Nakon premijerne epizode Tasty Corners, nastale na incijativu i organizaciju Turističke zajednice grada Dubrovnika, a u suradnji s Ink Global i ReachTV, predstavljamo i preostale epizode serijala More Corners, koje nastavljaju istraživati Dubrovnik kroz prizmu autentičnih, lokalnih i manje poznatih doživljaja. Druga epizoda, Far Corners: Dubrovnik, vodi gledatelje izvan poznatih gradskih zidina – na vrh Srđa, u mirne uvale otoka Lokruma te u susret s lokalnom kulturom kroz folklorni nastup na tvrđavi Lovrijenac. Kroz brojne outdoor aktivnosti, video prikazuje Dubrovnik kao idealnu destinaciju za sve koji traže aktivni odmor, autentična iskustva i dublju povezanost s lokalnom sredinom.
Poveznica na video: https://www.youtube.com/watch?v=4ZKF25Uqu-A
Iduća epizoda u serijalu nosi naziv 5 Unexpected Things to Do in Dubrovnik (Beyond the Walls) i donosi pet nesvakidašnjih doživljaja – od vožnje biciklom uz obalu, vinskih trenutaka u skrivenim barovima i brze vožnje uzduž jadranske obale, do kuhanja tradicionalne peke s lokalnom obitelji i tradicionalnog folklornog plesa. Ovaj video vodi publiku na putovanje kroz skrivene kutke Dubrovnika koje nije moguće pronaći u klasičnim turističkim vodičima.
Poveznica na video : https://www.youtube.com/watch?v=GkMUKBa5V1c
Posljednja epizoda iz serijala, pod nazivom Original Corners: Dubrovnik, donosi intimnu i toplu priču iz stare gradske jezgre. U fokusu je mala obiteljska trgovina, a kroz objektiv kamere otkrivaju bogatu tradiciju pripreme domaćih slastica i delicija, kao i priču o višegeneracijskoj predanosti i gostoljubivosti. Film nudi gledateljima priliku da Dubrovnik upoznaju kroz prizmu svakodnevice njegovih stanovnika i onih autentičnih trenutaka koji grad čine posebnim.
Poveznica na video: https://www.youtube.com/watch?v=7-g1c3GDYoo
Produkcija serije rezultat je suradnje između Turističke zajednice grada Dubrovnika, Ink Global, globalnog lidera u putničkim medijima koji već desetljećima surađuje s vodećim svjetskim zrakoplovnim i turističkim brendovima te ReachTV-a, najveće svjetske televizijske mreže u zračnim lukama, koja mjesečno dopire do više od 50 milijuna gledatelja u Sjevernoj Americi, u više od 90 zračnih luka, kao i tisućama hotelskih soba i restorana.