18.8 C
Dubrovnik
Ponedjeljak, 17 studenoga, 2025
HomeDupromoIvan Alduk: Veselimo se vidjeti tko će postati nova vlasnica ove zavodljive...

Ivan Alduk: Veselimo se vidjeti tko će postati nova vlasnica ove zavodljive haljine

Dubrovnik Fashion Ball 2025. održat će se 27. studenoga u hotelu Rixos Premium Dubrovnik, okupljajući vodeće hrvatske dizajnere, brojne uzvanike i ljude velikog srca u humanitarnoj večeri.

Ovaj humanitarni modni spektakl, koji organizira Studio Marcela Premium, još jednom će spojiti svijet mode, ljepote i dobrote, s plemenitim ciljem – prikupljanjem sredstava za Udrugu Dva skalina, udrugu roditelja djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom iz Dubrovnika.

Haljina branda Alduk, dizajnera Ivana Alduka, biti će licitirana na reviji Dubrovnik Fashion Ball za Dva skalina.  Koje nam je detalje otkrio o reviji u Dubrovniku?-

-Kolekcija koju ćemo ekskluzivno predstaviti u Dubrovniku dio je niza kolekcija na kojima trenutno radimo, a ova nam je posebno draga jer će upravo tamo doživjeti svoju premijeru. Stvaranje nove kolekcije smo krenuli od efektnih i luksuznih tkanina sa željom stvaranja modela haljina koji će objediniti ALDUK DNA, udobnost nošenja i vizualni bijeg u neka glamuroznija vremena. Siluete su fluidne, s prepoznatljivim Alduk potpisom: elegantne, moderne s pomno biranim detaljima – kaže dizajner, te dodaje:

-Naš je cilj stvoriti odjeću koja osnažuje ženu, a ne sputava je. Alduk kolekcije nastaju za modernu ženu koja zna što želi – one su funkcionalne, ugodne, ali uvijek s dozom luksuza i individualnosti. Svaki komad odjeće nosi naš DNA: tiha elegancija, kvaliteta i bezvremenski dizajn koji naglašava osobnost, a ne trend.

Možete li nam otkriti kako izgleda vaša haljina za koju će se licitirati, u tri riječi?

-Luksuzna. Udobna. Zavodljiva. Riječ je o našem bestseller modelu Umbria, haljini koja laskavo prati liniju ženskog tijela, ističe ono najljepše i odiše profinjenošću. Veselimo se vidjeti tko će postati njezina nova vlasnica.

O hrvatskoj modnoj sceni kaže:

-Hrvatska modna scena oduvijek se kretala u valovima – ima svoje uspone i padove, no ono što me uvijek fascinira je snaga i kreativnost domaćih dizajnera. Nakon toliko godina u industriji, naučio sam fokus stavljati na razvoj vlastitog brenda i njegovo sazrijevanje, koje prirodno ide ruku pod ruku s mojim osobnim rastom. Negativne promjene i izazovi dio su svakog tržišta, ali u njima vidim priliku za napredak. Svaka nova kolekcija, svaki novi projekt dokaz su da hrvatska moda ima itekako živu energiju.

Koliko je izazovno graditi održiv brend u modnoj industriji koja je fokusirana na brzu potrošnju?

-Iskreno, izazovno je, ali ne i nemoguće. Hrvatski brendovi od samih su početaka usmjereni na kvalitetu i individualni pristup klijentima, što nas razlikuje od masovnih lanaca brze mode. Mi ne stvaramo prolazne trendove, nego odjeću koja traje. Takav pristup zahtijeva strpljenje i dosljednost, ali vjerujem da upravo to gradi istinski održiv brend.

Kako se osjećate dok pripremate modnu reviju s humanitarnom notom?

-Pripreme za svaku reviju su poseban kreativni proces u kojem cijeli tim iskreno uživa. Uvijek postoji nit vodilja koja oblikuje kolekciju – a ovaj put želimo ljudima ponuditi trenutak ljepote, luksuza i mašte, dopustiti im da barem na tren odlutaju u neki bolji svijet. To je, uostalom, i bit svake humanitarne akcije – pružiti nadu i vjeru u ljepotu. Zahvalni smo što smo dio ovog događaja i što naš rad može doprinijeti jednoj plemenitoj priči.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

KOMENTAR TJEDNA