Putnici koji su se posljednjih dana prijavljivali na letove iz Zračne luke Ruđer Bošković u Dubrovniku primijetili su promjene u načinu rada šaltera za check-in. Umjesto uobičajenog rasporeda prema aviokompanijama i destinacijama, omogućeno im je prijavljivanje na bilo kojem šalteru, bez obzira na prijevoznika ili let, što do sada nije bila praksa u najjužnijoj hrvatskoj zračnoj luci – piše portal Croatian Aviation.

Informacije koje su putnici podijelili putem društvenih mreža, prvenstveno Facebooka, ukazuju na zbunjenost zbog nejasnoća, osobito jer ih nitko unaprijed nije obavijestio o promjenama, a informacija o novom modelu rada ne postoji na službenoj stranici zračne luke, a prema informacijama putnika informacija o istome nije došla ni od strane avioprijevoznika. Neki su istaknuli kako su dobili objašnjenje da se novi sustav primjenjuje zbog nedostatka radne snage pa smo zatražili i komentar Zračne luke Dubrovnik koja nam je potvrdila da je riječ o planski uvedenom modelu.
“U svrhu optimizacije i prilagodbe operativnih procesa, uvedeno je testno razdoblje tijekom kojeg putnici mogu obaviti prijavu na bilo kojem dostupnom šalteru. Ovaj način prijave primjenjuje se povremeno, prvenstveno u periodima najprometnijih vršnih sati. “All Flights Check-in Model” uveden je s ciljem osiguranja operativne spremnosti zračne luke u slučaju potrebe za njezinim dugoročnim korištenjem tijekom ljetnih mjeseci. Pratit ćemo učinke ovog modela te nastaviti s prilagodbom operativnih procesa kako bismo osigurali maksimalnu učinkovitost i zadovoljstvo putnika.”

Na dio upita koji se odnosio na nedostatak radne snage u Dubrovniku se nisu očitovali, no neslužbeno doznajemo kako su u zračnoj luci primorani prijeći na ovaj novi način rada upravo zbog neodstatka djelatnika koji je vidljiv već sada, a pravi problemi mogli bi nastupiti u špici ljetne sezone kada će se broj putnika u Dubrovniku višestruko povećati.
Aviokompanije sigurno nisu sretne s ovim načinom rada jer su na zasebnim šalterima bolje mogle plasirati svoje proizvode i usluge, a isto svakako ne odgovara ni Dubrovniku kao luksuznoj destinaciji u čijoj će zračnoj luci sada i poslovni putnici s velikih prijevoznika, kao i putnici niskotarifnoj Ryanaira, stajati u istom redu.
Podsjećamo, i u prošloj ljetnoj sezoni u Dubrovniku je nedostajalo zaposlenika pa su putnici nerijetko, osobito u špici ljetne sezone, dugo čekali na svoju prtljagu na dolaznim letovima, očito je da problem postoji i dalje, a sada se proširio i u druge odjele ove zračne luke pred kojom je još jedna rekordna godina.