Dva dubrovačka hotela u 2027. godini trebala bi otvoriti svoja vrata kao preuređeni hoteli pod brandom Hilton grupacije, doznajemo neslužbeno. Prema informacijama iz dubrovačkih turističkih krugova, upravljanje i standardi Hiltonovih brendova ugovoreni su za Hotel Petku u Gružu i Hotel Lafodija na Lopudu.
Vlasnici ovih dvaju hotela, tvrtka Pivac, vlasnik Petke i talijanska grupacija Marazzi, vlasnici Lafodije, na naše upite o budućoj suradnji s ovim poznatim svjetskim hotelskim lancem zasad nisu odgovorili, no nedavne izjave potvrdile su ipak kako nemaju namjeru prodavati ove hotele, o čemu se također pričalo u dubrovačkim kuloarima. Prema neslužbenim informacijama, ova dva dubrovačka hotela trebala bi biti u različitim podbrendovima Hilton grupacije – Hotel Petka unutar DoubleTree by Hilton, a Lafodia u Curio Collection by Hilton.
Hilton grupacija ima 24 brenda u hotelskom portfelju koji su raspoređeni u različitim segmentima usluga od najluksuznijih kao što je Waldorf Astoria Hotels & Resorts, do poslovnih, resort, lifestyle hotela itd. Dubrovački Hotel Hilton Imperial je, primjerice, pod brendom Hilton Hotels & Resorts, što znači da je hotel s prepoznatljivim full service Hilton uslugama toga branda, restoranima i konferencijskim kapacitetima.

Hotel Petka zatvoren je još u veljači prošle godine, a radovi su započeli koncem travnja ove godine. Iz tvrtke Pivac nedavno su obavijestili javnost kako se radovi na obnovi hotela Petka odvijaju prema planu.
“Cilj je modernizacija objekta i podizanje kvalitete usluge, a otvorenje hotela u novom ruhu očekujemo početkom 2027. godine. O točnom završetku radova i detaljima novih sadržaja pravovremeno ćemo obavijestiti javnost”, poručili su iz grupacije Pivac koja u turističkom portfelju svoje tvrtke „Sol Tourism“, uz Petku, u Gružu ima i hostel Sol i hotelske kapacitete u Makarskoj.
Hotel Petka bi trebala od 2027. godine poslovati kao Double Tree by Hilton hotel, a unutar Hilton grupacije veliki dio toga podbrenda čine postojeći hoteli koji su prešli pod DoubleTree standarde, a ne isključivo novi objekti građeni od temelja kao DoubleTree. U Hrvatskoj posluje DoubleTree by Hilton Zagreb, u Ulici Grada Vukovara sa 152 sobe. Jedan od tradicionalnih detalja brenda je topli čokoladni kolač dobrodošlice za goste. To je tradicija koja se često spominje kao karakteristična za DoubleTree Hilton hotele.
Vlasnik Lafodije, talijanska tvrtka Marrazzi, također nije potvrdila kako je ugovorila novi management s Hilton grupacijom po čijim standardima uskoro kreće uređenje ovoga lopudskog hotela, o čemu se na otoku uvelike priča. Preuređenje doznaje se, neće biti gotovo do iduće sezone nego tek 2027. godine, no Lopuđani se nadaju kako bi pod Hiltonovim upravljanjem hotel možda mogao raditi i tijekom zime.

Lafodijom će se, kako se priča, upravljati pod brendom Curio Collection by Hilton. Hoteli u Curio kolekciji koriste Hiltonov rezervacijski sustav i pogodnosti lojalnosti, ali svaki hotel ima svoj jedinstveni stil, dizajn, karakter, što lopudska Lafodia svakako ima. Cilj brenda je kombinirati luksuzne sadržaje i lokalni šarm kako bi gosti osjetili duh mjesta, a Hilton usluge se nastoje prilagoditi lokalnim tradicijama.
Pod tim brandom u Hrvatskoj već posluje Hotel Preko na otoku Ugljanu, smješten uz more, vrlo sličan Lafodiji, no dosta manji. To je novoizgrađeni hotel sa 65 soba i nekoliko apartmana.
Kakvi god bili daljnji planovi vlasnika ovih dubrovačkih hotela, uvođenje više hotelskih kapaciteta pod svjetski prepoznatljivim brendovima svakako doprinosi prepoznatljivosti cijele destinacije.
foto: ilustracija