Dubrovnik Fashion Ball 2025. održat će se 27. studenoga u hotelu Rixos Premium Dubrovnik, okupljajući vodeće hrvatske dizajnere, brojne uzvanike i ljude velikog srca u humanitarnoj večeri.
Ovaj humanitarni modni spektakl, koji organizira Studio Marcela Premium, još jednom će spojiti svijet mode, ljepote i dobrote, s plemenitim ciljem – prikupljanjem sredstava za Udrugu Dva skalina, udrugu roditelja djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom iz Dubrovnika.
Haljina australskog brenda Camilla iz Belle Epoque Stores, će biti licitirana na reviji Dubrovnik Fashion Ball za Dva skalina. Koje nam detalje otkrivaju?
Čime je inspirirana kolekcija koju ćete pokazati na Fashion Ball-u u Dubrovniku?
Kolekcija je inspirirana putovanjima, resort elegancijom i bezbrižnim osjećajem boravka uz more. Fokus je na laganim, profinjenim materijalima i bojama koje prate ritam ljeta i mediteranskog ozračja.
S kojim ciljem i mišlju kreirate odjeću?
Mi ne kreiramo odjeću — mi kuriramo odabir vrhunskih međunarodnih resort brendova koji nisu prisutni na hrvatskom tržištu. Upravo zato pažljivo biramo svaki komad kako bismo ponudili raznolik i luksuzan izbor za goste naših hotela i klijentelu koja traži nešto posebno.
Možete li nam otkriti kako izgleda vaša haljina za koju će se licitirati u tri riječi?
Vesela, zaigrana, s resicama — haljina australskog brenda Camilla.

Modna industrija u Hrvatskoj je mala, ali dinamična. Što Vas najviše fascinira, a što zabrinjava na domaćoj sceni?
Fascinira nas rast svijesti o kvaliteti i individualnom stilu te otvorenost prema internacionalnim modnim smjerovima. Zabrinjava nedostatak pristupa ekskluzivnim brendovima i ograničeni tržišni prostor za razvoj luksuznog segmenta.
Koliko je izazovno graditi održiv brend u modnoj industriji koja je fokusirana na brzu potrošnju?
Izazovno je, jer održivost traži promišljen pristup — od materijala do trajnosti odjevnih komada. Naš odgovor je kupnja manjeg broja, ali kvalitetnijih komada, koji se nose dugo i u različitim prilikama. To je filozofija koju potičemo kod svojih kupaca.
Kako se osjećate dok pripremate modnu reviju s humanitarnom notom?
Ispunjeno i motivirano. Drago nam je što moda u ovom slučaju dobiva dodatnu vrijednost — mogućnost da doprinesemo zajednici i podržimo značajnu inicijativu.







