14.8 C
Dubrovnik
Srijeda, 4 prosinca, 2024
NaslovnicaLifestyleACI: Ustrajemo na kvalitetnoj ponudi te prilagodbi usluga za sve nautičare koji...

ACI: Ustrajemo na kvalitetnoj ponudi te prilagodbi usluga za sve nautičare koji odabiru odmor na Jadranu

Mnogi turistički stručnjaci ističu kako je segment nautičkog turizma u prednosti pred ostalim akterima turističke industrije. Razlog tome je činjenica da nautičari kao turisti dobar dio odmora provode na svojim plovilima, gdje se nalaze u svojevrsnoj izolaciji.

Prvi nautičari na Jadran su ove godine počeli dolaziti odmah u svibnju, čim su se za to stekli uvjeti. To su uglavnom bili turisti s naših tradicionalnih tržišta – Slovenije, Austrije i Njemačke. „U godini prepunoj izazova ipak smo optimisti, jer od gostiju svakodnevno primamo brojne upite za dolazak u svaku od naše 22 marine diljem Jadrana, od Umaga do Dubrovnika, a kako sezona odmiče tako imamo sve više gostiju u marinama i na plovilima. Tijekom kolovoza se intenzivirao i promet, iako je vrlo teško govoriti o projekcijama i procjenama prometa s obzirom na ukupnu situaciju.“, kažu iz ACI-ja, vodeće hrvatske nautičke tvrtke i najvećeg lanca marina na Mediteranu.

Svjesni ukupne situacije, ali i toga da konkurencija diljem Mediterana nudi posebne pogodnosti, u ACI-ju su pripremili niz pogodnosti kako bi i domaće nautičare, kojih je nemali broj, potaknuli na plovidbu Jadranom, a strane na dolazak u Hrvatsku.

„Svrha je bila potaknuti nautičare na plovidbu jer time ujedno potičemo i poslovanje drugih djelatnosti u marinama, poput ugostiteljstva i servisa. I dalje ćemo razvijati nautički segment ciljanim akcijama tijekom cijele turističke sezone. Želimo poticati turizam u svim našim destinacijama, imajući na umu važnost nautičkog segmenta za kompletan hrvatski turizam. Stoga sa svojim partnerima radimo na kvalitetnoj i sadržajnoj nautičkoj ponudi za sve domaće i strane nautičare koji za odmor odabiru Hrvatsku.“, kažu iz ACI-ja.

ACI marina Dubrovnik, 08-2018 foto: Davor Zunic / Fotofaktor.com

Hrvatska se u trenutnim okolnostima ima mogućnost dodatno brendirati kao sigurna i poželjna nautička destinacija te se dodatno pozicionirati na svjetskoj nautičkoj karti. Što to u praktičnom smislu znači? Brend potrošaču pruža osjećaj dodatne vrijednosti. Konzumiranje provjerenog i kvalitetnog proizvoda u većini slučajeva rezultira stvaranjem lojalnog potrošača. Na taj način, potrošači su spremni izdvojiti više kako bi uživali u osjećaju sigurnosti i zadovoljstva.

Uz malo više volje, Hrvatska bi mogla kreirati nautičke trendove, zbog čega bismo bili konkurentniji na europskoj i svjetskoj razini. ACI intenzivno radi na unaprjeđenju ponude i usluge, ali u proces brendiranja moraju biti uključeni svi nositelji turističke ponude, s obzirom da je riječ o procesu koji traje, koji zahtjeva kontinuirani rad i prepoznavanje potencijala po kojima se možemo izdvojiti u odnosu na konkurenciju.

Procjenu kakva će biti ova sezona, odnosno što nas očekuje do kraja 2020. godine, u ovom je trenutku teško dati. Ipak, moguće je dati obećanje da ACI nastavlja s daljnjim razvojem ponude i usluge. Na primjeru marine Dubrovnik, koja je prošle godine ostvarila najviše prihoda unutar ACI sustava i ostavila dovoljno prostora za ulaganja u najpotentniju ACI marinu, to znači nastavak važnog projekta obnove dvorca Sorkočević, financiranog bespovratnim sredstvima EU, kao i ulazak u završnu fazu projektiranja i ishođenja dozvola za rekonstrukciju i gata i elektroenergetske, vodovodne i hidrantske mreže kako bi ACI marina Dubrovnik bila u mogućnosti ispuniti sve zahtjeve nautičara i charter kompanija. Najveći projekt koji očekuje ACI marinu Dubrovnik u skoroj budućnosti je proširenje marine sukladno prostorno – planskoj dokumentaciji, a čime će se najjužnija ACI marina svrstati uz bok najboljim marinama na Mediteranu.

Sponzorirani članak

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

NJORGANJE