17.8 C
Dubrovnik
Petak, 9 svibnja, 2025
NaslovnicaVijestiNedostatak radne snage uvjetovao novi način prijave putnika u dubrovačkoj zračnoj luci?

Nedostatak radne snage uvjetovao novi način prijave putnika u dubrovačkoj zračnoj luci?

Putnici koji su se posljednjih dana prijavljivali na letove iz Zračne luke Ruđer Bošković u Dubrovniku primijetili su promjene u načinu rada šaltera za check-in. Umjesto uobičajenog rasporeda prema aviokompanijama i destinacijama, omogućeno im je prijavljivanje na bilo kojem šalteru, bez obzira na prijevoznika ili let, što do sada nije bila praksa u najjužnijoj hrvatskoj zračnoj luci – piše portal Croatian Aviation.

Photo: Croatian Aviation

Informacije koje su putnici podijelili putem društvenih mreža, prvenstveno Facebooka, ukazuju na zbunjenost zbog nejasnoća, osobito jer ih nitko unaprijed nije obavijestio o promjenama, a informacija o novom modelu rada ne postoji na službenoj stranici zračne luke, a prema informacijama putnika informacija o istome nije došla ni od strane avioprijevoznika. Neki su istaknuli kako su dobili objašnjenje da se novi sustav primjenjuje zbog nedostatka radne snage pa smo zatražili i komentar Zračne luke Dubrovnik koja nam je potvrdila da je riječ o planski uvedenom modelu.

“U svrhu optimizacije i prilagodbe operativnih procesa, uvedeno je testno razdoblje tijekom kojeg putnici mogu obaviti prijavu na bilo kojem dostupnom šalteru. Ovaj način prijave primjenjuje se povremeno, prvenstveno u periodima najprometnijih vršnih sati. “All Flights Check-in Model” uveden je s ciljem osiguranja operativne spremnosti zračne luke u slučaju potrebe za njezinim dugoročnim korištenjem tijekom ljetnih mjeseci. Pratit ćemo učinke ovog modela te nastaviti s prilagodbom operativnih procesa kako bismo osigurali maksimalnu učinkovitost i zadovoljstvo putnika.”

Photo: Croatian Aviation

Na dio upita koji se odnosio na nedostatak radne snage u Dubrovniku se nisu očitovali, no neslužbeno doznajemo kako su u zračnoj luci primorani prijeći na ovaj novi način rada upravo zbog neodstatka djelatnika koji je vidljiv već sada, a pravi problemi mogli bi nastupiti u špici ljetne sezone kada će se broj putnika u Dubrovniku višestruko povećati.

Aviokompanije sigurno nisu sretne s ovim načinom rada jer su na zasebnim šalterima bolje mogle plasirati svoje proizvode i usluge, a isto svakako ne odgovara ni Dubrovniku kao luksuznoj destinaciji u čijoj će zračnoj luci sada i poslovni putnici s velikih prijevoznika, kao i putnici niskotarifnoj Ryanaira, stajati u istom redu.

Podsjećamo, i u prošloj ljetnoj sezoni u Dubrovniku je nedostajalo zaposlenika pa su putnici nerijetko, osobito u špici ljetne sezone, dugo čekali na svoju prtljagu na dolaznim letovima, očito je da problem postoji i dalje, a sada se proširio i u druge odjele ove zračne luke pred kojom je još jedna rekordna godina.

Komentiraj

Unesite svoj komentar!
Ovdje unesite svoje ime

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

NJORGANJE