18.8 C
Dubrovnik
Ponedjeljak, 20 listopada, 2025
HomeVijestiDubrovački ugostitelji zadovoljni novim konceptom Zimskog festivala, upozoravaju na tehničke nedostatke u...

Dubrovački ugostitelji zadovoljni novim konceptom Zimskog festivala, upozoravaju na tehničke nedostatke u Natječaju za zakup javnih površina


Nakon izlaska Natječaja za davanje u zakup javnih površina na Stradunu za postavljanje stolova (60×60), stolica i pokretnih poslužnih jedinica u svrhu pružanja ugostiteljskih usluga tijekom Dubrovačkog zimskog festivala, u petak, 17. listopada, održan je sastanak s ugostiteljima na inicijativu Ceha ugostitelja HOK-a i Strukovne grupe ugostitelja ŽK Dubrovnik.

Tijekom rasprave nazočni su iskazali zadovoljstvo ovim konceptom Festivala, međutim, uočeni su određeni tehnički nedostatci u samom Natječaju, a kao partner Gradu Dubrovniku, ugostitelji žele ukazati na te nedostatke s ciljem bolje organizacije i uspjeha Dubrovačkog zimskog festivala.

Ugostitelji su izrazili želju za sudjelovanjem na Dubrovačkom zimskom festivalu, te vjeruju da kroz daljnju suradnju i komunikaciju s Gradom zajednički mogu pronaći kvalitetna rješenja kako bi se osiguralo da Zimski festival postane uspješan događaj koji će privući posjetitelje  i obogatiti ponudu našeg grada.

Što stoji u samom natječaju?

Grad Dubrovnik objavio je na svojim mrežnim stranicama Natječaj za davanje u zakup javnih površina u kojem su uz lokacije na Stradunu, kojih je 13, na kojima će se postavljati stolice i stolovi, navedeni i početni iznosi zakupnina za svaku pojedinu lokaciju za vrijeme trajanja festivala.

“Stolovi i stolice mogu se postavljati isključivo u skladu s grafičkim prikazom koji je sastavni dio ovog natječaja. Pomoćne poslužne jedinice mogu se postaviti isključivo za vrijeme glazbenih događanja (koncerata i sl.) u sklopu Dubrovačkog Zimskog festivala, na način da se s ugovorene javne površine uklone 2 stola i 4 stolice i zamjene pomoćnom poslužnom jedinicom. Stolove, stolice i pomoćne poslužne jedinice osigurava sponzor Dubrovačkog Zimskog festivala”, navedeno je u tekstu Natječaju.

U natječaju je navedeno i da se jave površine površine davaju u zakup od 29. studenog 2005., do 3. siječnja 2026., osim lokacije 13. (od ulice Marojice Kaboge prema Luži, do površine u zakupu Caffe bara Cele), koja se daje u zakup od 29. studenog do 27. prosinca 2025.

“Sudionici natječaja čije ponude budu izabrane kao najpovoljnije, i koji zaključe ugovor o zakupu javne površine s Gradom Dubrovnikom, ne mogu ugovorenu javnu površinu dati u podzakup niti je koristiti u suprotnosti s ugovorom, te su dužni odobriti popust od 30% na cjelokupnu ponudu ugostiteljskog objekta iz kojeg će se pružati ugostiteljska usluga na javnim površinama koje su predmet natječaja za vrijeme trajanja Dubrovačkog zimskog festivala. Ugostiteljski objekti iz kojih će se pružati ugostiteljska usluga na javnim površinama koje su predmet natječaja ne smiju biti udaljeni više od 80,00 m od javne površine za koju se natječu”, navedeno je među ostalim u tekstu natječaj.

Natječaj možete pročitat ovdje.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

KOMENTAR TJEDNA