U dubrovačkom hotelu Lacroma danas počinje višednevna manifestacija Dani hrvatskog turizma, najveći skup turističkih djelatnika u Hrvatskoj. Kroz višednevni program Dana hrvatskog turizma tradicionalno se putem stručnih predavanja, radionica, prezentacija i radnih sastanaka sažimaju turistička i gospodarska postignuća, komentiraju aktualne teme vezane uz turizam te prezentiraju turistički potencijali za daljnji razvoj i učinkovitije pozicioniranje hrvatskog turizma.
Danas se održava Nacionalni DMK Forum koji ove godine obilježava jubilarnih deset godina, tijekom kojih je postao središnje mjesto dijaloga i povezivanja stručnjaka iz destinacijskog menadžmenta, marketinga i turizma.
Ovogodišnji DMK Forum posvećen je budućnosti destinacijskih menadžment kompanija i ulozi novih tehnologija u njihovu poslovanju. Sudionicima će biti prezentirani primjeri dobre prakse iz područja destinacijskog menadžmenta te poslovanja domaćih i inozemnih destinacijskih menadžment kompanija.
Forum posebno ističe važnost kreativnosti, znanja i iskustva turističkih djelatnika, a sudionici se potiču na razvoj održive, kvalitetne i tehnološki napredne turističke ponude Hrvatske.
Turistički stručnjaci raspravljat će o temama promjena u turizmu, kako se putnici mijenjaju i što otkrivaju podaci Skyscannera o novim trendovima u putovanjima, te o utjecaju umjetne inteligencije na industriju putovanja. HGK bi na svom predavanju trebala dati odgovor na pitanje:
Što turist danas traži, a Hrvatska (još) ne servira?
Dio programa čine i svečane dodjele godišnjih turističkih nagrada, koje će se održati u petak uz televizijski prijenos završne dodjele na Hrvatskoj radioteleviziji. Nagrade se dodjeljuju pojedincima, predstavnicima turističke industrije te najboljim odredištima i subjektima koji su svojim radom i rezultatima zaslužili prestižna priznanja. Godišnje hrvatske turističke nagrade zajednički su projekt Ministarstva turizma i sporta, Hrvatske turističke zajednice i Hrvatske gospodarske komore, nastao s ciljem daljnjeg poticanja konkurentnosti, inovativnosti i svijesti o održivom razvoju te podizanju kvalitete usluga i proizvoda u turističkom sektoru.







