COOLTURA ODVAJANJA OTPADA-Čistoća predstavila edukativnu i informativnu kampanju odvajanja otpada

Čistoća je pokrenula novu edukativnu i informativnu kampanju koju je osmislio kreativni umjetnik Pero Mrnarević pod nazivom “COOLTURA ODVAJANJA OTPADA”  Autor kreativne kampanje odvajanja otpada dubrovački umjetnik, ilustrator i grafički dizajner Pero Mrnarević pojasnio je ciljeve kampanje.

– Željeli smo u svakom od nas prepoznati potencijal da budemo bolji, kroz kreativnost, igrajući se određenim vlastitim percepcijama identiteta i kulture. Dubrovnik se percipira kao kulturan grad i mi to volimo misliti o sebi. U svijetu je činjenica kako dio kulture počiva na brizi o okolišu, a ne samo na kulturnoj baštini. Zbog toga smo odlučili napraviti nešto kreativno, duhovito i motivirajuće da bi ljudi u sebi prepoznali potencijal da budu bolji i da doprinesu zajednici kroz odvajanje otpada – kazao je Mrnarević te pojasnio što su konkretno napravili.

Naime, tu su vizuali koji su dotaknuli sve ciljne skupine. Mrnarević je istaknuo kako su osmišljeni likovi koji podsjećaju što u koji kontejner ide. Osmišljene su humoristične i motivirajuće poruke. Kampanja je osmišljena u fazama. 

– Cilj kampanje je podsjetiti sve nas da možemo biti bolji, a bolji smo kad odvajamo smeće – istaknuo je autor kampanje Pero Mrnarević.

Direktor Čistoće Marko Iveković kazao je kako Dubrovčani ne odvajaju otpad koliko bi trebali.

– Zato ova kampanja ima za cilj podizati svijest, ali nas i podsjetiti na zakonsku obvezu odvajanja otpada. Građane ćemo upoznati s benefitima jer koliko budu odvajali otpad, ovisit će koliki će im biti računi. To će biti dodatni motiv za pokretanje i nagovaranje ljudi da krenu odvajati otpad – kazao je Iveković.

Otkrio je podatak kako je u prošloj godini bilo oko 11 do 12 posto odvojenog otpada. Zbog toga, istaknu je, potrebno je pobuditi svijest građana za postizanje boljih rezultata. Direktor Iveković je naznačio kako su u fokusu kampanje najmlađi, ali i svi ostali.

Podsjetimo, u okviru kampanje “Cooltura odvajanja otpada” tvrtka Čistoća je već započela uređenje javnih odlagališta postavljanjem vizualnih rješenja pojedinih vrsta otpada na zaštitne pregrade spremnika. Akcija je pokrenuta s temeljnim ciljem povećanja udjela odvojenog prikupljenog komunalnog otpada,  odnosno smanjenja količine miješanog komunalnog otpada koji se odlaže na odlagalište.

Gradonačelnik Mato Franković podržao je ovu kampanju.

– Sukladno novom zakonu i aktima koje će donijeti grad, bit će financijska obveza odvajati otpad Ako odvajamo otpad to će nas koštati manje, a ako ne odvajamo plaćat ćemo više. Siguran sam da će upravo to najviše podići svijest. Treba raditi na edukaciji jer ne želimo da nam se dogodi efekt odvajanja otpada pored kontjejnera i da ljudi ostavljaju smeće po ulicama – kazao je Franković.

Franković je istaknuo kako mu sve sviđa kampanja te igra riječi ‘cool’ i ‘klutura’. 

Podsjetimo, u okviru kampanje “Cooltura odvajanja otpada” tvrtka Čistoća je već započela uređenje javnih odlagališta postavljanjem vizualnih rješenja pojedinih vrsta otpada na zaštitne pregrade spremnika. Akcija je pokrenuta s temeljnim ciljem povećanja udjela odvojenog prikupljenog komunalnog otpada,  odnosno smanjenja količine miješanog komunalnog otpada koji se odlaže na odlagalište.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.