Dubrovnik Fashion Ball 2025. održat će se 27. studenoga u hotelu Rixos Premium Dubrovnik, okupljajući vodeće hrvatske dizajnere, brojne uzvanike i ljude velikog srca u humanitarnoj večeri.
Ovaj humanitarni modni spektakl, koji organizira Studio Marcela Premium, još jednom će spojiti svijet mode, ljepote i dobrote, s plemenitim ciljem – prikupljanjem sredstava za Udrugu Dva skalina, udrugu roditelja djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom iz Dubrovnika.
Ženko odijelo brenda DeLight, dizajnera Ivana Frisćića bit će licitirana na reviji Dubrovnik Fashion Ball za Dva skalina.
Inspiracija
Inspiracija za sve moje kolekcije i svaki pojedinačni odjevni komad je uvijek ista – žena. Čitav moj rad i inspiracija se baziraju na mojim klijenticma, ženama koje mi daju vjetar u leđa, koje su prisutne uz mene godinama i čije potrebe konstantno osluškujem. Sav moj rad i moja kreativnost svojevrsni su hommage njima, vama, ženama.
Cilj
Sva odjeća je dizajnirama s ciljem funkcionalnosti. Kada dizajniram pojedini komad, zamišljam ga u stvarnom životu. Zamišljam kako će se žena u njemu osjećati, gdje će ga nositi, hoće li biti udoban, hoće li biti ugodan za kožu. Moje misli su, prilikom kreiranja, značajno drugačije od onih mojih kolega. Vjerujem da je to ono što me razlikuje od drugih. Volim naglasiti da sam vječni tragač za pefekcionizmom, stoga se i naši komadi ne mogu kupiti online. Želim vidjeti svaki svoj komad na klijentici i dovesti ga do savršenstva. Vjerujem da je ta potraga smisao postojanja, jer nikad ne možemo postići apsolutno savršenstvo, ali mu se možemo pokušati približiti.

Odvažno. Bezvremensko. Odijelo.
Facinacija i zabrinutost
Fascinira me činjenica koliko smo maleni a toliko kreativni i posvećeni svom poslu; koliko smo snalažljivi i sposobni. Zabrinjava me ono što se događa na tržištu rada, gdje nema radne snage koja zna i može proizvesti izuzetno kvalitetne komade odjeće, što je posljedica privatizacije koja je uništila sve što je bilo dobro u našoj struci. Nadam se da ćemo mi ostaviti bolju ostavštinu i startnu poziciju generacijama koje dolaze.
Održivost
Posvećenost klijenticama, kvaliteta (tkanine i izrade) i individualizirani pristup jedini su način na koji se možemo boriti sa brzom modom. Barem ja to tako vidim. Za mene nema veće sreće nego kad mi klijentica koja je kupila kaput prije pet godina, navrati u trgovinu i govori kako je još uvijek žene zaustavljaju na ulici i komplimentiraju joj taj isti kaput.
Humanitarnost
Humanitarnost je oduvijek dio mog karaktera, a kako je nemoguće odvojiti osobu od brenda, ona je sastavni dio DeLighta. Poseban je to doživljaj, posebna sreća kada moj odjevni komad postigne cijenu koja nekome može promijeniti život, pa barem i na tren.








