Robert Blažinović preuzeo je početkom godine, u tom trenutku vjerojatno najužareniju stolicu među direktorima nekog velikog državnog poduzeća, onu u Jadroliniji. Stanje u našem najvećem brodaru bilo je dramatično još od velike tragedije s trajektom Lastovo, kada su trojica zaposlenika Jadrolinije poginula, a jedan ostao teški invalid. Događaj je zgrozio Hrvatsku, ali na površinu izbacio i neke negativnosti i probleme s kojima se naš brodar nosio godinama, pogotovo zbog starosti trajekata i zbog narušenog povjerenja u hrvatskoj javnosti, koja od tada prati s pozornošću svaki incident u našoj bijeloj floti.
U razgovoru za Poslovni dnevnik ovaj krizni menadžer, koji je karijeru prethodno gradio u Ministarstvu gospodarstva, govori o novoj razvojnoj politici Jadrolinije, koju podupire i Svjetska banka – suprotno dosadašnjoj praksi, Jadrolinija će od sada za svoju flotu nabavljati samo nove brodove. Sukladno tome, najavljena je izgradnja “Nove Postire” što bi trebao biti potpuno novi projekt Jadrolinije.
“Brod “Nova Postira” ćemo financirati iz vlastitih sredstava, a nadamo se da će se u njega, naravno u uvjetima javne nabave, uspjeti uključiti i kapaciteti hrvatske brodogradnje… Potom, ovisno o izradi projektne dokumentacije, uslijedit će natječaji za putničke brodove i trajekte”, rekao je Blažinović u razgovoru za Poslovni dnevnik.







