula je Danijela Mihalić Đurica, direktorica Predstavništva HTZ-a u Francuskoj.

Potencijale poslovnog segmenta na razini destinacija zainteresiranoj su javnosti u sklopu radionice predstavili Kongresni i incentiv odjeli Opatije, Dubrovnika i Zagreba, čime je na francuskom tržištu po prvi put predstavljena cjelovita MICE ponuda Hrvatske. Uz rekordan broj hrvatskih sudionika radionica je privukla i 60-ak najznačajnijih francuskih agencija specijaliziranih za ovaj segment, kao što su EGG, Eventeam, Overcome, Phenomene, Xplore, The blue Yellow i dr.

Specifičnosti hrvatske MICE ponude francuskim partnerima predstavljene su i putem digitalne brošure s jedinstvenim QR kodom i pregledom cjelokupne poslovne ponude Hrvatske. Predstavljen je i dio hrvatske eno-gastronomske scene pa su tako, osim promotivnih materijala, brošura i hrvatskih suvenira, MICE buyeri dobili i nagrađivano istarsko maslinovo ulje, a održana je i degustacija kvalitetnih vina različitih vinskih regija Hrvatske.

Dodajmo kako su francuski turisti tijekom 2022. godine u Hrvatskoj ostvarili gotovo 40 posto više dolazaka i noćenja u usporedbi s prošlom godinom, a čime su se i značajno približili trendovima iz 2019. Ukoliko ne bude značajnijih poremećaja na tržištima, u idućoj se godini očekuje dostizanje predpandemijskih brojki s francuskog tržišta.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

KOMENTAR TJEDNA