14.8 C
Dubrovnik
Petak, 5 prosinca, 2025
HomeVijestiLukša Malohodžić nakon sajma luksuznog turizma u Cannesu: Najbogatiji gosti u 2026....

Lukša Malohodžić nakon sajma luksuznog turizma u Cannesu: Najbogatiji gosti u 2026. traže „slow travel“ putovanja

Gosti visoke platežne moći čiji izbor destinacije izravno utječe na trendove, mjesto gdje se okupljaju ključni globalni akteri u segmentu premium i luksuznih putovanja sve su to razlozi zbog kojih se početkom prosinca u Cannesu održava  jedan od najznačajnijih svjetskih sajmova premium turizma – International Luxury Travel Market (ILTM). Na  ovogodišnjem  Cannesu nastupilo je 16 hrvatskih tvrtki i ukupno 40 predstavnika turističkog sektora. Među njima je i Lukša Malohodžić iz dubrovačke tvrtke Rewind Croatia, koji nam je izravno iz Cannesa prenio dojmove i utiske o trendovima koji će u sektoru luksuznih putovanja obilježiti 2026. godinu.

– Na ILTM-u u Cannesu predstavljamo Rewind Croatia kao boutique DMC specijaliziran za privatna brodska putovanja i tailor-made itinerere po cijeloj Hrvatskoj. Ove godine interes je posebno velik za kombinacije jahti i vila, island hopping ture te iskustva izvan klasičnih gužvi – gosti žele osjećaj „svoje“ Dalmacije, daleko od masovnog turizma – kaže Lukša Malohodžić. –  Agentima je iznimno važna potpuna briga o gostu od slijetanja do povratka kući, uz 24/7 podršku na terenu i visoku razinu povjerenja u lokalnog partnera. Veliki je naglasak na autentičnim susretima – privatne degustacije u vinarijama, druženja s lokalnim chefovima, posjeti OPG-ovima i malim obiteljskim biznisima koji se uklapaju u priču održivog luksuza – navodi i ističe glavni trend za luksuzna putovanja u novoj godini:

– Za sezonu 2026. na Mediteranu jasno se vidi trend „slow travel“ putovanja: manje destinacija, ali duži boravak na svakoj, uz naglasak na wellbeingu, gastronomiji i kulturnim sadržajima. Raste i interes za putovanja u pred i posezoni, kada gosti dobivaju više privatnosti i prostora, a destinacija diše opuštenije. Primjećujemo i sve više višegeneracijskih putovanja – obitelji žele zajedničko iskustvo kroz tailor-made rute koje spajaju more, gradove i unutrašnjost – kaže on.

– Naša očekivanja nakon sajma su vrlo optimistična: već sada vidimo najave za nove bookinge i duže boravke te jačanje suradnje s ključnim partnerima na tržištima Sjeverne i Južne Amerike. Dugoročno, vjerujemo da Dubrovnik i Hrvatska mogu zauzeti još čvršću poziciju kao premium, ali i dalje autentična mediteranska destinacija – mišljenja je Lukša Malohodžić.

 Na kanskom sajmu sudjelovali su i Villa Dubrovnik i Korta Katarina uz još druge hrvatske tvrtke koje posluju i na dubrovačkom području.

“Za hrvatske tvrtke ovo je vrijedan format poslovnog umrežavanja jer dolaze do kontakata koje je drugačije gotovo nemoguće dosegnuti, riječ je o agentima koji rade isključivo s gostima visoke platežne moći, ističu iz Sektora za turizam i Službe za marketing i komunikacije HGK. Sudjelovanje hrvatskih tvrtki na ILTM-u u Cannesu dio je aktivnosti usmjerenih na jačanja prepoznatljivosti Hrvatske kao cjelogodišnje visoko kvalitetne destinacije. “Premium ponuda temeljena na autentičnim iskustvima, vrhunskoj usluzi i održivosti iznimno je važna za pozicioniranje Hrvatske kao jedne od vodećih turističkih destinacija na Mediteranu. Premium segment donosi veću dodanu vrijednost, potiče ulaganja u kvalitetu te privlači goste u našu zemlju u razdobljima pred i posezone, ističu i iz  Hrvatske turističke zajednice.

 ILTM Cannes 2025. okupio je više od 9 tisuća predstavnika  i oko 2.500 kupaca iz 84 zemlje, a održano je više od 100 tisuća sastanaka.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

KOMENTAR TJEDNA