Dubrovnik Fashion Ball 2025. održat će se 27. studenoga u hotelu Rixos Premium Dubrovnik, okupljajući vodeće hrvatske dizajnere, brojne uzvanike i ljude velikog srca u humanitarnoj večeri.
Ovaj humanitarni modni spektakl, koji organizira Studio Marcela Premium, još jednom će spojiti svijet mode, ljepote i dobrote, s plemenitim ciljem – prikupljanjem sredstava za Udrugu Dva skalina, udrugu roditelja djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom iz Dubrovnika.
Haljina branda Alduk, dizajnera Ivana Alduka, biti će licitirana na reviji Dubrovnik Fashion Ball za Dva skalina. Koje nam je detalje otkrio o reviji u Dubrovniku?-
-Kolekcija koju ćemo ekskluzivno predstaviti u Dubrovniku dio je niza kolekcija na kojima trenutno radimo, a ova nam je posebno draga jer će upravo tamo doživjeti svoju premijeru. Stvaranje nove kolekcije smo krenuli od efektnih i luksuznih tkanina sa željom stvaranja modela haljina koji će objediniti ALDUK DNA, udobnost nošenja i vizualni bijeg u neka glamuroznija vremena. Siluete su fluidne, s prepoznatljivim Alduk potpisom: elegantne, moderne s pomno biranim detaljima – kaže dizajner, te dodaje:

-Naš je cilj stvoriti odjeću koja osnažuje ženu, a ne sputava je. Alduk kolekcije nastaju za modernu ženu koja zna što želi – one su funkcionalne, ugodne, ali uvijek s dozom luksuza i individualnosti. Svaki komad odjeće nosi naš DNA: tiha elegancija, kvaliteta i bezvremenski dizajn koji naglašava osobnost, a ne trend.
Možete li nam otkriti kako izgleda vaša haljina za koju će se licitirati, u tri riječi?
-Luksuzna. Udobna. Zavodljiva. Riječ je o našem bestseller modelu Umbria, haljini koja laskavo prati liniju ženskog tijela, ističe ono najljepše i odiše profinjenošću. Veselimo se vidjeti tko će postati njezina nova vlasnica.

O hrvatskoj modnoj sceni kaže:
-Hrvatska modna scena oduvijek se kretala u valovima – ima svoje uspone i padove, no ono što me uvijek fascinira je snaga i kreativnost domaćih dizajnera. Nakon toliko godina u industriji, naučio sam fokus stavljati na razvoj vlastitog brenda i njegovo sazrijevanje, koje prirodno ide ruku pod ruku s mojim osobnim rastom. Negativne promjene i izazovi dio su svakog tržišta, ali u njima vidim priliku za napredak. Svaka nova kolekcija, svaki novi projekt dokaz su da hrvatska moda ima itekako živu energiju.
Koliko je izazovno graditi održiv brend u modnoj industriji koja je fokusirana na brzu potrošnju?
-Iskreno, izazovno je, ali ne i nemoguće. Hrvatski brendovi od samih su početaka usmjereni na kvalitetu i individualni pristup klijentima, što nas razlikuje od masovnih lanaca brze mode. Mi ne stvaramo prolazne trendove, nego odjeću koja traje. Takav pristup zahtijeva strpljenje i dosljednost, ali vjerujem da upravo to gradi istinski održiv brend.

Kako se osjećate dok pripremate modnu reviju s humanitarnom notom?
-Pripreme za svaku reviju su poseban kreativni proces u kojem cijeli tim iskreno uživa. Uvijek postoji nit vodilja koja oblikuje kolekciju – a ovaj put želimo ljudima ponuditi trenutak ljepote, luksuza i mašte, dopustiti im da barem na tren odlutaju u neki bolji svijet. To je, uostalom, i bit svake humanitarne akcije – pružiti nadu i vjeru u ljepotu. Zahvalni smo što smo dio ovog događaja i što naš rad može doprinijeti jednoj plemenitoj priči.








