Globalne digitalne platforme uvijek pronalaze nove načine da novim uslugama još više prošire svoje poslovanje, suzbiju konkurenciju i smanje troškove na terenu. Tako je i Uber platforma za taxi prijevoz putnika osmislila novi način rezervacija vožnji napose na zračnim lukama gdje digitalna dostupnost aplikacije može putnicima kratkoročno biti ograničena – Uber kioske. Osmislili su ih kako bi međunarodni putnici mogli naručiti Uber vožnju bez korištenja mobitela, bez lokalnih podatkovnih planova ili lokalnih SIM kartica.
Na velikom broju zračnih luka pa tako i na našoj u Čilipima samo taksisti s koncesijama mogu ukrcavati goste i najčešće imaju puno posla upravo radi toga što gosti po slijetanju ne koriste Uber aplikaciju niti podatkovni promet. Uber tome pokušava doskočiti novom uslugom – Uber kioskom, fizičkom stanicom za rezervaciju, poput bankomata za vožnje, koja putnicima omogućuje naručivanje Ubera bez aplikacije ili podatkovnog plana. Putnici unose odredišta na zaslonu osjetljivom na dodir i plaćaju karticom, uz ispis računa. Mogu izabrati i vrstu vožnje (UberX, Comfort, XL). Prvi kiosci pokrenuti su u zračnoj luci LaGuardia (LGA) kako bi pomogli međunarodnim posjetiteljima i drugima, s planovima proširenja na više zračnih luka, hotela i luka 2026. godine. U ubrzanom globalnom svijetu izvjesno je, ubrzo će se pojaviti i na našim zračnim lukama, posebice onima koje imaju veći promet putnika iz zemalja izvan EU kakva je dubrovačka zračna luka.








