„Svako ime na našoj listi nas čini iznimno ponosnim. Tijekom čitave ove kampanje napravili smo sve kako bi njihovo povjerenje opravdali i pokušali Dubrovnik napraviti boljim mjestom za život“, poručio je u četvrtak na konferenciji za medije, uoči nedjeljnih lokalnih izbora, Marko Dragičević, nezavisni kandidat za gradonačelnika Dubrovnika te ujedno nositelj nezavisne liste za Gradsko vijeće Grada Dubrovnika. U pratnji svog kandidat za zamjenika Tončija Šarića, Dragičević se ovom prilikom, osim na kandidacijsku listu grupe birača kojoj pripada te očekivanja u svezi rezultata izborne utrke, osvrnuo na osnovne odrednice programa kojeg su podijelili u tri grupe.
„Prva grupa odnosi se na brigu za najstarije, najmlađe i one kojima je potrebna dodatna asistencija Grada. U tu smo grupu osobito uključili podstanare. Oni su kategorija koja zaslužuje posebnu pažnju Dubrovnika i iznimno je važno da se o toj temi samo ne razgovara, već da se njihov problem riješi“, iznio je Dragičević. Druga grupa se pak, naglasio je, odnosi na diverzifikaciju dubrovačkog gospodarstva, a u svrhu svladavanja sveprisutne monokulture turizma.
„Mjera za koju se zalažemo je subvencioniranje tvrtki koje su voljne svoje poslovanje i centre preseliti u Grad. Tako bi promijenili poslovno okruženje i kreirali atmosferu koja je nužna za sredinu kao što je Dubrovnik. Mi moramo biti interesantni u svakom pogledu, ne samo kao predmet turističkih posjeta. Iz toga proizlazi i naše traženje prema Vladi RH o smanjenju stope PDV-a za građane Dubrovnika. Dubrovnik je jedini grad u Hrvatskoj koji nema ni metra autoceste što proizvodi brojne negativne učinke, ne samo na duljinu putovanja, nego i na cijene raznih roba i usluga“, objasnio je Dragičević i dodao kako treću grupu čine prometna rješenja.
„Prometna rješenja smo također podijelili u nekoliko grupa. Rasterećenje prometa na Pilama ostvarilo bi se novim sistemom Đirate, gdje bi trambus, četiri puta veći od postojećih autobusa, vršio ukrcaj i iskrcaj putnika puno brže. Ta Đirata bi išla preko Okružnog, na Stanicu Lapad i onda bi se jedan njen dio račvao prema Lapadu, a drugi prema Gružu“, objasnio je i istaknuo projekt promenade u Gružu i Mokošici:
„Prostor Gruža treba postati promenada kako bi ljudima koji dolaze u Dubrovnik prvi kontakt s Gradom učinio lijepim te bi se i tako maknuo fokus s povijesnog dijela grada kao isključivog mjesto dolaska i posjete Dubrovniku. Dalje, naš, usudio bih se reći, najambiciozniji i najvažniji projekt, je onaj promenade Ombla. Na prostoru uz Rijeku Dubrovačku bi s jedne i druge strane napravili šetnjice, biciklističke staze i, najvažnije, na prostoru Mokošice plaže te komunalne vezove koji bi tamošnjim stanovnicima doveli more pred vrata pa oni ne bi morali ići na kupanje od Zatona do Orašca ili barke vezivati u Gružu.“
Projektom autobusnog kolodvora na prostoru Konga, istaknuo je Dragičević, gradske prometnice dodatno bi se oslobodile autobusa, a ondje, on i njegova nezavisna lista, istovremeno predviđaju gradnju Kulturnog centra koji bi, među ostalim, uključivao u Dubrovniku dugopriželjkivanu koncertnu dvoranu.
Hoće li njihov program znati prepoznati naši sugrađani te koja su im očekivanja, kratko je iznio Šarić: „Nas prvenstveno zanima dobrobit naših sugrađana. S obzirom na to da smo novi, jedina smo opcija koja nudi konkretne mjere za poboljšanje njihove svakodnevice. Sve ostale opcije do sada su na neki način sudjelovale u vlasti, a nisu riješile niti jedan važan problem. Hoćemo li osvojiti manje ili više mjesta u Gradskom vijeću? Naravno, trudit ćemo se imati ih što više kako bismo rješenja za koje se zalažemo što lakše provel