26.8 C
Dubrovnik
Srijeda, 20 kolovoza, 2025
HomeVijestiOružje nije igračka, niti je pirotehnika igračka koju treba kupovati djeci -...

Oružje nije igračka, niti je pirotehnika igračka koju treba kupovati djeci – nastavlja se kampanja policije

O akciji “Mir i dobro” govori je voditelj Službe policije Nikola Nalbani. Akcija se tiče sprječavanja oblika protupravnog ponašanja, od zlouporabe pirotehnike do nezakonitog djelovanja u prometu za vrijeme božićnih i novogodišnjih praznika.

– Nisu zabilježeni događaji koji bi utjecali na sigurnost. Što se tiče pirotehnike, zabilježeno je jedno ozljeđivanje djeteta u Metkoviću s petardom, ono je ozlijeđeno i ocu je izdan prekršajni nalog. – rekao je Nalbani.

Načelnik PU dubrovačko-neretvanske Ivan Pavličević kazao je kako “oružje nije igračka, niti je pirotehnika igračka koju treba kupovati djecu”.

– Apeliram da oružje koje posjedujete, a za koje nemate dozvolu predate najbližoj policijskoj postaji gdje će bez odgovornosti i sankcije ga preuzeti specijalizirani policijski službenici. To oružje će se uništiti. – kazao je Pavličević. 

O kampanji „Manje oružja, manje tragedija“ govorio je policijski službenik za prevenciju Miro Marjanović.

– Svrha kampanje je sprječavanje zlouporabe oružja, ali i senzibiliziranje javnosti i poticanje građana na dragovoljnu predaju. Provodi se od 2007. Do 2014. se provodila s UN-om , a iza 2014. provodi se samostalno u koordinaciji s Vijećem za prevenciju te lokalnom upravom i samoupravom. Ova kampanja je od UN-a proglašena jedna od uspješnijih kampanja ove vrste. – kazao je on.

– Na području RH je predan impozantan broj oružja i eksplozivnih tvari. I građani iz PU dubrovačko-neretvanske su predali veliki broj oružja. Prošle godine samo više od tri tisuće raznog streljiva, ručni minobacač, pa i 21 kilogram eksploziva. Građani u prosjeku godišnje imaju 90 dragovoljnih predaja. Građani neće biti sankcionirani ako predaju, to je propisano zakonom. – naglasio je Marjanović, dodajući kako je “kampanja modernizirana u vidu novih vizuala, tiskanih novih materijala, oglašavanjem na Googleu i Facebooku, a u suradnji s TBF-om snimljena je i pjesmu.”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

KOMENTAR TJEDNA